Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на Octavia 3


PowerC

Recommended Posts

Привет колеги, надявам се скоро и аз да съм в клуба на Шкода и с автомобил. Харесал съм Octavia комби 2.0 TDI, 184 коня, 4х4. Имам следните въпроси към клуба.

 

 

Изключително ми е важно колата е да по-висока. Имам вила в трудно достъпен район и всеки милиметър нагоре ми е важен. Спрял съм се на модела, защото покрива почти изцяло нуждите ми за семейна кола. Гледах и Scout-а, но не го предлагат с N1, което е важно за мен. Освен това го предлагат с доста по-малко екстри, което е странно? В шоурума колите изглеждат доволно високи, на живо по пътищата ми се виждат все различни. Много съм объркан, виждам както по-вдигнати, така и нормални, до определено ниски коли? Играта с джантите не би трябвало да влияе на клирънса, ако са предписаните? Вчера видях колега с комби и седеше много вдигнато, сякаш гумите бяха различни, но не можах да видя, беше на светофара. Моля за коментар, наличните модели не можело да се оборудват допълнително с пакет лоши пътища.

 

Също искам да попитам този мотор е различен от 190 коня на Съпърб, където е с AdBlue, тоест трябва да е стария мотор с нуждата да излизаш извънградско да чистиш DPF-a? Познат с преднния Съпърб имаше много проблеми с това.

Редактирано от PowerC
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За височината има вариант с пакет лоши пътища. Те са по високи. А относно N1, чух че щяло да отпада. Проучи въпроса, ако е така тъкмо ще си вземеш скаут.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, вече няма да имат N1, точно за това трябва да взема налична кола. Кола без N1 не ми е оферта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Ще започна с това че си взех 150к.с. дизел, комби 4х4 N1. Заради N1 не можах да си поръчам "защита за лоши пътища", което повишава клирънса с 15 над нормалното. Двете са взаимно изключващи се. Относно височината бих казал че не е за пресечен терен. Според мен си е чисто асфалтов автомобил.

Иначе съм много доволен от избора си и мисля че няма да сбъркаш.

Поздрави и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Под пресечен терен имам предвид, че сега с Bora-та минавам без задирания, но с много пазене. Пътя не е толкова пресечен, просто е черен и зимата, и когато вали е кал. 4Motinon-a никога не е направил проблем, винаги минавам, макар и колата да става в кал рано напролет. Видимо Octavia-та е малко по-висока от Бората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами провери колко е клирънса на борсата по книжка и го сравни с Октавията. Но след като минаваш с лек автомобил, би трябвало да нямаш проблеми, ако минаваш с много пазене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той по книжка е бил един, след почти пълнолетие е друг. Идеята е, че видимо Шкодата е по-висока. Въпроса ми по-скоро е как играят колегите с клирънса, защото виждам все различни O3 по пътищата. Тези дни ще ходя на тест драйв на комбито.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли, някой да ми каже отпадането на N1 за всички коли ли ще се отнася?

 

Ако правиш поръчка сега не можеш да поръчаш N1, ако купиш налична, която вече е сертифицирана ползваш данъчен кредит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.