Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Термостат?


gemballa

Recommended Posts

Тия от ЕТ, освен 1-2 топки на скоростния лост со 300 зора, на някой нещо друго сменяли ли са доброволно по гаранция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Моджо

    16

  • gemballa

    12

  • The Best Forman

    9

  • srservice

    8

Най-много писали в темата

Бях в ЕТ за смяна на масло и филтри и им казах за термостата. Направиха тест в движение и казаха че всичко било нормално, защото били много ефективни двигатели, с високо КПД.

Ти сериозно ли го пишеш т’ва? Че по тая логика, как изобщо загряват първоначално тея двигатели??? За да пада темепратурата толкова, че да индикира на таблото, има нещо нередно! Термостата си отваря при достигане на горната граница на температурата на охладителната течност и затваря като радиатора охлади до зададена стойност. Няма как да е затворен термостата и да се охлади колата само в т.нар. “малък кръг”. Т’ва е абсурд! Да, колата не е под товар, но не си карал на загасен двигател при -25 градуса! Който ти е казал т’ва, за КПД-то, но те е пуснал по пързалката с бясна скорост! И т’ва, при бензинов двигател. К’во ли ще каже за КПД-то на дизеловите...

Дано не съм прав, но според мен не е зле да си смениш термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия от ЕТ, освен 1-2 топки на скоростния лост со 300 зора, на някой нещо друго сменяли ли са доброволно по гаранция?

Мен ми смениха тапицерия на седалката и уж механизма на колана от шофьорската страна защото тракаше, след това пак почна да трака и уж го оправиха...малко след това пак се разтрака...още не съм ходил...имам един звук от към тампона на левият преден амортисьор...2 пъти тяърдят че нищо нямало слагали някаква подложка на скоростите уж...всичко си е по старо му. След като и Пепи напусна незнам как ще се оправям с тях....имам съмнение че в сервиза са изключителни некадърници...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес слизах на 3та без газ, парно на 27 градуса и сила на духане 4 от златните мостове до обръщалото на рейса. Горе тръгнах на 90 градуса температура на водата и 86 на маслото. Ето резултата долу :

http://tribaleo.snimka.bg/other/tralqlq.663422.38491333.big

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като я подкараш малко се едно некой я ритне тая стрелка. За 2 минути пак иде на 90 ? И при мен е така и според мен еку-то му е некъв смотан алгоритъма. За маслото- ок, нормално е да падне. Температурата може да падне толкова, само ако термостата е повреден. Което обаче не се връзва с това да и подадеш малко газ и след 2 минути пак да си е на 90.  И на другата ми кола стрелката я управлява еку. ама такива щуротии не прави. От 75 до 110 /което е нормалната раб тем на този мотор/ стои на 90 и  не мърда. Ма там си има меню с което се гледат реалните стойности на датчика, а не компа кво е решил да покаже.

В общи линии извода е следния :

Има ли парно - има

Държи ли 90 под товар и при добре загрял мотор - държи.

След като е паднала и я подкараш скача ли стрелката до 90 за 1-2 минути - да

 

Ако отговорите са така значи няма проблем.

Аз съм се заинатил и само ще зачакам през топло време да видя как е и ако треа ще си платя един термостат.

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси модерната работа! Шапка им свалям :)

А дали като ти пада температурата надолу е добре за двигателя? Да е под товар при не добре загрята охладителна течност?

Иначе така се охлажда загряваща кола - като надуваш парното, за да отнема от топлината на охладителната течност.

Т’ва до някъде е ОК. Щото е -10 и спускането не е малко. Явно си му е хладно на мотора. Виж, колегата дето е пуснал темата, се оплаква от по-голямо изстиване при 0.0 градуса и късо спускане... Ма явно са с високо КПД :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе темп вероятно е около 75-80 градуса, ама стрелката показва квото си иска,. Зема и бучна един elm327 ли беше, къв беше и през torque да видя кво показва реално. В тая връзка има колата обд букса и къде е  ?

 

ПП. Чичо Гошо показа къде е конектора. Долу под ключа за фаровете се намира.

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сериозно ли го пишеш т’ва? Че по тая логика, как изобщо загряват първоначално тея двигатели??? За да пада темепратурата толкова, че да индикира на таблото, има нещо нередно! Термостата си отваря при достигане на горната граница на температурата на охладителната течност и затваря като радиатора охлади до зададена стойност. Няма как да е затворен термостата и да се охлади колата само в т.нар. “малък кръг”. Т’ва е абсурд! Да, колата не е под товар, но не си карал на загасен двигател при -25 градуса! Който ти е казал т’ва, за КПД-то, но те е пуснал по пързалката с бясна скорост! И т’ва, при бензинов двигател. К’во ли ще каже за КПД-то на дизеловите...

Дано не съм прав, но според мен не е зле да си смениш термостат.

 

Да, сериозно го пиша, като цитирам думите на приемчика. Ако имаш желание за спор (което аз очевидно нямам, по обективни причини), можеш да отскочиш до ЕТ и да си направиш душевен оргазъм :D

 

Инак @Моджо изчерпа темата  :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не споря, да не говорим за душевен оргазъм. Просто се учудвам и то, не на теб, а на обяснението, че двигателя има невероятно КПД и чак не успява да загрее до работна темп. Човек, завършил основно образование не би бил доволен от такъв отговор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По таз логика и аз трябва да тичам в ЕТ ... на обяд по маршрута Манастирски ливади - Разсадника едва стигна 90 гр. ... вътре парно доволно , вентилатор на 3 , а оборотите под 1000 не паднаха и какво от това като на магистрала и каквото и да е друго дълго си качва и държи 90гр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бензиновите малките двигатели особено се поръчва кора за предния капак и проблема пада.При дизелите то е ясно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами каква ,тази дето щумозаглушава и също пази температурата на двигателя.За Бг доколкото знам само дизелите идват с такава а бензините не.Поръчва се от ЕТ и струва около 60 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То...за парното да ти топли то стигат и 45-50 градуса :)

Как и защо се мести стрелката и дали вярно предава инфото към шофьора е важно да се знае също явно, защото излиза, че не е баш коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно за бензинките е също да е зареден акумулатора добре .Ако не е се получават всякакви аномалии.Особено и ако са DSG.Сам то установих така че не е сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То...за парното да ти топли то стигат и 45-50 градуса :)

Как и защо се мести стрелката и дали вярно предава инфото към шофьора е важно да се знае също явно, защото излиза, че не е баш коректно.

Тчно така, реално имаш парно и истинската темп е примерно 40 градуса, а по стрелка си на нула. Това е всяка сутрин. Паля и я оставям да си работи. Като ще тръгваме в колата е топло, леда по стъклата е стопен, даже е обърнала на газ /ако е над нулата/ а стрелката не се е помръднала и с 1 мм. Седи си на нула. Което идва да рече, че тая стрелка не показва вярно, когато колата не е под товар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не споря, да не говорим за душевен оргазъм. Просто се учудвам и то, не на теб, а на обяснението, че двигателя има невероятно КПД и чак не успява да загрее до работна темп. Човек, завършил основно образование не би бил доволен от такъв отговор :)

Много отдавна съм разбрал, че нервите ми не струват жълти стотинки (колкото е цената на термостата, при евентуален проблем) и за това не е необходимо дори и основно образование ;) 

 

 

При бензиновите малките двигатели особено се поръчва кора за предния капак и проблема пада.При дизелите то е ясно .

Закупил съм и съм поставил въпросната кора, още лятото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана ми интересно повечето колеги се съмняват в термостат и никой във водна помпа и по-точно този тип водна помпа .Доколкото знам тя е регулируема .Някой знае ли да обясни принципа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, това е чисто нова кола! Нема такъф филм това или онова да не работи или да не държи градуси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В подобен филм се вкарахме с бензинов Голф 5. Под товар си държи перфектно температурата. Започне ли спускане и я караш нормално, без газ-спирачка, пада на 70 градуса. Като я настъпиш и почти веднага скача на 90.

Сменихме термостата. Без ефект. Смениха ни го пак, понеже не работи. Същата работа. И сега си е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.