Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моторче за предни чистачки Октавия 2 2006 година 1.9 TDI


bukich

Recommended Posts

Здравейте,

 

Предните ми чистачки спряха да работят (на 170 км преди София вчера в дъжда :)). Съвсем бавно се движат до половината и после се връщат обратно на място.

Днес оставих колата в Еуратек и оттам ми казаха, че причината е в моторчето (оказа се че целия комплект механизма и моторчето оригинални вървят заедно с цена 480 лв и трябва да се поръчат от Чехия с 10 дена доставка).

Въпроса ми е каква алтернатива бихте ми препоръчали - да купувам ново оригинално от Еуратек, да купя ново куче марка или да купувам втора ръка или да ми препоръчате майстор който да ми ремонтира сегашното?

Какъв е вашия опит и какво бихте ме посъветлвали?

Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!

Според мен проблемът ти е в лостовия механизъм на чистачките. Виж позиция 9 в тази схема:

 

https://nemiga.com/cat_spares/etka/skoda/oct/419/955000/

 

Лъжат те, че вървят заедно!

Мотора в Еуратек струва 336.61 лв. Оригинален номер 1Z1 955 119 D. Наличен е.

Механизмът струва 527.39 лева и наистина го нямат на склад. Оригинален номер 1Z1 955 601.

 

Подчертавам, че това е мое предположение и не мога да бъда сигурен.

Съветвам те да вземеш механизъм добър неоригинал. Има такива. Цената с добра отстъпка е 175 -200 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравей колега!

Според мен проблемът ти е в лостовия механизъм на чистачките. Виж позиция 9 в тази схема:

 

https://nemiga.com/cat_spares/etka/skoda/oct/419/955000/

 

Лъжат те, че вървят заедно!

Мотора в Еуратек струва 336.61 лв. Оригинален номер 1Z1 955 119 D. Наличен е.

Механизмът струва 527.39 лева и наистина го нямат на склад. Оригинален номер 1Z1 955 601.

 

Подчертавам, че това е мое предположение и не мога да бъда сигурен.

Съветвам те да вземеш механизъм добър неоригинал. Има такива. Цената с добра отстъпка е 175 -200 лева

 

Здравей, благодаря за подробния отговор!

Намерих в ebay UK само механизма (1Z1 955 601) за цена 40 паунда, но не знам колко добър е той.

https://www.ebay.com/itm/SKODA-OCTAVIA-II-2004-2013-FRONT-WIPER-LINKAGE-1Z1955601-NEW/192321211390?hash=item2cc73ccbfe:g:sv0AAOSwy2tZz-Ww

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си взех колата от ЕТ.

В крайна сметка са успели да раздвижат механизма на чистачките и сега работят нормално (да видим до кога :))

Така, че засега няма да купувам нов механизъм да видим колко добре са почистили/самазали стария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай с английския механизъм да не е за десен волан. Аз номерата без номер на шаси не мога да ти гарантирам.

За стореното в Еуратек може само да се гадае. Оказа се, че има достатъчно евтин заместващ електромотор и то на много добрия немски опаковчик Borsehung.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро "лекувах" А3-ката ми от трудно движещ се механизъм. Обичайно има първоначални симптоми, които просто забавят движението на рамената и/или не се намира разлика при смяна на скоростта на чистене от лоста. Цялата драма е в това, че цилиндрите, където се въртят шлиците за рамената на чистачките, се зацапват и спичат. Дейността се състои в премахването на по една зегерка, която държи шлицата, внимателното избутване на съответната шлица извън цилиндъра, последващо почистване и смазване на мястото. Не се бие и удря прекалено силно, не се ползва Оправителя или ако се ползва - то безкрайно внимателно, защото съм чупил цял механизъм с такъв подход.

 

Ако има въпроси - отворен съм към такива. Поздрави! :derisive:

Редактирано от darknessevil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Наскоро "лекувах" А3-ката ми от трудно движещ се механизъм. Обичайно има първоначални симптоми, които просто забавят движението на рамената и/или не се намира разлика при смяна на скоростта на чистене от лоста. Цялата драма е в това, че цилиндрите, където се въртят шлиците за рамената на чистачките, се зацапват и спичат. Дейността се състои в премахването на по една зегерка, която държи шлицата, внимателното избутване на съответната шлица извън цилиндъра, последващо почистване и смазване на мястото. Не се бие и удря прекалено силно, не се ползва Оправителя или ако се ползва - то безкрайно внимателно, защото съм чупил цял механизъм с такъв подход.

 

Ако има въпроси - отворен съм към такива. Поздрави! :derisive:   

 Здрасти ако можеш да си малко по-подробен в разгловяването и спецификата му ще съм ти благодарен, защото и аз се сблъсках със същият проблем- моторчето работи, а джижещият се механизъм с щлиците е блокирал. Има ли нужда някъде да се бележи нещо?

Редактирано от generalvazov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.