Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за добавка BARDAHL за дизел


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Според вас коя от тези добавки да ползвам с цел за намаля вероятността за запушване на DPF филтъра. Проблема е, че карам колата на малки разстояния (около 8км.) и не винаги успява да загрее. И мога ли винаги да карам с добавка (вредно ли е за колата) или да сипвам през определени километри? За пояснение зареждам ECO AvioDiesel.

 

1) http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4281

 

2) http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5192

 

 

Предварително благодаря за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам с BDC вече свърших една опаковка братовчеда е с комън-рейл ,също слага той е изгорил 2 опаковки никакви ядове и двамата зареждаме обикновен дизел 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Според вас коя от тези добавки да ползвам с цел за намаля вероятността за запушване на DPF филтъра. Проблема е, че карам колата на малки разстояния (около 8км.) и не винаги успява да загрее. И мога ли винаги да карам с добавка (вредно ли е за колата) или да сипвам през определени километри? За пояснение зареждам ECO AvioDiesel.

 

1) http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4281

 

2) http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5192

 

 

Предварително благодаря за отговорите.

Моя отговор е нито една от посочените.Или продължавай да зареждаш същото гориво без да го месиш с добавки или си смени автомобила с бензинов/но пак се допитай /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, от около половин година на личната използвам Bardahl BDC на служебната също проблеми не съм имал. Имам един познат също я ползва и зимата и лятото си слага зимното количество. Другите добавки доколкото съм гледал се слагат след определен пробег докато с тази може при всяко зареждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ползвам добавката  BDC на Бардал вече и на втори автомобил 37000км без проблеми.Интересно ще е ако някой има оплакване от добавките да сподели мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на тия разстояния, каквато и добавка да сипваш все ще се задръства филтъра. По-лошото е, не че се запушва(това е нормално), а че не може да направи регенерация, защото мотора не загрява достатъчно. И неминуемо ще стигнеш до лампата с филтърче на таблото.

 

Просто тази кола не е за такова каране. Или ампутираш филтъра и димиш на воля...

 

Иначе за Бардала - от няколко резервоара сипвам зимна доза... разлика не виждам. Освен че ръцете ми миришат, а уж внимавам.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или ампутираш филтъра и димиш на воля...

 

 

А как седи въпроса със стандарта за екология?

Ако изолираш ДПФ, минава ли тестовете на технически преглед?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питаш как трябва да бъде или как е в действителност? Освен DPF се изолира и EGR. Повечето хора ползват момента и да ремапнат колата. 

 

След всичко това, Евро 4/5/6 отиват по дяволите. В пунктовете поне засега никой няма разработена методология и техника да го провери. Песимист съм, че и за в бъдеще ще има, те къде по елементарни неща не могат да направят. Най-много да ги задължат да пълзят под колата и да гледат дали филтъра физически е там, което е тъпо само по себе си по ред причини.

 

Всичко е въпрос на съвест. Това е.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се дали, ако се направи ще има проблеми с прегледите.
Това в България де.
В Германия е ясно, че няма как да стане.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако е само за филтъра, според мен отделяй поне веднъж месечно време да се поразходиш извънградско и да и пораздадеш малко повечко газ или т.нар. двусмислен глагол "да я продухаш" и мисля, че няма да имаш проблем. Колкото до добавката, аз наливам на служебните коли, по скоро с цел превенция, но ми се струва, че на по-старите дизели им се отразява добре, на новите се надявам поне превенцията да спомага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има някаква заблуда тука

 

Дизеловите горива са все по-бедни на сяра и следователно смазват все по-малко. 

 

Защото,едно време в армията имаше  зимна и лятна нафта.

Разликата, беше в съдържанието на %-ти  на парафина.

Сега ,го има по бензиностанциите

 

И друга заблуда

 

но е много лошо за системите за високо налягане (HDI, TDI) които разчитат на сярата като смазочен елемент.

 

От личен опит,при смяна на двигателно масло ,използвах``Отработено масло от Миг-21``понеже нямаше никаква  ``сярата ``

И като свалих капака на клапаните и разглобих,центробежният филтър на ЗаЗ-та,ще кажете,че излиза от завода.
 
p.с
Съвет от мене,търсете газ на горене ``има още такива лампи``
Това си е чист керосин,с над 100 октана.
Утре щe питам за един резервоар,колко се слага.
 
p.s.1
Защото това ,което купувате ,може да е 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време,когато бяхме в СИВ,от СССР получавахме нефт с повишено съдържание на сяра.

 

Всички нефто промишлени заводи,бяха пригодени за това---преработка..

 


 


p.с

По малко съдържание на сяра в нефта имаше ,само при арабите,т.е по чист.

Може би това е войната и конфликтите в Ирак,Либия,Сирия.

Може да последва в Саудитска Арабия и Иран.

Има залежи и в Палестина ,сега Израел и другаде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Просто тази кола не е за такова каране. Или ампутираш филтъра и димиш на воля...

 

 

Не давай такива съвети, тоя въздух всички го дишаме, а колата е една шибана ламарина!

Редактирано от Milen Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С филтъра ампутираш и чистата си съвест. Факт.

 

Предвид, че сме в България обаче, това май не е проблем пред масовия "гражданин"... за съжаление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оня ден на ГТП-то ми казаха, че догодина вероятно ще връзват газ-анализаторите. Вече данъка е вързан. Щяло да бъде тегаво за старите бензинови автомобили, че трябвало норми да се гонят. Старите дизели мерели само “димност” и нямало да бъде зор. Такива били изискванията!

А днес пак цял ден съм на един пункт за ГТП, че са ни клиенти...същите неща казаха. Демек, май ще позатягат положението, което е хубаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това ми препоръчаха за почистване на DPF филтъра ама цената е убийствена...

 

http://avtochasti.store/index.php?route=product/product&product_id=2010

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи има доста "неистини" в рекламата. Реално проблем за DPF-а не са саждите, а сярата! Саждите се изгарят при регенерацията (тогава се вдигат въпросните 600 градуса). Тази добавка би могла да намали количеството на регенерациите. Но пак ще ги има, защото освен по датчика за налягане, регенерациите се запускат и на определени километри. Обаче ефекта и е спорен и за саждите, защото реално тя не е за всекидневна употреба. Т.е. какво като веднъж два пъти в годината ще чистиш сажди, като регенерацията ги чисти през няколко дни???

 

За сярата пък ,която е истинския проблем тая добавка няма какво да помогне. Има други препарати, които се сипват директно през пробките на филтъра и уж чистят серните отлагания. Но то е по-скоро миене на филтъра и си трябва да се направи в автосервиз. Мисля, че Ксенум имат такива, може би Бардал също.

 

Ако ще сипвате бардал срещу саждите, според мен класическия BDC би трябвало да е по-удачен. Той поне ще действа всекидневно, докато тази два пъти в годината - не виждам смисъл.

 

Това са разсъждения на човек, който не я е ползвал, само си мисля на глас!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно по темата, но как масло, което не е LOW SAPS запушва ДПФ филтъра?
Това при положение, че колата на харчи и грам масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареждане на хубаво гориво(не означава по-скъпо), слагам и Бардал Бдц. Слагах на Шкодата,слагам и на Хюндая. Една опаковка ще ме изкара около 8-9 месеца.Определено има ефект. Двигателя работи по-мазно,студеният старт не трака. Песен за ухото. Става по-отзивчива на газта. Разхода определено пада на извънградско. Негативни неща не съм видял от нея. На Шкодата около 5000км, на Хюндая около 500км.

Определено за мен си заслужава тези 3-4ст на литър повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата че на тази добавка ,не я знам индийска ли е каква е ,както се изрази един колега навремето, не пише подобно нещо.А иначе цената без коментар.

Еквивалента на ксенума ,имаше тема за тях,е просто революция в добавките и даже е по-евтина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.