Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спешна нужда от съвет/помощ - Не светят голяма част от светлините (фарове, мигачи, габарити)


joeto

Recommended Posts

Здравейте,

Изправен съм пред исключително неприятен проблем и то на връх коледа :(, а колата ми трябва :(.

 

Малко пред история колата не е карана от дълго време, ние живеем във Виена и петък тръгнахме да караме Коледа в София. Преспахме в Сърбия и преди тръгване ми светна че маслото е малко, оставих я да порабти и след около десет минути я изгасих долях масло и като я запалих компютъра полудя и почна да показва че много от крушките са изгорели ... както и да е слизах гледах ги ... гасих я 1-2 пъти и в един момент всичко почна да работи отново и тръгнахме ... Оказва се че това е бил голям късмет ...

 

Преди малко искахме да отидеме за елха и голяма издънка, вече въобще не искат да светнат фаровете+мигачите+габарити (бе всичко) от лявата страна отпред и стоповете и всичко от дясно отзад (по диагонал). това е супер неприятно защото даже не мога да я закарам на сервиз :( а и с почивните дни до четвъртък ще сме без кола а разчитаме на нея ...

 

та какво съм направил до момента:

1. проверих бушоните и са здрави

2. разменях крушките и те са здрави

3. оставих колата да поработи 5-10 минути... няма ефект :(

4. в отчаянивто си свалих и акумулатора за 2-3 минути и пак го пуснах пак няма ефект само дето сега AirBag-a светна, ама карай :)

 

Предполагам че някъде има куплунг или кабел който прави проблеми и заради това компютъра вижда, че крушките не светят, но тока въобще не ходи до тях.

 

Знам че звучи доста комедиино, но никак не ми е весело. Моля ако някой го види това и има идея да я сподели. Много благодаря предварително.

Редактирано от joeto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

карам О1 FL и преди 2 години имах същия проблем, оказа се проблем в патрона(при волана).

Според мен някой електричар трябва да я гледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гасих я 1-2 пъти и в един момент всичко почна да работи отново и тръгнахме ...

 

 

 

 

 

гасих я 1-2 пъти и в един момент всичко почна да работи отново и тръгнахме ...

 

Предполагам че някъде има куплунг или кабел който прави проблеми

 

 Трудно е да се каже точно къде  проблема! Но щом веднъж е тръгнала значи няма изгорял бушон! Няма и изгорял елемент.

Или лоша връзка някъде или мисля че имаше едно реле дето като запалиш и включва тези работи.И това реле един път дава контакт един път не дава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за отговорите, опитвам се да намеря сервиз или някой който да ми обърне вниманив без да му съсипвам празниците :)

 

Намерих ето това и е горе долу същото като при мене. Сега ще сляза да я погледна пак дали и мойте светлини светят така. Ако светят по същия начин значи е някакъв "стандартен проблем" и ще съм по спокоен :)... и по беден естественo :D

 

 

някой разбира ли езика на който са коментарите и има ли нещо смислено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностика може и да си каже какво я боли. Гледам в профила пише, че си в София. Кажи в кой квартал си и ако има някой колега с кабел и VCDS може да я закачите и да видите за грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерихме го какво е (или поне така си мислим) оказа се бушон F16 -> 30А при двигателя. Като го мерехме дава, че е здрав обаче като се вгледаш имаше нагар между пластмасата и метала. След като го сменихме всичко заспа (наместване нямаше ефект).

 

Сега съм с две лампички, които светнаха след днешното фиаско, едната е Airbag-а и до колкото разбрах тя не може да се оправи без да да се изчисти грешката от конпютъра.

 

Другата повече ме притеснява - едно жълто двигателче. Утре ще проверя пак бушоните и се надявам да я изчистя.

 

https://www.autobild-bulgaria.com/wp-content/uploads/2016/02/4-350x233.jpg

 

Има ли смисъл да разкачам акумулатора или по добре да не го пипам повече? По принцип може ли да се кара с тази лампа светеща?

 

Мерси много на всички!

Весело изкарване на бъдни вечер! :)

Редактирано от joeto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф забравих да спомена - в момента сме на село (20-тина км от София), което усложнява допълнително цялата картинка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимката не се отваря. Предполагам, че е този символ:

Check-Engine-Light-Tacoma-300x254.jpeg

 

Сигурно се е записала някаква грешка и трябва да се изчисти.

Ако колата си върви нормално, аз не бих се притеснявал.

В първия работен ден отиваш в някой сервиз да видят какво е и да ги изчистят.

 

Весела Коледа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчисти се и двигателчето.

 

Днес сутринта като за последно махнахе акумулатора просто следвайки логиката "рестартирахте ли си компютъра?". След първото палене избиха много грешки, въртях волана - стандартните неща, след второто палене колата поработи около 1-2 минути и лапичката изгасна.

Предполагам, че след махането на акумулатора се ре-калибрира нещо или прави някаква магия и вижда, че всичко е ок.

 

Airbag-а си свети, но там изненада няма него ще го изчистя в сервиз.

 

Надявам се ако някой има подобен проблем темата да му помогне, това с полу работещият бушон направо ми скъса нервите...

 

Весело изкарване на Нова Година :)!

Редактирано от joeto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери защо имаш нагар по този бушон. Това не добре. Вероятно някъде на планката с бушоните няма добър контакт. На моята /О1/ тези бушони са свързани и с вентилатора на климатика. Поради нагоряване на тези бушони се наложи да сменя цялата пластмасова основа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери защо имаш нагар по този бушон. Това не добре. Вероятно някъде на планката с бушоните няма добър контакт. На моята /О1/ тези бушони са свързани и с вентилатора на климатика. Поради нагоряване на тези бушони се наложи да сменя цялата пластмасова основа.

 

Допускам че е възможно и обратното.Има нагар защото бушона не контактува добре в гнездото си! Причини бол.Охлабена метална пластина или по тънък бушон(металните пластини) или влага особено в съчетание с вибрации..И тогаз се получава искрене има нагар повишава се температурата и съответно се топи пластмасата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом няма добър контакт, освен нагар се разтапя и пластмасата около метала на гнездата. Това води до смяна на цялата основа, но всичко е въпрос на диагностика. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.