Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Антирадари, Радар детектори, GPS системи за предупреждение за камери, радари и постове на КАТ


Recommended Posts

Октавията и Супърба са сред баровците, защото ги взимат за служебни и мачкат газта и правилата. След някоя и друга година и Дачия ще я видим там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • sauber

    15

  • b3lq7a

    12

  • ID A

    8

  • superba

    5

Най-много писали в темата

Преди 12 часа, Моджо написа:

Не го разбирам това...вместо да си караш по правилата ...

...начи не е толко страшно да спазваш некакви правила.

Разбира се, че не е страшно да спазваш правилата, но на някои хора (и аз съм сред тях) къде повече, къде по-малко, но им е трудно да спазват ограниченията. А често на някои места ограниченията са безумни - например 90 км.ч. в посока Перник, на път с ширина подобна на АМ Тракия. Пазарът на въпросните дрънкулки е насочен към тези потребители. Толкова. Който иска купува, който не иска - ясно е.

 

А относно двата модела на Шкода, които най-често нарушават правилата...ще вземе да се доближи до истината ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Вече 10 дни бръмча с радара. НИТО един път не засякох някъде катери с камера, че да го тествам реално :( Голяма греда...

Иначе мога да кажа, че ако е настроен на HIGH чувствителност, всяка автоматична врата се хваща от по 100 + метра, което естествено в града е мега досадно. Така че за градско задължително трябва да е на low (има и medium). На low също ги хваща, но не чак толкова често и не от толкова далеко. Като цяло не си е работа за градско, освен ако човек не му пука, че чат пат ще му пищи за кратко.

Ще врътна 3-4К километра до към 5-6 Август, белкем видя поне някъде патрулка, която да снима. Иначе си запазих час в Авител да ми прекарат захранването високо до огледалото, да не стърчат кабели :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък, чак Авител за един кабел. Дано не ти изпотрошат корите ,че аз навремето след тях, едно година търсих щифта за ръчката за предния капак и накрая го намерих вътре в кората.  ?

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, знам. Имат си минусите, ама аз знам как да подходя. Но аз ще ходя и заради парктроника, просто ще ги съчетая. Човека, при който ти ме прати е супер и знам, че ще ми свърши работа. Просто сега когато съм само с една кола ми е страшно терсене. Той си е на 40 минути път от мен (в посока) :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам РАД450ката. Днес за сефте влезе в реално действие. Хвана патрулка от близо 600 метра, ПРЕЗ завой. Беше малко след входа на село, през което минава сравнително натоварен пър. Ако не беше свирнал детектора, сигурно шях да съм едно + 20 кмч. Отбелязвам я като много добра покупка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Малко ъпдейт след по-продължително ползване. 

Продължавам да съм доволен от RAD450. Извън града върши безупречна работа и хваща мобилните в патрулките от стотици метри, често и без да е на прав участък.

В града... всяка автоматична врата и някои рутери дават сигнал. В общи линии в града е зле. Сигналите са толкова много (дори на low sensitivity), че спираш да му обръщаш внимание. Другият момент е, че в населено място обикновено "стрелкат" и радара не е постоянно включен.

Като цяло го оценявам като отлична покупка, но за извънградско шофиране (където реално е необходим).

Вчера ме "извади" два пъти в разстояние от 30км. Единият път бях поне +60кмч...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След година придвижване само с WAZE мога да кажа, че е успешна програма. Освен стационарните камери и радари, дава и актуални стоянки... Единствената уловка е да не си пръв на поста им, преди друг потребител на програмата да го въведе. Това което ми прави впечатление е, че за 1 год от средно 350 активни и потребителя в реално време, за гр. София, сега са 2-но и понякога 3-но. Минус й остава неадекватните маршрути при ползване като навигация, но за навигация със споделен екран на Гугъл мапс е прекрасно. От една страна имаш най-бързия маршрут, от друга евентуални снимачки и полиционери. Най-апетитен е въпросът с немаркираните снимачни коли на Кат. В момента имат на всяка област по 2-3, а чакаме и такива в движение. Тогава няма оправия, всичко ще е на късмет или по-правилата на движение. 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, ID A написа:

Нещо обсъждаха забрана за радар детектори и устройства указващи радари за новия ЗДвП.

 

Прочети за VG2 :)

Пък и не знам как ще го контролират, освен с гореспоменатата технология. И дори и да ме "хванат" какво? Ще ми направят обиск и изземване на средата на пътя? Една такава забрана би изисквала изключително комплексни законодателни промени, но не само в ЗДвП.

Пък и радар детекторите по цял свят се промъкваха под някаква конвенция за свободно приемане на некодирани сигнали. Бях чел преди 10-15г. по въпроса, ама нямам ясни спомени кво що.

В UK например, масово се кара с laser jamming "очета". Които обаче същевременно работят и като парктроници и така минава номера.

Едно от малкото смислени предложения, което чух е за цивилните полицейски бегачки. Просто се надявам да ги внедрят и използват адекватно, като спират разни агресанти, изпреварващи в аварийните и каращи олигофренската на двулентови пътища. Защото това са елементите, които убиват хора. Но ме притеснява мисълта, че най-вероятно ще са едни скъпи подвижни камери за скорост и нищо друго...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варианта на ЗДвП беше качен на сайта за обществени обсъждания на министерски съвет - strategy.bg. Вече не се открива и сигурно са му сменили статуса. Както и да е. Това се мъдреше там:

 

Цитат

Чл. 228. Наказва се с глоба от 50 лв.:

2. водач, който управлява моторно превозно средство, в което има допълнително
устройство, предназначено за предупреждаване на водача за наличие на уреди, използвани за
измерване на скоростта на движение на моторните превозни средства;

 

Нямам представа дали са го изтеглили или е влязъл в парламента вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.