Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 FL 1.8TSI - нов в клуба


plamenbv

Recommended Posts

Доколкото си спомням тези накрайници се поръчваха в Порше БГ или ги имаше налични и не бяха скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 94
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • plamenbv

    24

  • gdadov

    10

  • zloQQ

    9

  • srservice

    8

Най-много писали в темата

10/100 е постижимо, особено след като се разработи мотора.

 

Garmin не се поддържа от MirrorLink, но Sygic Car да. Аз замених Garmin-a именно със Sygic и съм доста доволен - обиколих Австрия и Бавария с него, пък и щади батерията повече (това е проблем на моят телефон).

 

Разделителите в багажника на мен ми вършат повече работа от мрежата, ако трябва да съм честен.

 

За накрайника - излезе точно $10 с AliExpress Standard Delivery и дойде за 14 дни. Реално при Golf ключа е същия, така че е съвсем възможно да го имат в Porsche, но въобще не се сетих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10/100 е постижимо, особено след като се разработи мотора.

 

Garmin не се поддържа от MirrorLink, но Sygic Car да. Аз замених Garmin-a именно със Sygic и съм доста доволен - обиколих Австрия и Бавария с него, пък и щади батерията повече (това е проблем на моят телефон).

 

Разделителите в багажника на мен ми вършат повече работа от мрежата, ако трябва да съм честен.

 

За накрайника - излезе точно $10 с AliExpress Standard Delivery и дойде за 14 дни. Реално при Golf ключа е същия, така че е съвсем възможно да го имат в Porsche, но въобще не се сетих.

 

Имаш ли представа в роуминг, навигацията колко МБ ти дърпа?

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли представа в роуминг, навигацията колко МБ ти дърпа?

 

Благодаря!

 

За 5 дена Apple maps и Sygic за телефон ми дръпнаха 30-40мб с доста игра от моя страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А offline не става ли за се ползват тези навигации?

Редактирано от srservice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Apple maps не може да работи без data, sygic-a може. Когато ползваш data има години опции трафик в реално време, задръствания цени на горива.

Wase май също е зависимо от data

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно колко МВ - не мога да кажа, но за 10 дни в роуминг, с постоянно включен Google Maps, музика през Spotify и Тубата от време на време и ежедневна работа (RDP, мейли, FB, Viber) - изхарчих около 3 000 МВ.

Според мен със сегашните тарифи на операторите и новата директива за роуминг в ЕС, не би трябвало да те притеснява data-та на Maps и Waze (да, Waze иска постоянна връзка). А ако нямаш data, винаги може да изтеглиш картите на Sygic Car и за 30-50 лева да имаш пълнофункционална офлайн навигация за цяла Европа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече всички оператори предлагат вкл. европейски дейта роуминг в пакетите си. Ако минавате през Сърбия (извън ЕС), си купувате един пакет (ад-он) Роум енд Сърф Европа (за Теленор - МТел и Вива имат аналогични) срещу 5 кинта и си имате 20 МБ да си минете Сърбия на спокойствие. Аз също много мислих за навигация и реших да не вземам, а да разчитам на CarPlay/Android Auto. С Android е по-яко защото има и G Maps и Waze. Аз съм голям фен на Waze, тъй като предупреждава и за полиция/опасности по пътя. Google Maps можете да си дръпнете карта за регион (предварително) и да работи без дейта.

 

Проблемът на Сиджик е, че работи през Mirror Link, където е по-бъгаво.

Редактирано от Mean
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш интерес допълнително да я звукоизолираш обади се на Тояга. Преди няколко години ми правиха изолация на едно сузуки- много грамотно я направиха и имаше осезаем ефект от интвервенцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със скърцането го има и при мен при маневриране докато паркирам, но почвам да си мисля, че е не е проблем, а хил холд-а просто държи спирачките и при въртене на волана звукът идва от дисковете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш интерес допълнително да я звукоизолираш обади се на Тояга. Преди няколко години ми правиха изолация на едно сузуки- много грамотно я направиха и имаше осезаем ефект от интвервенцията.

 

Имам и познати, които са много доволни от Toyaga, но се притеснявам, че интервенцията ще личи и след това ще имам проблеми с гаранцията. Засега шумоизолацията ми се струва ОК, но се чудя дали да не опитам тези 2 подхода на първо време:

 

1. Изолиране на тавата на багажника + предният капак + под задната седалка и под стелките: https://nkgroup.glopal.com/bg-BG/p-2509/car-interior-boot-soundproofing-kit.html?utm_source=www.nkgroup.co.uk&utm_medium=pr&utm_campaign=en_GB

Комплектът идва с подготвени парчета от материала и си е направо plug-and-play. Предимството тук е, че не се разкачват много детайли, не се свалят кори и т.н. Не знам какъв ще е ефекта, но отзивите са добри.

 

2. Поставяне на вибро и шумоизолационен материал отвътре на подкалниците:

PA310200.jpg

 

Тъй като нямам необходимите инструменти, мисля да се обърна към някой доверен сервиз (имам два наум), където да свалят подкалниците и да сложат изолацията.

 

Това със скърцането го има и при мен при маневриране докато паркирам, но почвам да си мисля, че е не е проблем, а хил холд-а просто държи спирачките и при въртене на волана звукът идва от дисковете.

 

Според мен не е от дисковете (или поне при мен като че ли не е свързано с това). Опитах да завия така, че да се чуе шумът и след това леко натиснах спирачката, докато подавам газ. Промяна нямаше и мисля, че не е свързано със спирачките. Пък и не виждам логика HHC да държи спирачка в движение. Той дори пуска спирачката една идея по-рано в сравнение с ННС на други коли, които съм карал. Чух се с познати, които карат служебни Октавии и потвърдиха, че и при някои от тях се срещало, но са си карали така (нали са служебни колите.. :D). Като стигна до ЕураТек в идните седмици, ще пиша какъв е бил резултата.

Редактирано от plamenbv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъъ, това ми се вижда много странно. Карал съм О3 прилични километри, дизелова (2.0 ТДИ)...Е, не е Майбах, ама и чак пък толкова да е шумяло, не ми е правило впечатление. Единствено при по-висока скорост свисти вятър от огледалата. Разбира се, като се качиш в съответния голф веднага усещаш, че е по-тихо.

Давай с обезшумяването, но направи някакви замервания, има апове които мерят децибелите, поне да знаеш before & after

Редактирано от Mean
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, не ме разбирай погрешно - въобще не ми пречи шумът. Дори преди да пристигне колата, бях скепчитно настроен, защото всеки казва - Шкодите били шумни и т.н. Сравнено с 10-годишната ми А3-ка Sportback, мога да кажа, че нивата са г/д еднакви. Да, Аудито е на 10+ години, които определено са донесли някой и друг децибел, но аз бях щастлив с комфорта. Също толкова щастлив съм и с Шкодата, но при нея има бонус - тихият мотор - вчера возих едни приятели и жената попита - "ама колата сега запалена ли е"? За вятъра си абсолютно прав - при 140-160 км/ч на хубав асфалт се чува само шумът от вятъра, който в никакъв случай не е досаден.

 

Досадните (за мен) шумове са 2 - пясъкът, който дрънчи по ламарините и "тупкането" при преминаване през неравности. За дрънченето - в никакъв случай не пречи на комфорта, но лично за мен е досадно. Според мен той може да се излекува като се направи изолация на вратите, но пък това иска доста работа и може би има риск за гаранцията. Относно шумът при каране по дупките - него не знам какво може да го излекува, но определено е по-натрапчив от при Аудито - и жената го забеляза. Не е нещо, което да ме откаже от колата, но го споменах, защото искам да съм обективен.

 

В този ред на мисли, шумоизолацията хич не ми е приоритет, но 2-те неща, които описах ми се струват сравнително лесни за изпълнение, а смятам, че може да имат приятен резултат. Да, няма да стане Майбах, но колкото по-тихичко, толкова по-добре.. :D

 

По-голям приоритет са ми джантите за лятото, нищо, че е посред зима сега.. :D Така и така сме в темата, според вас джанти с размер 17" 7J и ЕТ38 ще имат ли проблем при О3 FL? Не знам какво е ЕТ-то на оригиналните модели, които се предлагат за О3...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

205/55R16 91V 6.5Jx16 ET46 5x112 2.2

 

225/45ZR17 91W 7Jx17 ET49 5x112 2.2

 

225/40ZR18 92Y 7.5Jx18 ET51 5x112 2.3

 

Еднакви са за Голф, Шкода и Сеат...интересното е, че при мен за този мотор дават като опции само 17 и 18. 16-ката я слагат на дизелите и на 1.4.

 

Иначе и аз го мислих, но май за момента няма да вземам 2-ри комплект джанти. Или сега ще сложа зимните на ОЕМските и за лятото ще си купя някакви олекотени Enkei/OZ пак на 17.

Редактирано от Mean
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз изрично исках 16-ки за зимните гуми, когато купувах колата, иначе ми я бяха оферирали със 17". Просто ми се стори по-удачно за зимата - досега винаги така съм карал - 16" зимата, 17" лятото. Намерих комплект 17" Turbine джанти:

skoda__octavia__2014__001_530.jpg

 

Направо се влюбих в тези джанти, когато ги видях на един служебен Superb L&K. В ЕураТек ми излизат единствено 18" от този модел, но чак там не искам да скачам. Проблемът е, че офсета им е ЕТ38, а това си е с 11mm повече от препоръчаното. Все си мисля, че не би трябвало да има проблем и да опира някъде, но знам ли - трябва ми някой, който е опитвал.. :D

 

П.С. Сега като спомена, че за 1.8 не дават 16" джанти - да не би при мен това виене/стържене при завой с ниска скорост да има връзка с малките джанти, дееа мааму?! 

Редактирано от plamenbv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих комплект 17" Turbine джанти:

 

 

 

Имай предвид, че това е реплика не е оригинална джанта, Турбините са само 18".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помислих си го това, но тайничко се надявах да имат и 17".. :D Тц..сега трябва да търся друг вариант. ОриЖиналните 17-ки в каталога на ЕТ нещо не ме грабват, та ще трябва да се огледам - поне има достатъчно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш време да се светнеш колега.Не си мисли че оригиналните джанти са най-красиви или най-качествени.Че са скъпи това е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hawk и Trius според мен са доста сполучливи от каталога.

За мен е абсурдно твоя шум да е свързан с 16-те, поголовно зимата се кара с тях а и от Шкода така излиза колата с повечето пакетите на оборудване.

Турбините за мен няма да ти паснат идеално, колкото и да са красиви а пробата може да се окаже доста скъпа.

Аз ще карам по изпитаната рецепта 16-ка Зима, ч7-ка Лято с оригинални от Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е от дисковете (или поне при мен като че ли не е свързано с това). Опитах да завия така, че да се чуе шумът и след това леко натиснах спирачката, докато подавам газ. Промяна нямаше и мисля, че не е свързано със спирачките. Пък и не виждам логика HHC да държи спирачка в движение. Той дори пуска спирачката една идея по-рано в сравнение с ННС на други коли, които съм карал. Чух се с познати, които карат служебни Октавии и потвърдиха, че и при някои от тях се срещало, но са си карали така (нали са служебни колите.. :D). Като стигна до ЕураТек в идните седмици, ще пиша какъв е бил резултата.

Може би аз не съм те разбрал правилно - при мен скърцането е при въртене на волана на място. Спирачките определено държат в този момент, защото колата не започва да се търкаля веднага. Ще следя темата, дано от ЕТ имат смислен отговор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, ей тва е яка джанта.. Само да я имаше в графит или нещо различно от черно и сребристо. Ако някой има идея кои джанти стоят добре на Октавиан, давайте жокери... :)

Редактирано от plamenbv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За джантите, какво ще кажете за BBS SR Himalaya grey matt? Джантата стои много добре на нископрофилни гуми, но не ми се иска да отивам на 18". Намерих снимка на 17", сложени на сребриста кола (каквато е моята) и мисля, че не стоят зле:

27044810_10213319979547210_778167360_n.j

27042745_10213320089269953_1502138679_n.

 

Какво ще кажете?

Редактирано от plamenbv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.