Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

OK 3 - 1.8tsi 180ks


Bsea

Recommended Posts

добър ден. Бих искал за мнение за ОК3 1.8 ТСИ ДСГ. 2013г.  като годишен данък (софия) някакви болежки и плюсове 

 

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да не е със 7 степенно DSG със сухи съединители (DQ200). Данък в София 271.77 лева (http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е произведена 2013, тъкмо си се отървал от високият данък (~600 кинта).  :banger_2:  DSG-то е 7 степенно със сухи съединители, ако колата е с предно (както се подразбира от твоя пост). За него се говори, че e "кекаво", но тук във форума мисля, че повечето 1.8-ци са нови от шоурума и засега май нямат ядове. Мисля, че е имало (или все още има) сервизна акция за подмяна на маслото и ъпдейт на софтуера на тези кутии, но не знам подробности. На споменатата кола тъкмо ще й е изтекла гаранцията, така че ще трябва да имаш предвид евентуалните разходи за поддръжка на кутията - съединителите са си прилична сума и не са залък за гаражните майстори. Има и двумасов маховик, който също е сравнително скъп. Въпреки това, се намират части с отстъпка и болката не е толкова силна, но си трябва читав сервиз за работата.. Плюсовете на кутията са,...че е DSG! :) За мен лично, това е най-приятният автоматик, който съм карал. Сменя ужасно бързо и плавно, адаптивен е и реагира адектватно. Иска малко свикване за градско каране, тъй като си има някои особености, но иначе е страхотен. 

 

За двигателя - засега никой не е открил минуси. Няма го проблемът с поголовният харч на масло при предният модел (160 к.с.). Супер динамичен двигател, който доста добре подхожда на Октавията. Загрява ужасно бързо зимата и е изключително тих. Върви доста добре. Не е икономичен в истинският смисъл на думата, НО ако се кара внимателно, може да постигне страхотен разход. Бонуса е, че винаги имаш предостатъчно мощност. При 7DSG двигателят е "скопен" на 250NM въртящ момент, но пък го държи максимален почти в целият работен диапазон.

 

По подробно може да прочетеш мои впечатления в ТАЗИ тема. Тя е за 1.8TSI с 6-степенна ръчна кутия при модел 2017, но двигателите са 1:1.

 

EDIT: В подписът ти виждам, че в момента движиш с 2.0TDI PD. 1.8TSI е на светлинни години напред, да знаеш! И аз слязох от 2.0TDI, само че BMM и не ми липсва нищо от печката. :D

Редактирано от plamenbv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.