Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Запотяване на стъклата


maxrpm

Recommended Posts

Здравейте, приятел има проблем с запотяване на стъклата (зверско ) на Fabia 1. Помня че има теми пускани за този проблем , но не ги намирам. Може ли някой да помогне , да даде идея какво да пипаме (сменим) по колата ...

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра за купето. Намира се под жабката, плъзваш двете скоби към центъра и дърпаш надолу, след това надолу и филтъра, внимавай с посоката на филтриране на новия филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, как се достига до този филтър, за да се смени, откъм купето ли се прави нещо или под кората на чистачките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В купето, под жабката, да централната колона.

 

Боре, убеден съм в способностите на Сашо, че и отвън ще достигне да филтъра.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ooo , aко беше моя колата щях направо с чука да изхвърля всичко. Сега гледам да помогна на Емо , да не си намрази шкодата , че толкова беше запотено стъклото , че думи нямам .. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен въпрос...

Съветите бяха да сменя филтъра на купето, но преди това го сменях и не беше там причината. Проверих го все пак - беше си чист и сух. Съвети имаше и за някакъв кондез-съдържател, но там никаква представа си нямам. Казаха ми също че е добре да карам с включен климатик освен че врътката е обърната в червено, че климатика сушел въздуха и отнема влагата...

Четох, четох, пробвах... Накрая проблема изчезна сам, колкото и странно да звучи.

Смених стелките с гумени, защото предишните бяха мокетни и бяха за смяна, но едва ли и това е причината. Пуша си в колата както и преди.

Просто си го обяснявам като случаен външен фактор, защото повече от месец и помен няма от сериозно изпотяване.

Успех на Емо! Не бързайте да правите каквото и да било, а изчакайте ден-два.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Фабия 1 не е драма, знае се от какво е , то темите са стари. Върти ми се нещо от сорта на уплатнения на задните врати , те май течаха ... темата беше решена, ама не  си спомням какво беше. А да се държи климатика пуснат е смешно , това не е решение на проблема . Аз в фелицията, врътките на парното не ги пипам и не се запотява.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единият от вариантите за запотяване е, ако колата се кара на къси разстояния. Няма време да загрее и извади влагата навън. Особено в сегашния сезон. Возят ли се три-четири човека, ефекта е още по силен.

Според мен в един слънчев ден да се остави отворена, да се изсуши добре купето и да се започне отначало да се търси източника на влага.

При добре работещо парно, няма друга причина да не изсуши стъклата.

Редактирано от stocher
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук niki е написал, че климатика в пъти по-добре чисти влагата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако тече радиаторчето то няма ли да се омазнява стъклото от антифриза, както писахме в друга една тема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако спираш под дървета, подкалниците може да са пълни с листа и да задържат дъждовна вода, този вода прелива към купето и така... Запушени дренажни тръби по врати и шибедах...

Иначе климатика чисти най-добре, защото има дренажна тръбичка за конденза и суши въздуха, а конденз съдържателя е част от херметичната част на климатика и няма отношение къч влагата в купето. Той е за издърпване на влагата от хладилния агент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата може наистина да е най-вероятна причина, ако е останала в затворено положение. Познат с Опел Астра се беше видял в чудо човека. Постоянно му бяха запотени стъклата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата може наистина да е най-вероятна причина, ако е останала в затворено положение. Познат с Опел Астра се беше видял в чудо човека. Постоянно му бяха запотени стъклата.

То при тия Астри/Зафира е пословично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя човек, помоли да попитам къде се събират листата и как се чистят (какво се разглобява) Иначе плана е някой ден да се вмъкнем в някой мол и да махнем (или сменим ) филтъра. Попита също и къде са тези клапи, но аз подозирам че са под таблото , както при октавиите и всички VAG oве...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За почистване на дренажа при Фабия 1 сваляте двата предни подкалника. От към купето ще видите отвор. Почиства се с дълга отвертка или здрава дебела тел. Най добре е да се продуха на компресор. Там са изведени дренажите от решетките на предното стъкло.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш предна гума, сваляш подкалник и чистиш. Аз бих го оставил за след смяна на филтъра, ако още се запотява. За клапите се сваля цялото табло. Но можеш да тестваш на място, дали при светеане на копчето звукът на въздуха при 4 се променя.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистването става по-качествено като се свали кората под рамената чистачките. Така се махат всички листа, кал и тиня от легенчето и в едно с това се прочистват и дренажните тръби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя човек , каза че е свалил филтъра и е пълно с листа. В Събота ще я чистим . Ето тема от briskoda с всичко описано https://www.briskoda.net/forums/topic/300322-how-to-clean-your-plenum-chamber/има и каталожния номер на щипките който се трошат. В магазин Шкода са по 1,20лв/бр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , на моита Фабия два пъти свалям кората и нищо не съм трошил ... колкото до почистването най-добре със свалена кора на автомивката и духаш всичко с една водоструйка ... и не забравяйте да затворите клапата за въздух , че ще напълните колата с вода!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.