Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Непрекъснато изгаря крушка.


komitoff

Recommended Posts

Здравейте,
На всеки 2 месеца ми гори само предна дясна крушка на DRL.
"Естествено" като бях за облужване в сервиз (от белия списък), нямаше проблем.
Някакви идеи от какво може да е?


Благодаря предврително.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгаря или спира да свети?Някъде във форума имаше нещо за нагорели фасонки.

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/53224-проблем-със-светлини-за-мъгла-и-габарити/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ментета. По едно време непрекъснато ми гореше едната стоп светлина. Веднъж се беше разтопила вътрешната основа, която държи двата края, на които е реотана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгаря.
Първо, от време на време светва лампата на таблото за крушки (но самата тя си свети). След още месец - бам.
Пробвах с някакви обикновени, пробвах с Osram... пак гори.
Явно, макар да не личи, е нещо от фасунгата. Там, ако нещо не дава добър контакт сигурно скъсява драстично живота на лампата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, чест проблем е. Лампата е доста силна за постоянно светене и се нагрява много, а охлаждането й е зле. Получава се прегряване на фасунгата и пластмасовата основа започва да се рони (прегаря)... Не рядко съм вадил крушка със стопена пъпка в основата и прогоряла пластинка на фасунгата.

 

Проблемът се решава или с VCDS, като се настроят на по-малък процент (по-принцип от завода са настроени на 92%), на 70-75% е по-добре и пак се вижда, или се слагат диодни за 20-25лв и забравяш завинаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джуджи, защо да е по-добре с диодните? Те не греят ли, че да се скапе фасунгата?

Иначе аз съм с едни за 8,24 евро чифта и не дават грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, но защо само дясната?
Охлаждането би трябвало да е еднакво.
Гледах фасунгата - почти като нова е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, но защо само дясната?

Охлаждането би трябвало да е еднакво.

Гледах фасунгата - почти като нова е.

И моите изглеждат супер, но още от преди да сложа диодните крушки ми дават грешка лявата дневна светлина и дясната крушка за заден ход. Връщаш ключа, даваш пак на контакт и вече всичко е ок.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така. Ту дава грешка, ту не дава.
Сега съм я сменил в края на декември. Ще видим колко ще изкара. Пак е Осрам.
Карам колата всеки ден по около 1 час. Събота и неделя - повечко.
Ще взема да сменя и фасунгата. Ако спре да гори, поне ще е ясно.
Не, че е голям разход, не не трябва да е така, а и ще вземе да се прецака щипката накрая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,при идентична с твоята кола преди време и при мен имаше същия проблем, само че се редуваха и на лявата и на дясната страна...Започваше от време на време да дава грешка и да не свети, след което при сваляне се оказваше, че “пъпката” на крушката се е стопила неравномерно/едностранно...и почти винаги след няколко седмици същото следваше и с другата страна. Колата по това време беше на няма и 2 години и все още гаранционна и в началото от Еура Тек ме убеждаваха, че се случвало заради дефектни крушки...Но след като се случи 5-6 пъти за няма и 2 години, а и около мен имаше 2-3 абсолютно идентични Октавии като дата на 1- ва регистрация и окомплектовка с моята и те не даваха толкова често този проблем, настоях в Еура Тек да сменят фасунгите по гаранция-резултата е, че от тогава нито веднъж не се е случвало да ми горят, а колата до скоро се караше доста интензивно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята гореше предимно дясната - три пъти за година, след това лявата почна... Светваше грешка, за изгоряла крушка, почуквах върху стъклото на фара и тръгваше... Фасунгата се беше поизпекла, беше кафеникава...

 

А, защо е по-добре с диоди - разликата е, че обикновената крушка, като поработи час и фасунгата нямаше пипане после (говоря за пластмасовата част - гореща). Докато при диода не се отдава чак такава топлина и изкарва много повече.

 

ПП: АБСОЛЮТНО се топяха пъпките на крушките и при мен. С диодите забравих.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Може да е от полза на някого...
Скоро сменях масло и филтри. Прегледаха фасунгата - като нова е. Крушките са си отпреди 3 месеца - Осрам.
И казах.... майната му, да гори, но забравих превключвателя на светлините - на AUTO..
Оттогава няма грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още докато купувах мойта кола преден ляв габарит несветеше. Казах им да го сменят преди да я купа - смениха го. Взех я карах я 2км и ми светна на таблото датчика за проблем със светлини - пак несветеше преден ляв габарит.

Разглобих фара, просто извадих крушката на габарита, наблъсках го отново във фасонката и от тогава насам година и половина никакъв проблем.

 

Явно има някакъв кардинален проблем с фасонките. Според мен си се ориентирел добре да почнеш от смяна на фасонка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.