Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Водна помпа за Yeti


cyph3r

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Наскоро закарах колата да сменя маслото и майстора забеляза, че сълзи антифриз от водната помпа.

Допитах се до него и до ЕТ и се оказа, че цената е от 600+ лева като се сменя целия блок - корпус със водна помпа, термостат и уплътненията + ремък + щуцер към тръбите за охлаждането.

 

Според майстора, който гледа колата проблема е в самия корпус, който е пластмасов и най вероятно от времето се е захабила пластмасата и изпуска.

 

Та исках да питам някой правил ли е такъв ремонт на скоро, има ли някой ентусиаст, който ремонтира, рециклира или омагьосва качествено тези корпуси?

 

Поздрави,

Жоро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Наскоро закарах колата да сменя маслото и майстора забеляза, че сълзи антифриз от водната помпа.

Допитах се до него и до ЕТ и се оказа, че цената е от 600+ лева като се сменя целия блок - корпус със водна помпа, термостат и уплътненията + ремък + щуцер към тръбите за охлаждането.

 

Според майстора, който гледа колата проблема е в самия корпус, който е пластмасов и най вероятно от времето се е захабила пластмасата и изпуска.

 

Та исках да питам някой правил ли е такъв ремонт на скоро, има ли някой ентусиаст, който ремонтира, рециклира или омагьосва качествено тези корпуси?

 

Поздрави,

Жоро

 

Колата е Skoda Yeti 1.8 TSI 4x4 160 к.с. 2010 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди една година сменях ЕГР и майстора ми забеляза също че сълзи водната помпа.Затова смених и ангренажния комплект заедно с помпата но за този корпус не знам.В крайна сметка вземи си алтернативна част.Не най-евтината но да е поне на половина от тази цена.Аз си купих оригинални чистачки шкода миналата зима на промоция за около 60 кинта и след половин година вече замазват.Едни обикновенни за 20 щяха да ме изкарат повече.Та мисълта ми е че може и да минеш метър някой път без да си в официален сервиз.

Това е мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди една година сменях ЕГР и майстора ми забеляза също че сълзи водната помпа.Затова смених и ангренажния комплект заедно с помпата но за този корпус не знам.В крайна сметка вземи си алтернативна част.Не най-евтината но да е поне на половина от тази цена.Аз си купих оригинални чистачки шкода миналата зима на промоция за около 60 кинта и след половин година вече замазват.Едни обикновенни за 20 щяха да ме изкарат повече.Та мисълта ми е че може и да минеш метър някой път без да си в официален сервиз.

Това е мое мнение.

 

Благодаря за инфото колега :) Съгласен съм и не държа на сто процента да е оригинална (и аз играх същия филм с чистачките), но вече двама майстори ми обесняват колко било пипкаво всичко по тоя мотор и как трябвало оригинална да е тая помпа. Други пък не искат да работят с осигурени от мен части...

 

Но най-вече идеята на въпроса е да не купувам целия комплект, не толкова заради цената, а най-вече щото е тъпо е*аси - заради една пластмаса да подмениш няколко елемента, които си работят. Все едно като ти свършат батериите на дистанционното да трябва да си купиш нов телевизор.

 

Поздрави,

Жоро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Преди около година на 150 000 км съм сменил пълен ангренажен комплект (ремък, ролки и водна помпа), пистов ремък и обтяжната му ролка за обща сума приблизително 700 лв., в сервиз, различен от ЕТ. В ЕТ цените бяха двойни, имам оферта от тях. Моето йети е дизелово, но вероятно при теб нещата ще са подобни. Водна помпа, ремъци и ролки се сменят на предписани от производителя километри, иначе проблемите са налице. Виж в сервизната книжка. Все пак изборът е индивидуален... Поздрави!

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около година на 150 000 км съм сменил пълен ангренажен комплект (ремък, ролки и водна помпа), пистов ремък и обтяжната му ролка за обща сума приблизително 700 лв., в сервиз, различен от ЕТ. В ЕТ цените бяха двойни, имам оферта от тях. Моето йети е дизелово, но вероятно при теб нещата ще са подобни. Водна помпа, ремъци и ролки се сменят на предписани от производителя километри, иначе проблемите са налице. Виж в сервизната книжка. Все пак изборът е индивидуален... Поздрави!

 

Здравей колега,

 

Моят мотор е с верига. Водната помпа не се движи от нея, а съвсем отделен блок.

Иначе, че е скъпо в ЕТ - скъпо е. А за сменянето на ангренажния комплект на предписани километри - на 100к км звъннах да си запазя час в ЕТ за смяна на верига и те 15 мин, ми обясняваха, че на тоя мотор верига не се сменя.

10к км по-късно колата ме остави на пътя заради проблем с веригата. Закарах я в ЕТ и те ми казаха - :Миии, те тия мотори го правят тоя проблем:  :BangHead:

Хуу, преглътнах го това, смених веригата при тях, тъй като нямах избор - закъсах в Карлово и не познавах майстор там за това отидох в ЕТ Пловдив.

 

Сега от мотора ми тече масло, защото не са ми сменили гарнитурата на капака на разпределителния вал.  :BangHead:

 

Водната помпа е бонус ей така за разкош.

 

Таа проблемите са налице - сменяш или не, все тая като официалния сервиз е пълен с некомпетенти.

 

Поздрави,

Жоро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Моят мотор е с верига. Водната помпа не се движи от нея, а съвсем отделен блок.

Иначе, че е скъпо в ЕТ - скъпо е. А за сменянето на ангренажния комплект на предписани километри - на 100к км звъннах да си запазя час в ЕТ за смяна на верига и те 15 мин, ми обясняваха, че на тоя мотор верига не се сменя.

10к км по-късно колата ме остави на пътя заради проблем с веригата. Закарах я в ЕТ и те ми казаха - :Миии, те тия мотори го правят тоя проблем: :BangHead:

Хуу, преглътнах го това, смених веригата при тях, тъй като нямах избор - закъсах в Карлово и не познавах майстор там за това отидох в ЕТ Пловдив.

 

Сега от мотора ми тече масло, защото не са ми сменили гарнитурата на капака на разпределителния вал. :BangHead:

 

Водната помпа е бонус ей така за разкош.

 

Таа проблемите са налице - сменяш или не, все тая като официалния сервиз е пълен с некомпетенти.

 

Поздрави,

Жоро

Интересно ще е да видиш дали са ти сменили капака на веригата и дали го има в сметката, както и ако е стария, дали са го изправили преди да ги върнат. При мен след смяна на верига ми протече масло оттам и хубаво, че я видях навреме! Беше включен във фактурата, но не беше сменен, а дори и като са го разлепвали са го изкривили и не са го изправили. И това беше последния път, в който влязох в сервиз на ЕТ. Иначе бачкаторите им ги бива повече в писането по форуми, отколкото в работата по колите!

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е относно възможностите и капацитета на теб и колегите ти! Както се вижда от мненията на хората - изключително "доволни" и спокойни, след посещение в сервиз на ЕТ!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщай се за рекламация!  

 

Такааа... този съвет го получих няколко пъти. Но четейки дискусията в темата си правя извод, че в случая ми го дава служител на ЕТ.

Само поради тази причина ще си позволя да рискувам и да занимая останалата част от форума с продължението на личната ми драма. Знам, че много хора ще завъртят очи - "Оффф, още един без връзки, дето го правят на маймуна и сега пищи по форумите като ущипана госпожица.", но не ми пука.

 

Върнах се за рекламация! Отидох в ЕТ София на Хан Кубрат, обясних на приемчика в какво състояние е колата, и че смятам, че е в резултат на ремонта извършен в Пловдив. И се започнаха едни лафове от сорта - "Квото счупят в провинцията, идва при нас да го оправяме...", последвани от култовите заключения "...Тооо ние за пред клиентите сме едно с Пловдивския ЕТ, ама не сме...". Моментално се "изкефих" на колегиалността между хората носещи гордо одеждите с логото на любимата марка.

 

Последваха обнадеждаващите и надъхващи думи, които все един недоволен клиент очаква да чуе - "Те сигурно не са сменили ........... (запълнете с част по избор), то се сменя задължително при смяна на верига. Ако е това, няма как да направим гаранционен ремонт!". Към този момент ключовете за колата още бяха в джоба ми, но присъдата беше ясна... И въпреки това реших да им оставя ключа - надеждата умира последна!

 

По късно през деня получих очакваното обаждане -

- "Не са ви сменили гарнитурите... аа и водната ви помпа тече, да я сменим ли? Струва 550 лева..."

- "Чакай, чакай... как така не са сменили гумено уплътнение, което е седяло между две парчета метал смачкано над 6 години?"

- "Ами не знам... ние тука в София винаги ги сменяме"

 

Отидох след два дни и потърсих аудиенция с инж. Георги Михайлов - голяма грешка.

Аз и съпругата ми получихме уникалното отношение тип възнагъл отегчен професор на лекция пред пъпчиви първокурсници.

Това клиентите, той не ги разбирал, били много "странно племе" (кавичките са за цитат, а не за метафора)... и прочее клишета от бранша (едно от които беше предложението за 10% отстъпка).

 

Накрая бях изпратен към вкъщи с чаша студена вода и обяснението, че механикът, който ремонтира колата решава дали да смени гарнитурите. Ако не са повредени, няма смисъл да ги сменя. Дали са повредени решавал той, било субективно... извиняваме се, че точно на вас се е паднало и сега ни губите времето с претенции за някакви "права". Какви ти права може да имат членовете на "странното племе" (тука е метафора :fiu: ).

 

Запалих си колата, прибрах се вкъщи и пуснах жалба към Комисия за защита на потребителите.

 

Тхе Енд.

 

Поздрави,

Жоро

Редактирано от cyph3r
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И до Чехия един имейл да пуснеш, за да ги видят тукашните им хубавци как се подиграват с марката Шкода!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Мейла до Чехия, според мен, би имал смисъл ако рефлектира над отношението спрямо клиента.

Обмислях го като стъпка, но реших да изчакам решението от КЗП.

 

 

Що се отнася до качеството на услугата "оторизиран сервиз" - след ремонта в Пловдив получих три различни обаждания с цел получаване на обратна връзка. Всеки следващ обадил се твърдеше, че не е свързан с предния и за това надълго и на широко обяснявах колко съм "доволен". Всеки път ме уверяваха, че подадената от мен информация ще бъде предоставена на оправата на Шкода, тъй като те самите са поръчали тези анкети. Ефект, сещате се, нулев.

 

Поздрави,

Жоро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, задължително до Чехия писмо трябва да има! За съжаление, освен читавите хора, в ЕТек бачкат и мърлячи. И го отнася клиента, въпреки че излива една торба с пари! Надявам се, да има положително решение в твоя случай! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.