Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нямам къси фарове, габарити, централно, сигнализации


DeniseWallace

Recommended Posts

Здравей,колежке!

По описаните симптоми,най-вероятно има хлабав или окислен куплунг някъде по комфорт модула или в блока с релетата.Много е неприятна повреда,която ту я има,ту я няма,защото проследяването е трудно.

Тук има схеми на разположението на предпазителите (снимката е огледална,вероятно са снимали английска Шкода),но за късите светлини специално,бушоните са различни,което предполага малка вероятност да изгорят или да се окислят едновременно и двата.

https://www.briskoda.net/forums/topic/294383-the-mki-fabia-fuse-layout-post-updated-with-bulb-types/

Ето и нещо на руски:

http://skoda-fabia.5go.ru/html/10_0.htm

П.С. Капака на бушоните е на щипки,отляво на предното табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за тъпия въпрос, но възможно ли е да губи маса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за тъпия въпрос, но възможно ли е да губи маса?

Много , ама много мирише на кофти маса . Я на комфорта , я на центал електрик модула.Да се потърси

първо на общата шина конектор на минусовите п- ци . Тук се намира под таблото отстрана на шофьора.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си помислих, защото управляващите елементи или работят, или не. Бушоните също.

Успех на колежката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

***

Колега, fulcrum, ако шкодака на аватара е твоя - най-искрено те поздравявам!!! Страшна 'убавица!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви маси, какъв конвиниенс, какъв централ електрик? Габарити и фарове са на директно захранване, а масите са най различни по купето. Погледни си ключа за фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви маси, какъв конвиниенс, какъв централ електрик? Габарити и фарове са на директно захранване, а масите са най различни по купето. Погледни си ключа за фаровете.

 

Да, точно като забие един юмрук на фара и той ще светне от ключа.

Освен лоша връзка, понякога и проблем с крушка прави номера и при почукване на фара светва.  Показанията са смесени. Явно след това нещо централно се е скапало.

Без да изключваме ключа, разбира се.

 

 

***

Колега, fulcrum, ако шкодака на аватара е твоя - най-искрено те поздравявам!!! Страшна 'убавица!

 

Има не една, а две такива бели, НО тази не е неговата :tell_me:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впечатли ме изключително грамотно написания от колежката пост - нещо рядко срещано по форумите напоследък.

Моя съвет към нея е да намери човек,който е на ТИ с токовете и който да знае какво и къде да замери с мултицет,защото една некомпетентна намеса може да доведе до скъп ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново съм аз. Стигнах до някакво заключение. Оказа се, че и 2-те крушки за късите са изгоряли. Някак са се оправяли при потупване и може би вчера са им били последните сили преди да умрат тотално. Ток си стига до тях. Подмених ги с нови. Проблема с габаритите остава. При завъртане на ключа за светлините се губят, което ме навежда на мисълта, че проблема е от там. Дори и да са решили да проработят завъртиш ли ключа изчезват. Всички бушони са здрави. Сигнализацията за отворена врата + премигващата лампичка проработиха. Оказа се разкъсан кабел излизащ от вратата за към купето. Централното.. май за него ще я водя на майстор, защото не ми се сваля кората на вратата.. :nea:  Важното е, че вече имам фарове! :D :D :D

Редактирано от DeniseWallace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За габаритите почти сигурно е , че има нагорели пластини в ключа ... един нов ключ ще оправи проблема (освен ако и там не се окаже , че са изгорели крушките)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това с фарченцата направо и мен ми боде очите... Шоферския фар късите премигваха... Сложих ксения и те премигват... А табарита на шофера пак ту свети... ту е в отпуск без предизвестие... сменен е ключа, акумулатора... практически не остана клема по бебето която да е почистена с водна шкурка почти навсякъде е заменена крушка с диод и пак нещо става... Направо не знам вече, мяза ми на магия-проклетия... Ако някой има някакво предложение ама целия ще слухтя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееееххх , не знаех че колата не е с ел . пакет - 2003-4 г е преломната за него , заедно с CAN - ирането на колите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.