Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Документи за нотариална заверка на декларация за адресна регистрация


iavkata

Recommended Posts

Здравейте, 

 

имам следния въпрос към юристите във форума:

 

Искам да регистрирам адресно чуждестранен гражданин (от страна-членка на ЕС) на постоянния си адрес. Освен:

 

- нотариален акт на жилището, удостоверяващ собствеността;

- моят документ за самоличност;

- документ за самоличност на лицето, което ще бъде регистрирано

 

необходимо ли ми е нещо друго? Мисля, че има някаква специална бланка за тази цел, която се взима от общината, но с цел да си спестя разкарване и да минимизирам взаимодействието с родната администрация, възможно ли е алтернативно нотариусът, който ще завери документа, да състави в свободен текст декларация, удостоверяваща, че се съгласявам лицето Х да бъде адресно регистрирано на моя адрес? 

 

Да уточня, че въпросната декларация следва да послужи пред Дирекция Миграция към МВР с цел придобиване на разрешение за пребиваване в страната на чуждестранния гражданин (като трудов договор в България + служебна бележка за доход от работодателя са налични).

 

Освен това, при заверката на декларацията необходимо ли е и лицето, което ще бъде регистрирано, да присъства физически, или е достатъчен само документ за самоличност от негова страна?

 

Пропускам ли нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за да изповяда нотариуса сделка от какъвто и да е характер физическите лица трябва да са при него или да имат нотариално заверено пълномощно за да бъдат представлявани от някой друг. Това го казват от опит при сделки, на който съм участвал при нотариус. Попитай двама или трима ,че всеки от тях е на различно мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е актуално питането ми вече, въпросната декларация е изготвена

 

За протокола - не само, че физическото присъствие на лицето, което ще бъде регистрирано, не беше необходимо, но не беше необходим дори и оригиналният му документ за самоличност - с копие от него става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много некоректно си си задал въпроса изначало. Ако искаш коректен отговор редно е да се видиш с адвокат, да покажеш абсолютно всички документи, които имаш и да изложиш всички факти и обстоятелства които знаеш и да кажеш какво искаш. Най-важното е да си платиш защото безплатен обяд няма ако искаш читава консултация. Ако пишеш тоз ми каза, оня ми каза ще бродиш във форумите и ще се ядосваш защото няма как да ти дадем правилна насока безплатно на поставения казус и второ колегите споделят нещата от опит през който са минали.Много некоректно недоволстваш от дадените ти и без това безплатни отговори.

 

Когато те заболи корема отиваш на лекар и си плащаш нали ? За юридическа консултация също се плаща, като в София вече дори това се случва и на брой минути които продължава консултацията.

 

Успех с тънките сметки.

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@valentindb:

 

1. Въпросът ми е абсолютно коректно и подробно формулиран. Изложил съм ВСИЧКИ факти, които зная, и съм посочил абсолютно ясно какво точно искам! В случай, че не можеш да го интерпретираш и разбереш, проблемът е ТВОЙ, а не МОЙ! 

 

2. Не недоволствам изобщо, просто съобщавам, че въпросът ми не е актуален вече и няма нужда да му се обръща внимание. И не съм получил отговорИ, а 1 (един!) отговор!

 

Най-важното е да си платиш...

 

3. Този начин на мислене е докарал държавата до това положение - "Ти дай парите, пък дали и какво ще получиш в замяна е друг въпрос". Никой не те кара да взимаш отношение без пари. Въпросът ми е отправен към тези, които просто имат желание да помогнат (в крайна сметка форумите са място за взаимопомощ, а не борса!), без да ламтят за хонорар от Х лева на минута!

 

Искрено те съжалявам, остани си със здраве, парите не са най-важното на този свят...

 

Моля модераторите да заключат (или по тяхна преценка - направо да изтрият) темата, тъй като не само, че не е информативна и полезна за никого, но и се изроди в съвсем различна от първоначалната посока.

Редактирано от iavkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросите на Явката, са съвсем правилно и ясно формулирани!

Аз, как съм проспал темата, е друг въпрос.

Обаче, при положение че авторът на темата, много добре знае какво работя, а и е идвал в кантората, защо просто не ми се е обадил, е моят въпрос ?!?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

реших да използвам темата, за да си задам и моя въпрос, който е горе долу на същата тематика:

 

Преди време си купих апартамент, който всъщност беше ателие в София. След около година борба успях да му сменя статута на апартамент, но го направих апартамент 4А. След опит да сменя адресната си регистрация в община Триадица лелките от СГРАОН казаха, че не можело да бъде 4А. Било станало някаква грешка. Нямало как да е с буква, трябвало да е само с цифра. Аз и показвам разрешение за строеж, издадено от същата община, в което пише апартамент 4А, както и удостоверение за въвеждане в експлоатация от НАГ, където отново пише 4А, но те си знаят тяхното :).

Та ако има някой, който да ме посъветва ще му бъда благодарен.

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старият номер 4 ли е бил?

Може да опиташ да изкараш нов административен адрес за обекта в ГИС-София, ако е възможно само за 1 обект от сградата.

Обикновено ГИС дават адрес за сграда и вход от сграда.

Алтернативата е в заявлението за постоянен адрес да пишеш стария номер, ако е бил 4.........

Аз например съм в ап.3А по таблицата за площообразуване, но А в случая означава вх.А и в общината ми издадоха удостоверение за постоянен адрес в ап.3 и така съм по лична карта.

Няма някаква съществена драма в адресната регистрация и личната карта.

По-важно е как апартамента ще бъде деклариран по ЗМДТ - като основно жилище например с цел намаляване на ДНИ.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старият номер беше ателие 4, но в сградата има друг апартамент 4, който се намира на по - горен етаж. Ще опитам в заявлението да впиша номер 4 само и ще видим какво ще стане. Наясно съм, че няма голяма разлика дали в личната карта ще пише 4 или 4А, но въпросът е дали онези в общината ще се навият да впишат само 4..

Иначе съм го регистрирал като основно жилище, така че данък сгради ми е на 50% :)

 

Благодаря за инфото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.