Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бучащ лагер главина или?


Izolini

Recommended Posts

Благодаря за отговора.В неделя свалих дисковете и наистина бяха криви,а скърцането се оказа камаче между диска и накладката.Престъргаха ги на струг и за момента е наред,остана това ”луп-луп”.

А накладките смени ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Izolini

    31

  • joro-120L

    22

  • sdi71

    6

  • Dzver

    5

Най-много писали в темата

Не  :nea:  Ако изкривят отново ще сменя всичко  :BangHead: Тази година много разходи по автомобила ......... за щастие само консумативи но......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не  :nea:  Ако изкривят отново ще сменя всичко  :BangHead: Тази година много разходи по автомобила ......... за щастие само консумативи но......

Те ако са на 2ооокм не би трябвало да правят проблеми. Аз на една октавия 1 карах 1 година, изкривиха се дисковете, шлайф, обратно на колата със старите накладки и 4 години не се обадиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно съм спокоен шофьор, рядко ползвам спирачка и затова се учудих ,че се изкривиха дисковете,но такъв ми бил късмета да погледнем философски на нещата  :fiu:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Здравейте!

Да използвам и аз темата за лагерите...

Става въпрос за Шкода Октавия 2 1,9 ТДИ 4х4 2006 г. От известно време чувах леко бучене отзад и при скорост от около 120 км/ч. От скоро обаче се чува и при по ниска скорост (около 70-80-90 км/ч) и при завой на ляво (когато колата се накланя на дясно). От прочетеното тук и от други консултации стигнах от извода, че става въпрос за заден десен лагер на главината. След проверка с талона по магазини и каталози излезнаха няколко вида - с цяла главина + лагер и захващане с 3, 4 и 5 болта за един и същи модел (!?). 

Та въпросите са ми:

1. Как мога да разбера кой е точния модел, защото нямам възможност да свалям главината и с нея да ходя да търся?

2. Може ли да се смени само лагера, т.е. да се избие от старата главина или всичко е комплект лагер и главина?

3. И поради факта, че е времето на летните отпуски и съм притиснат от времето дали мога да направя София-Бургас-София с колата в това състояние? Има ли възможност лагера да се раздроби или да блокира колелото или нещо подобно?

Благодаря предварително за инфото на всички! Всяко мнение би ми било полезно! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

На въпросите ти не мога да отговоря, но трябва да си сигурен дали е преден или заден лагер.

Чуваш го отзад, но шумовете се разсейват и това не е на 100% сигурно. Констатира се в сервиз.

Или вдигаш на крик дясната страна и врътваш на ръка колелото. Проблемния лагер издава специфичен шум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Lup40 написа:

Здравейте!

Да използвам и аз темата за лагерите...

Става въпрос за Шкода Октавия 2 1,9 ТДИ 4х4 2006 г. От известно време чувах леко бучене отзад и при скорост от около 120 км/ч. От скоро обаче се чува и при по ниска скорост (около 70-80-90 км/ч) и при завой на ляво (когато колата се накланя на дясно). От прочетеното тук и от други консултации стигнах от извода, че става въпрос за заден десен лагер на главината. След проверка с талона по магазини и каталози излезнаха няколко вида - с цяла главина + лагер и захващане с 3, 4 и 5 болта за един и същи модел (!?). 

Та въпросите са ми:

1. Как мога да разбера кой е точния модел, защото нямам възможност да свалям главината и с нея да ходя да търся?

2. Може ли да се смени само лагера, т.е. да се избие от старата главина или всичко е комплект лагер и главина?

3. И поради факта, че е времето на летните отпуски и съм притиснат от времето дали мога да направя София-Бургас-София с колата в това състояние? Има ли възможност лагера да се раздроби или да блокира колелото или нещо подобно?

Благодаря предварително за инфото на всички! Всяко мнение би ми било полезно! :)

1. Във всеки свестен магазин по VIN ще ти кажат правилния модел. Другото е гадаене на боб и пилешки вътрешности от некадърници. Скоро сменях лагер (преден ляв) и от бившето Имахижу ми го "познаха" по рамата.

2. Не може.

3. Аз лично карах много време, докато диагностицирам точно проблема. Чак да блокира колелото не ми се вярва.

 

Относно това което е написал Жорето - хем е вярно, хем не е. Трябва да попаднеш на човек, който си разбира от работата. На мен в първия сервиз ми казаха, че ми шуми снега в подкалниците (разбирай - шуми му главата). Във втория ми обясняваха как ми бучи диференциала, планетите и луните на Сатурн, и трябвало да разглобят всичко. Явно и в двата сервиза работеха формени идЕоти. Теглих им няколко, качих се с @Pepino в колата и той го диагностицира като лагер, аз бях сигурен, че е предния ляв, купих го и дадох да го сменят без право на разсъждения. Естествено Пепи се оказа прав. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, Izolini написа:

Относно това което е написал Жорето - хем е вярно, хем не е.

 

Ице, кое не е вярно от това, което съм написал!

По симптомите, описани от колегата е ясно, че е лагер! Даже и на него му е ясно. Не е шум от сняг и диференциали. Тук какво ти казахме.

Не го пращам в сервиз, за да му поставят диагноза. Тя е ясна. Само да се разбере дали е преден или заден. Той и колегата може да си го разбере, но знаеш, че няма как да знам какъв човек стои с/у мен и какви са му способностите. И какво може да направи сам.

Въпросът е да се диагностицира и как става това. Дали е преден или заден. Ти щом ги познаваш в движение, отиди и му кажи. Явно имаш екстрасенски способности.

Аз това не мога да го гарантирам. Ами ако се набута със заден, плати го, смени го и се окаже, че е преден?

А проверката е  е л е м е н т а р н а. Не го карам да прави ремонт на двигателя.

 

преди 37 минути, Izolini написа:

3. Аз лично карах много време, докато диагностицирам точно проблема. Чак да блокира колелото не ми се вярва.

 

Колко много бе Ице? Колко хиляди? Знаеш ли на колегата от кога му шуми лагера, та да му кажеш, че няма да блокира?

Ми, ако блокира? Както си кара по магистралата? Знаеш ли, че на мен ми се е разпадал лагер само за пробег от 20км. Буквално се разпадна, щото ролките му изпадаха по земята. Без никакви шумове преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над 6 000 км, Жоре.

И имах предвид че хем си прав, хем не съвсем, защото трябва да намери читав сервиз. За сега на магазини не е случил.

Но явно нямам право на мнение, както чета твоя отговор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ще си намери сервиз. Ако не знае читав, ще пита. Ако ще сменя лагера в сервиз, там ще му го

диагностицират/преден или заден/ и тогава ще ходи да купува. Поне така бих постъпил аз.

Ице, лагер на главина е изключително отговорен елемент за безопасността на пътуването. И не може да се говори общо. "Аз си смених антифриза на втората година, ама ти можеш и на третата."

С всичко, което пиша и съм писал до сега се старая да помагам, а не да се заяждам.

п.п. Възможно е да изкара до Бургас и обратно. И сигурно ще изкара, но аз това не мога да го гарантирам.

Карал съм служебна кола - 15 000км. с бучащ лагер. Радиото не се чуваше вътре. Какво да кажа....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пъвро благодаря на колегите за бързите реакции и за полензата информация! Второ: надявам се да не внасям теми за конфликт! Но пък и в спора се ражда истината! :D

Що се отнася до пробега, той е около 5к км до момента, но с течение на времето шума се позасили. Отначало си мислех, че са гуми, настилка и прочие дреболии. Но последно време започна шума в в завоите и това започна да ме притеснява. Ще пробвам и варината на колегата Жоро, все пак не изисква кой знае колко усилия. Надявам се да успея да го сменя и да пътувам спокойно! В магазина, от който пазарувам имаха известни съмнения, но 99% бяха сигурни, че е с 4 дупки. Разбира се имам и възможността за връщане и замяна. Така, че това не е драма. Може не съм се изразил правилно в горния пост. А и друг форумен колега потвърди 4те дупки за задната главина!

Отново благодарство!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.