Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблеми с 2.0 тди с дпф


7days

Recommended Posts

Здравейте, става въпрос за БММ в А3. Пиша тук, защото явно този мотор е по често явление при Октавия отколкото при А3
1. Има омазняване по скоростната кутия. Едното място от където тече е кабелния сноп на дюзите http://prikachi.com/images.php?images/125/9250125b.jpg Другото е някъде от зад по блока, от страната на шофьора http://prikachi.com/images.php?images/128/9250128U.jpg Стича се по дифренциала на скоростната кутия http://prikachi.com/images.php?images/133/9250133v.jpg . Това се вижда отдолу http://prikachi.com/images.php?images/131/9250131w.jpg. Проверих маслото в скоростната кутия с пръст през пробката за пълнене - има. Дали има нещо по специфично там където е омазано от задната страна на блока или е просто гарнитура на капака на главата?
2. При обслужване ми казаха, че като правили центровката на разпределителния вал, зъбното колело нямало повече ход и вероятно е сложено неправилно преди това. Сега вала е нагласен на +1 градус. Има ли връзка това с разхода, тъй като е завишен и да ходя ли някъде да сложат наново зъбното колело  и да я презацепят на ново? Колата върви добре, дюзите са в норми.
3. В канал 68 (Particulate filter exhaust gas values 2), втора клетка "Ash mass" ми показва 75, което е повече от референтната стойност <60 г.  Има ли смисъл от миене на филтъра, засега се регенерира без проблем и повече от 20% "запушен" не съм го виждал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, аз имам А3-ка с мотор BMM и имах точно същите 3 "проблема", преди да я обслужа за едни хиляди левове. При мен имаше яко омасляване отзад на мотора, което не забелязах докато не ми падна кората под двигателя и не видях, че прави капки на паркинга. Оказа се гарнитура на капака на клапаните - често се среща при тези мотори.

 

Когато в сервиза ми казаха, че гарнитурата е за смяна, също казаха, че има нужда от корекция на центровката (без да е ясна причината), която плануваха да направят при свалянето на капака за смяната на гарнитурата. Е, в крайна сметка като свалиха капака, се оказа, че и вала, и повдигачите са тотал-щета и се наложи да бъдат сменени. Да поясня, че въпреки износването на вала и повдигачите, го нямаше типичният симптом за това - "пуфкането" в кутията на въздушния филтър - колата работеше като часовник. Но пък имаше завишен разход на гориво.

 

И при мен стойноста на пепелта e над 60 гр. В сервиза ми казаха, че пране/регенерация се прави до 45 гр. пепел и над това се отива по-скоро към смяна (или побългаряване). При мен до ден днешен си върви без ядове, не ми се е налагала интервенция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря че се включи. Когато махнах капака на въздушния филтър за огледам за теча, реших да запаля именно за да видя дали го има това гърленото боботене, е оказа се че се чува в маркуча. Явно и аз по твоя път съм тръгнал... може ли да кажеш какви части сложи и колко ти излезнаха? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом го чуваш, е много вероятно и ти да си се запътил натам... :(

 

За парите - ауу, не ме питай, че още ме боли.. :D За съжаление не мога да ти дам цени само на вал и повдигачи, защото при мен бяха сменени и някои други неща, като се интересувах от крайната сметка, а не толкова от цената на самите части. Около 2900 лева ми излезе работата и смяната на следните части:

- Вал;

- Повдигачи;

- Лагери;

- Болтове;

- Семеринги;

- Гарнитура;

- Стартер (беше позаминал);

- Предни дискове + накладки + спирачна течност;

- Рециклиране на заден спирачен апарат;

- Масло и филтри на двигателя;

- Масло и филтри на DSG;

- Предно вътрешно каре.

 

Цената на оригиналният вал е около 1100 лева, но аз взех заместител за около 500-600. Само това знам като контретна цена. Според мен може и по-евтино да ти излезе, но аз карам моята кола при хора, които са страшни професионалисти и им имам 100% доверие (мога да ти дам контакти, ако искаш). Не съм се пазарил за цени и работа, но ако си напразаруваш частите с отстъпки, може да свалиш доста.

 

П.С. Колегата jery от ТАЗИ тема е минал по същият път - той вероятно може да ти даде повече инфо...

Редактирано от plamenbv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега разглеждах цени, не е голяма болка с неоригинални части, то вала, лагери и повдигачи излизат под цената на оригиналния вал :)  И аз не се пазаря за цената на труда и отстъпки за частите ще ползвам, иначе вече ми е ясно къде да отида. Благодаря за споделения опит.  :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм сменял на BMM капака на главата.Много е важно и кой ти я сменя защото и след смяната може да продължава да сълзи.

На този мотор съм чувал че обича да износва валове.Слава богу моя засега е добре.

Колкото до DPF.Моята рецепта е дизел само на Ромпетрол или Газпром и добавка Catrol TDA или Bardahl BDC.Веднъж dpf ми се запуши след зареждане на Шел V Power и я изкарах на Цариградско и от Орлов мост до Горубляне беше изгаснал.От тогава не си правя експерименти с Шел:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо си сменял капака, изкривил ли се е? Само с гарнитура не се ли оправи? Иначе знам, че има ред и сила с които се стягат болтовете. Относно горивото сипвам предимно от омв и по-рядко от ромпетрол, а топливо от както станаха снг не съм посещавал. Ще видя като дойде времето за смяна на горивния филтър колко боклук ще му се е налепил. Добавки не съм слагал, защото ме е страх че цялата мизерия трупана с години в резервоара ще потегли към дюзите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо си сменял капака, изкривил ли се е? Само с гарнитура не се ли оправи? Иначе знам, че има ред и сила с които се стягат болтовете. Относно горивото сипвам предимно от омв и по-рядко от ромпетрол, а топливо от както станаха снг не съм посещавал. Ще видя като дойде времето за смяна на горивния филтър колко боклук ще му се е налепил. Добавки не съм слагал, защото ме е страх че цялата мизерия трупана с години в резервоара ще потегли към дюзите. 

 

Грешката е моя гарнитура на капака на главата имах на предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.