Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 2 DSG - проблем със скоростите


B.G.Head

Recommended Posts

  • Отговори 84
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stanley

    19

  • chaveto

    16

  • tuningmania

    8

  • B.G.Head

    8

Най-много писали в темата

Ай чИститУ !!!

Сега остава, да намериш къде НАИСТИНА да ти сменят маслото на Халдекс-а, както и филтъра !!!

Поздрави.

Мислиш, че не е сменено или нещо не е направено както трябва. Принципно и аз съм чувал за доста сервизи, че само пишат и нищо не барат, но за това масло нито знам от къде се сменя нито къде се намира за да се опитам да преценя дали е пипано въобще нещо. 

Факт е, че има разлика. Сега дали е нещо от софтуер или друго не знам, но времето ще покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, при мен се оказа, че нито маслото е сменено, нито филтъра.

Дано при теб, да не е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зеления софтуер не са питали дали искаш, направо ти казват, че ще го сменят. Определено има някакъв + но от какво е не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зеления софтуер не са питали дали искаш, направо ти казват, че ще го сменят. Определено има някакъв + но от какво е не знам.

Трябва предварително да знаеш и да кажеш “не искам“ и не слагат :)

 

Иначе...може да са ти го сменили или пък да са изравнили нивото и да е спряла да рита. :) Всичко е възможно.

 

Многократно са хващани, че понякога не сменят нищо. Аз имам два случая с моя кола, отделно знам за още три. Такова е положението.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото и да са сменили - филтъра не са. Така, че все едно нищо не са сменили. А като сложим и зеления софтуер... чудя ви се на акъла да им карате извънгаранционни коли, ама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Българина е наплашен, че в 95% от частните сервизи "рекламация" е непозната дума и затова смята, че в официалния сервиз нещата са честни и почтени. 

Друг е въпроса, до колко са побългарени "официалните" сервизи.

 

Има хора, които нямат време да четат форуми, да търсят "бели списъци" и играят на сигурно.

Казват си - малко по-скъпо е, но поне няма 6/5. Всичко е по процедура...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, в случая всичко е по процедура. И халдекса и софтуера...с всички последствия от това. 

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен, затова са полезни форумите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото и да са сменили - филтъра не са. Така, че все едно нищо не са сменили. А като сложим и зеления софтуер... чудя ви се на акъла да им карате извънгаранционни коли, ама...

 

Мда, както един виден другар казва: "Все едно да си се усрал, да си измиеш гъ-зъ и да си обуеш насраните гащи отново." - това правиш, когато си смениш само маслото, а филтъра не. :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото и да са сменили - филтъра не са. Така, че все едно нищо не са сменили. А като сложим и зеления софтуер... чудя ви се на акъла да им карате извънгаранционни коли, ама...

Автомобилът е гаранционен и затова съм го закарал там. Ако гаранцията беше изтекла всичко щях да си направя сам, но това е положението. Още две години ще трябва там да ходя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно, не знаех. Тогава си вързан, няма как. Все пак не трябваше да ги оставяш да ти налеят еко софтуера, ама свършено вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копирам текст, който написах в една друга тема за проблем с DSG7:

 

Нещо което научих съвсем скоро за DSG.

Възможно е да се направи reset на кутията без кабел.

Този reset връща кутията във фабричен режим, т.е. забравя за стила ви на шофиране (т.н адаптиране).

 

Ето как става:

1. давате на контакт - последната степен на ключа преди запалване на мотора

2. натискате педала на газта до долу - да опре на копчето за кик даун за 20сек

3. отпускате педала на газта след 20 сек

4. вадите ключа от контактния ключ

5. слагате отново ключа и палите

 

След тази процедура се очаква кутията да започне наново да трупа данни за стила ви на шофиране и принципно е възможно да реши някой проблеми със забавена смяна на предавки или колебливо потегляне.

 

Това бях чел, че работи при по-старите автоматици със хидротрансформатор, но ето че попаднах на статия,че работи и при DSG.

 

Ако някой реши - нека пробва и да сподели впечатления. Аз го направих на моята кола и имам чувството, че потегля по- бързо и уверено от преди. По време на reset-a не чух обаче никакви шумове или звуци от към кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Ако някой реши - нека пробва и да сподели впечатления. Аз го направих на моята кола и имам чувството, че потегля по- бързо и уверено от преди. По време на reset-a не чух обаче никакви шумове или звуци от към кутията.

 

Това малко на плацебо ефект ми изглежда :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е. Със сигурност обаче процедурата води до някаква калибрация и вероятно има ефект към поведението на кутията. Нямам документация, на която да се позова, затова споделям лични впечатления :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след ТО забелязвам, че освен е по плавна на тръгване и започна да превключва на по високи обороти предавките. Преди при съвсем нормално каране 6-скорост включваше на 66км. Сега някъде около 75км. Като цяло всички предавки сега ги държи повече. Не знам дали е резетвана кутията след смяната на маслото, но като цяло си е променила начина на работа. За един и същи маршрут по борд преди докарвах разхода на 4.7л сега е 5.9л

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след ТО забелязвам, че освен е по плавна на тръгване и започна да превключва на по високи обороти предавките. Преди при съвсем нормално каране 6-скорост включваше на 66км. Сега някъде около 75км. Като цяло всички предавки сега ги държи повече. Не знам дали е резетвана кутията след смяната на маслото, но като цяло си е променила начина на работа. За един и същи маршрут по борд преди докарвах разхода на 4.7л сега е 5.9л

Нищо ЕКО не виждам в поведението на колата след ТО.

Точно обратното. Държи обороти и харчи повече гориво. 

Мой приятел се оплака, че след слагане на ЕКо софт-а на 2.0 ТДИ колата се движи на максимално висока предавка и дори му е трудно да я накара да свали предавка надолу при изпреварване например.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е. Със сигурност обаче процедурата води до някаква калибрация и вероятно има ефект към поведението на кутията. Нямам документация, на която да се позова, затова споделям лични впечатления :)

 

Само DSG 7 ли е това или важи и за DSG 6?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6-степенната кутия, ако искам да aктивирам ауто холд. Дали е достатъчно само да се сложи отметката в настройките на ABS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само DSG 7 ли е това или важи и за DSG 6?

 

Да не говоря на изуст, може да потърсиш в нета, но на шестицата мисля беше точно същото, но трябват само 10 секунди задръжка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно статиите, които ми попаднаха са за DSG Reset - не се разбира дали 6 или 7.

Също така някъде казват, че след стъпка 3 директно трябва да се запали двигателя иначе ресетването се анулирало.

Някой го правят на студен мотор, други на загрял.

 

Колкото мнения прочетох, че върши работа - толкова имаше и че нищо не прави тази процедура.

 

Със сигурност няма да счупи нищо и ако имате желание може да пробвате различни варианти - 10 сек, 20 сек, с палене, без палене. После покарайте и вижте дали има разлика.

 

Някъде наричат процедурата "калибриране педала на газта", на друго място "калибриране на точка на превключване", на трето място просто "връщане към фабрични настройки".

 

При мен autohold  се активира от отметка в менюто на таблото или със копче до скоростния лост.

Активиране / деактивиране от менюто важи за постоянно - докато не го променя пак от там. Ако използвам копчето - важи до изгасяне на двигателя. После включва на режим зададен от менюто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен копче няма, нито пък го има в менюто на таблото. Мисълта ми е да го активирам с помощта на диагностика. Предполагам тогава само ще се появи в менюто и вече от там ще мога да избирам дали да е вкл/изклю. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6-степенната кутия, ако искам да aктивирам ауто холд. Дали е достатъчно само да се сложи отметката в настройките на ABS.

За да работи след отметката, трябва да има датчик за наклон в кутията, ако няма, тогава не приема кодировката.

Моята за съжаление няма :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.