Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 FL 1.8TSI - нов в клуба


plamenbv

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

 

Миналият петък взех така чаканият от мен автомобил - Octavia 1.8TSI 6MT, ниво на оборудване Vision, цвят - брилянтен металик. За една седмица успях да мина около 1 000 км по различни пътища - магистрала, "първокласни", градско, че дори и малко сняг. В темата ще опиша какви са впечатленията ми досега, за да мога да помогна малко на евентуални нови купувачи да се ориентират за модела. Виждам, че няма много изписано за 1.8TSI мотора, така че ще се радвам да отговоря на всякакви въпроси от колеги.

 

В последните 3 години карах Audi A3 2006 8PA (спортбек) с мотор 2.0TDI 140 к.с. и 6-степенна DSG трансмисия. Прекрасен автомобил, но множкото километри си казаха думата и последните няколко месеца прекарах в ремонти, което беше основната причина да поръчам Skoda.

 

Накратко за Octavia-та - страхотен автомобил за цената си. Не мога да кажа, че съм останал изненадан от нещо, тъй като в предната служба покарах доста Octavia и Superb и знаех какво да очаквам, но facelift-a определено си заслужава. В моят случай говорим за ниво на оборудване Vision, двигател 1.8TSI 180 к.с., 6-степенна ръчна скоростна кутия, гумите са Continental TS860 205/55/R16.

 

Eкстериор

Да, не е най-красивият автомобил, нито най-агресивният, но определено при facelift-a има значително подобрение. Много хора не харесват новата маска, която на снимки изглежда странна. Но когато видиш автомобила на живо, нещата се променят. Лично на мен двусекционните фарове, заедно с хромираният ринг на решетката и хромираната лайстна под халогените, ми допадат много. А когато видиш и LED светлините отпред, наистина колата стои добре.

Отзад нещата не са много променени. 1.8TSI идва стандартно с lip на багажника, който придава много яко излъчване, но като цяло не е нищо особено. Ако Skoda бяха добавили един хромиран накрайник на ауспуха, щеше да изглежда в пъти по-добре, вместо да го крият под бронята. Калобраните също стоят малко смешно според мен, но си вършат работата. Лично аз планирам през лятото да ги сваля, за да изглежда колата по-добре с по-широките гуми и другите джанти. Комбинацията на брилянтният металик със затъмнените задни стъкла е много приятна.

Много ме радва гледката вечер, когато отключиш колата и се включат LED светлините + осветлението под огледалата. Цялото "периферно" осветление (под огледалата + номера) е LED и свети в синя светлина идентична на тази от фаровете - свети в един тон и достатъчно силно, за да видиш къде стъпваш.

 

Интериор

Нищо изненадващо и тук - стандартен Skoda интериор. Материалите са с достатъчно добро качество - горната част на таблото е от мек материал, а долната - от твърда пластмаса, но сравнително приятна. Воланът, скоростният лост и дръжката на ръчната са от изкуствена кожа, което предполага, че вероятно ще се износят по-бързо. Вътрешната част на нишите във вратите е покрита с някакъв мек материал, което значи, че предмените, поставени вътре не дрънчат на кухо. 

Осветлението вътре е на добро ниво. Не знам дали е заради Vision модификацията, но при мен има осветление в краката отпред и отзад, което е задължително според мен за една кола. Обичам когато отворя колата, да се освети целият интериор вътре. Светлините вътре са с обикновени крушки (предполагам) и светлината е топла (жълтеникава). Някои намират това за досадно, но аз го предпочитам пред бяло-сините LED светлини в интериора. Сенниците нямат осветление, което силно разочарова половинката.. :D

Амбиентното осветление във вратите придава много добра атмосфера и е удоволствие за окото вечер. Харесва ми и факта, че осветлението в краката може да остане активно и заглушено по време на движение. Отначало ме дразнеше зелената светлина на бутоните, но когато я комбинирах с амбиентното, се оказа доста приятно.

Седалките са удобни - аз не почуствах умора за тези 7 дни на постоянно шофиране. Регулират се в достатъчно посоки, че да може да заемете добра позиция. Подгревът е по-слаб от този на Audi-то (на последна степен), но стопля осезаемо по-бързо. Подглавниците се регулират само по височина, но са в добра позиция.

 

Двигател

Прекрасен! Не мога да го опиша по-добре... Останах очарован от поведението на този мотор. Страхотно е колко плавен се усеща и как може да го караш съвсем спокойно в един момент, а в следващият вече да си се изстрелял напред. Няма чак толкова отчетлив турбо-лаг и не се усеща безпомощен в ниските обороти. Искам да отбележа, че не съм го форсирал повече от 4 000 rpm, по препоръка на ЕураТек, които казаха да карам полека в първите 3 000 км. И въпреки това не съм усетил липса на мощност при изпреварвания или градско шофиране. С двама души без особени проблеми наема от 1 500 rpm на 5-та и 6-та - не е нужно да го вкараш в лютеницата, за да тръгне. Ако все пак върнеш предавка-две, ускорението е повече от добро. Има още много да покарам, докато добия напълно обективно мнение за динамиката му, но засега съм повече от доволен. 

Моторът е много тих - не колкото 1.5TSI, но разликата не е голяма. На празен ход едва се усеща работата му, като след като загрее на 90 градуса, дори се бъркам дали не е сработила start-stop системата. Да поясня, че слизам от дизел помпа-дюза - разликата е от земята до Юпитер (поне). Вибрации при 1.8TSI не се усещат въобще. При 140 км/ч на 6-та, двигателят е точно с 3 000 rpm и не се чува въобще. Има много приятен звук от турбото, когато мине ~3 500 rmp при ускорение.

Загрява УЖАСНО бързо - не съм засичал време, но съм сигурен, че няма да се мръзне зимата.

 

Пътно поведение

Като цяло - добро. Почти идентично с това на Audi-то, като е може би една идея по-добро при Octavia-та, вероятно заради по-дългото междуосие. Не вози меко, но не е и твърдо - точно както ми допада на мен. Колата се усеща стабилна в завой. Окачването ми се струва една идея по-меко от това на pre-facelift моделите. 

 

Full LED светлини

Страхотна екстра! Досега не съм карал кола с по-добри фарове (дори и xenon). Светлината е бяла, ясна с много отчетлив лъч. Фаровете осветяват и пространството отстрани. Дори ми се струва, че от моята шофьорска позиция, халогените за мъгла, които се включват при завой са тотално безсмислени - светят в област, която вече е осветена от LED фаровете. 

Дългите светлини са направо скандални - имаш чувстовото, че светят до безкрайност. Някои хора се оплакаха, че късите им идват прекалено къси, но аз не мисля така. Вероятно защото и на А3-ката карах с доста свалени къси.

 

Разход (винаги на включен климатик)

Лично за мен - идеален. Не мога да твърдя, че колата е икономична, тъй като е 180 к.с. все пак, но при по-спокойно каране, може да се докара приличен разход. 

Градско - може да варира много. Минах около 500 км градско и спокойно мога да заявя, че колата харчи точно толкова, колкото я натискате. Правих си експерименти - при тръгване с превъртане на гумите и превключване 1-2-3 при ~4 000 rpm - разход около 14/100. Ако я вкарваш в червеното - дори и повече. При каране спрямо препоръките за превключване на таблото - 8.5-8.9/100. Това е на незагрят автомобил. При моето каране, което е по-скоро спокойно, разходът за тези 500 км градско е около 9.5-10/100.

Извънградско - изненада ме приятно. От Белоградчих до София ми даде следният разход:

26178470_10213138938141288_1935493062_o.

Това е при скорост до 120 на първокласният път с изпреварвания и 140-150 на магистралата.

 

Като цяло за ~1 000 км, които навъртях последната седмица, имам това по борд:

26179297_10213138937861281_1236369002_o.

 

Пак пояснявам, че не съм карал особено агресивно - до 4 000 rpm. Но пък имах доста "къси" градски пътувания на незагрят мотор и то винаги на пуснат А/С.

Лично за мен този разход е повече от добър. Да, колата може да харчи доста повече, ако се кара стабилно, но ми харесва факта, че при по-спокоен начин на шофиране, разходът може да е повече от приемлив.

 

Шумоизолация

Тук има доста за казване. Бях по-скоро скептично настроен в тази насока, но мога да кажа, че нещата са по-добре от колкото очаквах. Накратко - шумна ли е колата? Не... Обезшумена ли е добре? Ами пак не! :) Вече споменах за мотора - там забележки нямам - дори и на магистралата със 150 км/ч едва може да доловиш ръмженето на мотора. Звука от пътя много зависи от настилката - не се чува нищо на хубав асфалт, но на груб си има шум. Не е по-зле от А3-ката със сигурност - по-скоро са 1:1.

Това, което се чува най-много като шум в купето е вятъра при движението. Не знам дали се дължи на големите странични огледала или на тънки стъкла, но е факт, че при 140-150 км/ч се чува вятърът отстрани. Не е непоносим шум и на мен честно-казано ми прави впечатление само през първите минути на магистралата. Спокойно може да се води разговор без да се повишава тон.

По-натрапчив е шумът при преминаване през дупки и неравности. Отново не е дразнещ (за мен), но със сигурност А3-ката в това отношение беше по-добре уредена. Хубавото при Skoda-та е, че е нова и поне няма скърцащи и тропащи пластмаси, въпреки тупкането от неравностите.

Друго, което ми направи по-скоро негативно впечатление е звукът от песъчинките, които удрят вратите. Тъй като на вратите липсва каквато и да било изолация отвътре, много отчетливо се чуват песъчинките, когато минаваш през тях. При А3-ката беше в пъти по-слабо, но да не забравяме, че Skoda е няколко класи по-надолу. 

Като цяло за шумоизолацията - Skoda са се справили задоволително добре, но в никакъв случай колата не е перфектна в това отношение. Оценката тук е много субективна, но за мен е OK. Има варианти за подобрение (ЦЪК ТУК), така че няма място за притеснение в това отношение.

 

Пространство

Тук Skoda са ненадминати. Няма много за обяснение - ОГРОМЕН багажник и предостатъчно място за пасажерите отзад. Аз съм 182 см и при нагласена за мен предна седалка, отзад спокойно сяда възрастен ~180 см. В А3-ката винаги трябваше да си дръпвам седалката по-напред, за да е поне малко удобно за хората на задната седалка.

Багажникът е толкова голям, че за да стигна нещата в дъното, трябва да си опра коленете в бронята и да си изцапам панталоните съответно. :D

 

Start-stop система

Четох в темата за Karoq оплакване, че S/S системата не работела добре при TDI. При 1.8TSI не съм забелязал странно поведение. Включвам я само, когато знам, че ще чакам над 30-40 секунди на светофарите и я спирам при задръстваният от тип тръгни-спри. Двигателят се стартира много бързо. Направи ми впечатление, че ако колата загасне при тръгване (изпуснете съединителя), след това се пали автоматично при повторното натискане на педала.

 

Мултимедия

И тук Skoda успяха да ме изненадат. Bolero-то е много приятна infotainment система. Менютата са интуитивни, интерфейсът е приятен. SmartLink работи коректно при мен и с Android Auto и с MirrorLink. Много ми харесва подсещането да не си забравиш телефона, когато гасиш колата...

Интеграцията с телефона е много добра. Много е удобно call менюто, което се извиква директно от волана. Така може съвсем лесно да достъпиш последно избраните контакти и да ги повикаш с 3-4 клика. Контактите се sync-ват със снимките и на кирилица. Има възможност за favorites, така че да имате най-близките хора на "бързи бутони" на Bolero-то. Търсенето на контакти също е много удобно - осветяват се само буквите, с които имате записани контакти. Звукът при разговор е ясен и чист. Отсреща също се чува отлично.

Streaming-а през Bluetooth е без загуба на качество, звукът е достатъчно силен. 

Малко и за качеството на звука - мога да кажа, че е задоволително. А3-ката е с Bose система, която превъзхожда Bolero-то във всички отношения. Когато се кача от Audi-то в Skoda-та отначало чувствам Bolero-то смешно, но след това бързо свиквам и осъзнавам, че качеството на звука не е чак толкова лошо. Основният проблем на Bolero-то е силната липса на бас в повечето случаи. Интересното е, че самата система има потенциал и може да има сравнително плътен бас, но за съжаление се чува само в определени случаи. Имам чувството, че самите честотни настройки на системата не са коректни и че нещо "орязва" ниските честоти. Има песни, при които басът е плътен и ясен, но има и такива, които на Bolero-то са тотално без ниски, а на Bose-то ти дънят тъпанчетата от бас. Лошото е, че системата няма еквалайзер, а само ниски/средни/високи. Няма особено подобрение независимо как са настроени.

От голямо значение е качеството на самите музикални файлове. FLAC звучи в пъти по-добре от MP3. По случайност имам 2 еднакви албума на Aerosmith - FLAC и MP3... При FLAC ниските са ОК, докато при MP3 (VBR) - басът го няма никакъв.

Моят съвет е - поръчайте си CANTON, ако искате хубава "музика"... 

 

Мулти-волан и табло

Бутоните на самият мулти-волан са удобни и добре разположени. Имат приятно усещане при натискане и не "цъкат" като на някои други автомобили. Трябваше да свиквам с обърнаният скролер за силата на звука (при Audi e от дясно, а при Skoda - от дясно).

Тук ще добавя нещо за cruise control-a. Работи перфектно - както се очаква. НО управлението на обикновеният cruise control (не-адаптивен) е кофти. Двата бутона на лостчето за мигачите + палчето отгоре не са интуитивно разположени. Много повече ми допада управлението на cruise control-a да е изнесено на втори лост под този за мигачите. Много по-лесно се оперира с него и е много по-логично. А3-ката е с отделен лост за cruise control-a и ми отне малко време, докато свикна с лостчето на Skoda-та. За щастие тези от вас, които имат адаптивен cruise control, си получават управление през отделно лостче.

Таблото е без забележки - дизайнът е страхотен, а самият maxi-dot дисплей дава предостатъчно информация.

 

Климатроник

Без забележки! Много ми харесва възможността за избор на профил - Тих, Нормален или Силен. Тъй като не обичам шумовете, използвам тихият профил - много е приятно да усещаш, че ти е топло без да духа директно в теб. Както вече споменах, двигателят стопля много бързо и в купето бързо става приятно за пътуване без да ти отвява перчема. Шумът от самите духалки не е силен и "фучащ". Карам само на режим AUTO и досега не съм усетил да ми "изсъхнат" очите от духането в лицето, което често се случваше при А3-ката. От опциите на климатроника много ми липсват погряването на челното стъкло и подгряването на волана, но поръчах готов модел и нямах възможност да ги добавя. Тези 2 екстри са на добри цени, а са незаменими зимата. 

 

Какво ми хареса в колата?

+ Двигателя - страхотел мотор за това купе

+ Full LED фаровете - безспорно най-доброто, което съм виждал до момента

+ Ахроматичните огледала - реагират много бързо и не блокират напълно образа

+ Автоматичните чистачки - в интензивен дъжд се държат много добре и регулират скоростта адекватно

+ Пространството

+ Функционалността на infotainment системата - настройките на различните екстри по колата и т.н.

+ SmartLink фукнционалността

+ Амбиентното осветление

+ Обобщението на пътуването, което се вижда на таблото след като загасиш колата

 

Какво не ми хареса в колата?

- Липсата на бас при Bolero-то

- Шумовете от удрящите се песъчинки - малко "консервено" звучи

- Управлението на обикновеният cruise control

- Автоматичните чистачки - при ситен неинтензивен дъжд, дори и на най-ниската степен, чистачките се включват прекалено често

- При дъжд и отваряне на багажника, всичката вода се изсипва отстрани на стъклото и голяма част пада вътре

- Задницата е малко "постна" без един хромиран накрайник на ауспуха

 

Като цяло - това са впечатленията ми засега. Поствам малко снимки на колата - правени са с телефона. Тези дни ще я измия хубаво и ще взема профи-техниката с големите обективи от половинката да направя по-хубави снимки.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg

 

Ако имате каквито и да е въпроси за този модел, ще се радвам да помогна!

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 94
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • plamenbv

    24

  • gdadov

    10

  • zloQQ

    9

  • srservice

    8

Най-много писали в темата

Страхотно представяне. Някои функционалности, като управление на темпомат, бутони на волана, все са с подобно разположение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета подред вече две страхотни представания. Със здраве и кеф да си карате колите. Виждам, че имаш доста опит и усещане за коли, но бих споделил моето мнение за минусчетата, как да станат плюсове. За песъчинките. Предполагамам, че стандартно колата си е дошла със задни калобрани. Може да сложиш ипредни, така визията ще е завършена и шумът от песъчинкиите може и да изчезне. Липсата на бас при болерото го има и преди фейса, има вариант, при който му се сменя фърмуера, слага се къстам и нещата се оправят. За съжаление, гледам, че само братушките го предлагат. За круиз контрола, според мен е въпрос на време да свикнеш. Аз в началото вместо да му дам кенсъл, направо го изключвах с това бутонче от горе, но вече му свикнах. Още веднъж със здраве и честито!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесна кола! Честито и безаварийно! При така подробно описано почти всичко в тази тема, със сигурност ще е от полза информацията за бъдещи купувачи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно ревю-благодаря ! Аз чакам същата конфигурация, но с автоматична скоростна кутия, тази седмица влиза в производство.

Много полезно наистина. Двигателя още на тест драйв го усетих, че е от висока класа, твоите думи са потвърждение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно ревю-благодаря ! Аз чакам същата конфигурация, но с автоматична скоростна кутия, тази седмица влиза в производство.

Много полезно наистина. Двигателя още на тест драйв го усетих, че е от висока класа, твоите думи са потвърждение.

 

DSG-то е голяма глезотия, браво за избора! :) Любопитно ми е в ЕураТек ли тества 1.8TSI - на мен ми казаха, че нямат такъв екземпляр за тест?

 

Тази седмица ще се опитам да ъпдейтна ревюто с малко инфо за разхода в града сутрин-вечер, че досега София беше сравнително празна и колата харчеше съмнително малко.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тествах 1.5TSI, с въображение си представих какво е 1.8. Динамиката беше впечатляваща.

За разхода полазатрлите на брошурките са някакъв далечен мираж. Надявам се градско да ми е между 8.5-9.0.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега и безаварийно :)

С какви гуми дойде колата като марка и модел? Чудя се дали има разлика според оборудването и двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тествах 1.5TSI, с въображение си представих какво е 1.8. Динамиката беше впечатляваща.

За разхода полазатрлите на брошурките са някакъв далечен мираж. Надявам се градско да ми е между 8.5-9.0. 

 

На мен 1.8 много ми допада. Аз съм такъв тип водач, че предимно карам спокойно - в ниските обороти и не обичам да форсирам много. Затова дизела ми допадаше - карам до 2-2.5k rpm в града и си върви прилично. Но тук идват и драмите - регенерация на DPF, задръстване на геометрията и т.н. 1.8-цата има достатъчно сила, че да го карам до 3k rpm в града и пак да си върви задоволително. Е, не дърпа като TDI, но пък и не му свършва силата на 3.5k rpm. Сутринта се замислих, че за 1200 км веднъж не съм почувствал нужда да натисна педала на газта докрай - смятай колко ми подхожда на шофирането.. :D

 

На DSG-то има един много приятен ефект - когато сработи кикдауна, колата дръпва много стабилно. С ръчни скорости трябва да си много бърз, че да се получи същия ефект на моментално ускорение. Понеже не харесвах връщането на 2 предавки при кикдауна, правех следното - минавам на ръчен режим, натискам педала до долу (за да може кутията да подготви по-ниската предавка) и връщам една с лоста.. Е няма такова ускорение - левпа те на седалката стабилно. Карал съм Superb 2.0TSI 280 коня - голям fun е с DSG-то.

 

Иначе за разхода - много зависи как и къде ще караш градско. Сутринта от Окръжна болница до Бизнес парка (около 5 км), при студена кола, пуснат А/С и пуснати всички подгреви, ми даде 12.1/100, но на всички светофари бях пръв и ме хващаше все червено. Със същото каране от Окръжна болница до Южен парк вчера ми даде 8.9/100, но там има по-големи разстояния без толкова "тръгни-спри". Мисля, че градско при мен ще се върти около 10/100, което си е съвсем ОК - все пак колата не е дизел - малолитраж. Не може да очакваш от нея да е икономична, но според мен разходът може да се държи в нормални граници при разумно шофиране. Аз не съм от хората, които казват - "такава кола не може да се кара спокойно" - напротив - карам си спокойно, а когато ми трябва мощност, знам, че я има.

За сравнение - 3 години карах от първите А3-ки, 1.8Т 150 к.с. и градско не падаше под 12-13/100.

 

Честито колега и безаварийно

С какви гуми дойде колата като марка и модел? Чудя се дали има разлика според оборудването и двигателя? 

 

Дойде с летни - Goodyear, но не знам модел - бързо ги каширах на топло, пък и бяха в чували. Не знам дали ще има разлика при различните нива и/или размери джанти. Смятам да ги разкарам и лятото да мина на 17" с Goodyear EfficientGrip или Uniroyal Rainsport 3.

Редактирано от plamenbv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Колега и поздравления за обективно написаното ревю!

Пожелавам ти безаварийни и приятни километри с новата придобивка, и продължавай да споделяш впечатления и положителни емоции  :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето градско ще е във ВТ, така че може би ще падна под 10...е, поне така се надявам де.

Заводските не идват с Continental до колкото знам.

Аз лятото мисля и аз да съм на 17-ки, но измата твърдо на 16-ки.

Благодаря пак за съветите и мненията, много полезно. Аз лично не съм карал кола с такава мощност а и габарити, все на градски автомобили съм и ще ми е доста вълнуваща промяната ,но предполагам бързо се свиква.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводските гуми не са зимни и в моят случай бяха Goodyear. Директно с поръчката на колата поръчах и зимни гуми - Continental TS860. Засега се държат добре - тествах ги в сняг на Паничище и на Алеко - без забележки. По моя преценка се държат еднакво добре с Nokian Wr D3, каквито карах последно на А3-ката, но като че ли са една идея по-тихи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TS860 печели къде що има тестове за зимни гуми, така че мисля е топ! Аз ще сложа Semperit Speed Grip 3. Те са компания на Conti и се нареждат веднага след премиумите по разните ревюта. Карах с по-стария модел и съм много доволен. Разликата на р-р 17 е 60 лв. на гума в полза на Semperit-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам от доста време барум - и летни и зимни. Зимните са Polaris 3. Нямам оплаквания. Какво мислите за тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да ъпдейтна малко темата...

 

В последните 10 дни карам само градско, като в повечето време е предимно в "пиковите" часове. Сутрин, разходът ми е около 11.5-12/100. Вечер, по същият маршрут, че дори с повече трафик - 8.5-9/100. Отдавам го на това, че пред вкъщи колата стои навън, на студено, а пък в Бизнес парка стои в подземен гараж и е на топло. Това средно прави около 10.5/100, което е точно колкото очаквах. За сравнение, около 10/100 ми беше разходът при същите маршрути с Audi-то, а то е 2.0TDI PD. Само, че Шкодата загрява за 3 преки, а А3-ката дори не отлепяше стрелката преди да я загася.

 

Имах възможност да тествам навигацията през SmartLink-a с Android Auto. Работи прекрасно, но си пригответе хубав USB кабел. Отначало ползвах един спираловиден, който зарежда без проблеми, но data връзката му явно не е стабилна. Реших, че има проблем или в SmartLink-a, или в телефона, но се оказа пустият кабел. С оригиналният кабел от телефона работи без грешка. Пробвах Google Maps и Waze - и двете са интегрирани прекрасно. Това, което ме изненада е, че токът на заряд от USB-то на колата е достатъчно силен, че да зареди до 100% телефонът ми при включен GPS. Смених поне 5 зарядни за кола, докато не попадна на такова, което да смогва на консумацията на GPS-a на LG-то. USB-то на Шкодата се справя добре.

 

Да добавя и нещо към секцията Какво не ми хареса в колата?:

- Миячките на фаровете. В движение вършат прекрасна работа, НО трябваше да се деактивират в спряло положение. Когато си на място и се пуснат заедно със стъкломиячката, цялата кола (буквално) става в пяна, която след това изсъхва върху стъклата и става неприятно. 

 

Появи се и нещо неприятно, но после разбрах, че е често срещано. На около 1100 км започнах да чувам един странен шум при ниска скорост (най-често при маневри на паркинга) и точно определена позиция на волана. Нещо средно между виене и стържене (като от ръждясали дискове). По-късно разбрах, че това е срещан проблем при О3 и се оправял със смяна на тампона на скоростната кутия?! :( Малко странно звучи за чисто нова кола, но това са фактите. 200 км по-късно този шум отслабна и в последните няколко дни не съм го забелязвал. Или се е самооправил или просто го пропускам. При всички положения ще посетя ЕТ, но сега съм прекалено зает.

 

Да се похваля и с един "mod" на ключа. Още като го взех, ми се стори доста "евтин" на вид. Дори жената каза "баси грозният ключ". :D При братята китайци намерих ТОЗИ хромиран накрайник. Поръчах го, пристигна и се оказа доста добре изработен - пасва идеално и изглежда 100% stock. Според мен така е доста по-добре от оригиналният вид:

20180105_190122.jpg 20180105_190152.jpg 20180105_190135.jpg 20180105_190100.jpg

 

От същото място поръчах и мрежа за багажника, че 150 лв. за комплекта в ЕТ ми се видяха много (извинявам се за лошата снимка):

20180103_184029.jpg

Хем е удобна, хем пречи, когато ти се наложи да използваш подвижните разделители с велкрото.

Редактирано от plamenbv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

150 лв. ли струва тази мрежа????? Добре, че си запазих тази, която имах с Октавиа 2-ката! (тя даже не е използвана, седи си в найлона)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко са се разминали с тези 150 лв ;)

За повече информация можете да се обърнете към Вашия ŠKODA сервиз.

 
Резултати от търсенето на “5E0017700A - МРЕЖИ БАГАЖНИК К-Т/3бр/-ЧЕРНИ
Номенкл. номер Име Препоръчителна цена Наличност Заместител Интелиг. артикул(?) 5E0017700A МРЕЖИ БАГАЖНИК К-Т/3бр/-ЧЕРНИ 69.66 лв. Има Няма Не
Редактирано от Milen Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата - грешката е моя...  :eusa_liar:  Не знам какво съм гледал, но имам спомени, че някакъв аксесоар, който си харесах, беше ~150 лв, което ми се стори доста (дали не беше чантата за багажника?). Иначе 70 лв. за комплекта от 3 мрежи е по-поносимо - китайските 3 бройки бяха около $25.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно, отново благодаря за поредното полезно ревю. Аз очаквам моя разхд на градско с автоматика да е малко под 10 във ВТ, но ще видим, ще пиша скоро, надявам се :-)

Навигацията и аз ще я ползвам през Smartlik-a, но чрез Iphone. Дано да нямам ядове. Отначало, се надявах, че някак си мога да изкарам Garmin през Болерото,  щото съм доволен от нея до сега а съм и свикнал, но се оказа, че нямало начин.

Това за пръскачката на фаровете аз се бях сетил, че може и да става, не е болка за умиране, но си е яд.

Мрежите за багажника аз си ги поръчах с конфигурацията на колата, при този голям багажник да ти се лашкат нещата постоянно не е работа за мен. Накрайника не изглежда зле, за колко време ти пристигна?

Редактирано от gdadov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.