Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Термостат


Бобката

Recommended Posts

Здравейте колеги,

имам следния въпрос - кой термостат се използва за Фабия 1 1,4 16v 75 к.с. По магазините и нета излизат два модела, а сега в студеното не е време за експерименти.

Предварително Благодаря

По-здрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мотора ти е скод BBY ето такъв като в линка https://www.autopower.bg/термостат-wahler-skoda-fabia-combi-6y5-1.4-16v-316783d-g16830c44-i22524286.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих миналата есен точно този заедно с смяна на антифриз и температурен датчик,обаче май пак си плаче за смяна термостата,че не затваря както трябва.

Редактирано от Lusox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мотора ти е скод BBY ето такъв като в линка https://www.autopower.bg/термостат-wahler-skoda-fabia-combi-6y5-1.4-16v-316783d-g16830c44-i22524286.html

Благодаря приятел и весели празници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Не съм сигурен, но смятам че проблемът ми идва от термостата. Колата пали без проблем и загрява до 90 за секунди както се казва. Поддържа си температирата, но като загрее парното духа студено. В момента в който подам газ веднага идва топлото. Отпускам газта и пак става хладно. И така колата се затопля когато е в обороти. Дали това е термостат или има и друг проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро някой се оплакваше от същото и след машинна промивка на системата (каквото и да означава) се появило топлото.

Най-отчетливия признак за не затварящ термосъат е , че на дълго и особено при спускане на скорост мотора изстива.

Ако не си първи собственик на колата и не си сигурен , че е карана само с антифриз , замисли се най-малко за промивка на системата и ако не се оправи , бъди готов и за подмяна на радиаторчето на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега, не си за термостат. Парното ти духа студено защото на ниски обороти през него преминава малко количество вода, еветнуално в следствие на запушване с тиня или котлен камък и вентилатора я охлажда много бързо. Както ти е казал колегата в горният пост, първо промивка може да пробваш, евентуално с добавка за промиване ако не ти се ходи на сервизи.

Също ако някой някога е сменял радиаторчето на парното и е сложил много фалшиво, тоест с по малко водни серпентини или с по малко ламели пак така става. Не знам колата дали е бензинова и дали има газ, ако изпарителя не е свързан правилно към водата, може и оттам да прави номера.

Има и по лоши варианти като издухана гартитура на глава или водна помпа, но засега е рано за тях.

Не на последно място, антифриза трябва да ти е червен и да се долива само дестилирана вода в него за да не се образуват отлагания в охладителната система и съответно запушвания.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много кратко време вече има няколко случая. Или има партида водни помпи с една идея по-малки диаметри и на празен ход не осигуряват достатъчна циркулация или г13 има някаква несъвместимост с коли излезли с г12. Няма как радиаторът ми да се запуши точно на смяна на водна помпа. За мен км за смяна на ангренаж ги правя на две, две и половина години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита Нова Година 2018г,форумци.

Имам подобен проблем,забелязан от лятото.
Стрелката  е по средата-90 гр.,по едно време пада на 0.
Зимата ,трудно загрява,проблема го реших с дунапрен пред радиатора.
Но пак ми играе,0 после ми показва 80.
Според скороста.
Иначе си духа топло,по тениска карам
Градско е на степен 1,из вън града на 0.
 
p.с
 
Ако е до термостат,няма да го пипам.
Да не е друго :cleaning:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си за термостат. При нас загрява и стрелката не мърда от 90, но на място започва да духа студено, че въпреки че стрелката стои на 90.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вероятно е температурен датчик 

 

Благодаря за отговора.

Февруари ще ги накарам да погледнат.
 
 
p.s
 
Засега , не е спешно-Мерси
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.