Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Интересен проблем


Пан

Recommended Posts

Октавията (дизел, 90 кс, Tour) купих през април. Още тогева зебелязах, че индикацията на подгряващите свещи на таблото при контакт светва за 1 сек. и угасва. Казаха ми, че е топло времето и подгряващите свещи се изключват. И до сега  паленето беше без проблеми.. Но застудя и  сутрин паленето стана,трудно: въртя стартера по около 10 сек. преди да запали. След това през деня - никакви проблеми. Проверих свещите - в ред са. С контролна лампичка проверих дали има ток към тях - ядец!. При топъл двигател - нищо. Сутрин при подаване на контакт - лампичката светва за 1 сек., както и индикацията на таблото, и угасва, т.е. няма ток към свещите и затова паленето е трудно.

Мисля си ,че е някакво реле, което получава лъжлив сигнал за топъл двигател и се изключва след 1 сек. Някой може ли да ме упъти къде да го търся това реле и този датчик за температурата на двигателя? Или е нещо друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде из форума имаше тема точно за такова нещо, което се слагало и двигателя се лъже че е топъл (ако не се лъжа и в моя тема бяха писали за това) ще потърся и ако я намеря ще пиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е с един ваг ком кабел да си провериш  дали  температурния датчик  подава коректни градуси както към таблото ,така и към компютъра.

 

Имаш ли на таблото  индикация за външната температура на въздуха ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реле 22 извади го. Намира се под волана там където са повечето релета. Разглоби го и почисти контакта му. Образува се една пъпчица, която не подава адекватен импулс. Миналата седмица имаше един приятел подобен проблем и го оправихме. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен подгрева не е проблема при тези температури имай в предвид че при около +7 градуса подгрява за една секунда така че не се хваща лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реле 22 извади го. Намира се под волана там където са повечето релета. Разглоби го и почисти контакта му. Образува се една пъпчица, която не подава адекватен импулс. Миналата седмица имаше един приятел подобен проблем и го оправихме. 

Проверих под волана, не намерих такова реле. Има релета с номера 447, 100, 103, 377, 469 и AEV0306. Може би е на друго място или под друг номер?

А компютърът подава верни данни за външната температура, днес показваше на таблото -1,5 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигни задните седалки, там има черен капак вътре с 2 маркуча и кабелче за нивомера на горивото. Изкарай ''кошничката'' и виж дали е задръстена отдолу на ''цедката''. Когато е задръстена пак прави такива мизерии с трудно палене. Подгряването го гледай само при температури под 0 градуса. Аз една зима изкарах с една работеща свещ и не съм въртял като луд...

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.