Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с нивото на горивото


Коко

Recommended Posts

Здравейте,

Търсих да видя дали има сходен проблем, за да не пускам нова тема - не намерих...

Колата е Skoda Octavia II 1,9 tdi, BLS мотор

Та накратко:

Вече няколко пъти стрелката за нивото на горивото рязко пада до долу, после се връща, пак пада... колата дава сигнал, че трябва да долея, после се успокоява и всичко се оправя. Под "няколко" разбирам 2-3 пъти.

Тази сутрин падна до долу и светна "Please Refuel". После се оправи. После пак светна. Стрелката се върна до нивото си постепенно. Когато спрях таблото ми така и не загасна (колата е с мултидот дисплей), остана да си свети с надписа Please Refuel.

 

След прилагане на манипулация "откачане на плюсова клема на акумулатора" нещата се оправиха.

 

Според вас - на какво би могло да се дължи. И без това явно ще ходи на майстор, но някой от вас сблъсквал ли се е с подобен проблем? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Октавия 1 е проблем със студена спойка в таблото или проблем със нивомера в резервоара. Има една платка на сондата в резервоара, която показва нивото и или се чупи или се изтриват графитните стълбчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен бяха пистите. Сложих платката с поплавъка от голф 4 и всичко заспа. Но разбрах, че само платката може да се сменя на Октавия 1, а при О2 е комплект със цялата сонда, където цената не е като при мен 20-30 лв.

Stanley, ти си забравил, че точно с теб тогава коментирах този проблем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво се оказа, както и как го решихте?

 

 

Аз имах такъв проблем, но с октавия1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях отговора... Стрелката падаше няколко пъти преди поне 1500-2000км. за последно. Ако е сондата - то колко ли струва такава сонда?

А вариант да е лош контакт? Честно казано, притеснява ме, че не винаги го прави - което силно би затруднило диагностиката.

 

А бъгът да не загасне таблото? 

И какво се оказа, както и как го решихте?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема го имам и аз. Отворих помпата и малко закривих телчето което опира в пистите. сега е мааалко по добре (показва почти точно +- една чертичка).

Казаха ми, че за целта трябвало да се сменя цялата помпа в резервоара.

 

За сега не ми се дават 280 лв за нова и си джиткам така. Засичам всеки път на километраж кокло съм изминал и си знам кога да заредя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Моята стрелка показва абсолютно точно и нямам никакви оплаквания в тази връзка... След ръчениците заспива и пак показва точно.

 

С оглед на това, че колата заби и отказа да загаси таблото - явно ме чака носене на ключ 10 с цел откачане на акумулатора до установяване на проблема и отстраняването му.

 

 

Проблема го имам и аз. Отворих помпата и малко закривих телчето което опира в пистите. сега е мааалко по добре (показва почти точно +- една чертичка).

Казаха ми, че за целта трябвало да се сменя цялата помпа в резервоара.

 

За сега не ми се дават 280 лв за нова и си джиткам така. Засичам всеки път на километраж кокло съм изминал и си знам кога да заредя.

Редактирано от Коко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ви, че ако проблема идва от платката на сондата в резервоара при О2 няма как да смените само платката с поплавъка, ами си иска цяла сонда комплект.

В случая на Коко може проблема да е електрически, а не механичен, не знам.

Аз се молих при мен да не е такъв и извадих късмет. Стрелката ми тогава също не играеше постоянно, но факта, че от време на време го правеше ми бъркаше в мозъка направо. Пълно, празно, половина, пак празно, пак половина, пълно... Постоянно светеше и гаснеше лампата за горивото, пискаше ... Ужас. И затова тръгнах по метода на изключването, като започнах от най-лесният и евтин вариант, който се оказа успешен.

(Сигурен съм, че и тука пак ще стане дума за въпросния Наско от Ст.Загора) :) :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мотора ти е BLS 105 коня, metzger я имат на 200 лева, но не ти я препоръчвам. Иначе vdo и bosch са около 300-320 лева. Имаш и няколко варианта м/у 250-300 лева, но според мен сложи нещо читаво ако 50 лева не са ти проблем. Все пак тези цени ги гледам "цена клиент". Някой познат може да ти я вземе с 20-30% отстъпка.

Но първо се убеди, че топно сондата ти е проблема, пък тогава я купувай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти!

Тази сутрин стрелката беше ок. Леко мръдна в рамките на едно деление - но може би благодарение на денивелацията на бул. "Христофор Колумб" посока Цариградско....

Притеснявам се, че ако не показва проблема диагностиката може да е трудна. А иначе за частите си прав. "По-добре 50 лева за по-скъпа част, отколкото 300 лева за нова част и втори път пари за труд!" - стара китайска поговорка.  

Ако мотора ти е BLS 105 коня, metzger я имат на 200 лева, но не ти я препоръчвам. Иначе vdo и bosch са около 300-320 лева. Имаш и няколко варианта м/у 250-300 лева, но според мен сложи нещо читаво ако 50 лева не са ти проблем. Все пак тези цени ги гледам "цена клиент". Някой познат може да ти я вземе с 20-30% отстъпка.
Но първо се убеди, че топно сондата ти е проблема, пък тогава я купувай!

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих започнал да изключвам вариантите от най-лесния и евтин, към по-трудните и скъпи решения. Първо да се види сондата, поплавъка, клемите на помпата, платката, графитените магистрали,  и после да се мисли за отваряне на табло и студени спойки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам - което 100% си личи, но ако нещо дава лош контакт - и в момента работи, то надали можеш да установиш къде е проблемът докато не спре?

Аз бих започнал да изключвам вариантите от най-лесния и евтин, към по-трудните и скъпи решения. Първо да се види сондата, поплавъка, клемите на помпата, платката, графитените магистрали,  и после да се мисли за отваряне на табло и студени спойки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой има телефон или някакви данни на въпросния Наско от Стара Загора нека ги сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам този Наско да го пуснат в Интерпол вече. Толкова години и ни'къф го няма :)

Аз бих започнал да изключвам вариантите от най-лесния и евтин, към по-трудните и скъпи решения. Първо да се види сондата, поплавъка, клемите на помпата, платката, графитените магистрали,  и после да се мисли за отваряне на табло и студени спойки.

 

За това говорех и аз. Просто трябва да се тръгне "по жицата". Много ясно, че първата стъпка ще е най-лесната и евтина.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коко, намерих старата платка с поплавъка, която ми правеше проблеми.

http://prikachi.com/images.php?images/123/9350123x.jpg

http://prikachi.com/images.php?images/126/9350126n.jpg

Тази, дъговидната писта прави проблем с времето. Виждаш, че е отделен елемент от сондата, което при Октавия 2 не е така.

Просто исках и ти и някой друг с такъв проблем да види за какво става дума.

Редактирано от Алекси Георгиев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря!

Това прави този форум така харесван и ценен, поне от мен - желанието да споделиш и да помогнеш!

 

Да споделя и аз - предвид други професионални претоварености не можах да обърна внимание... Стрелката се оправи, в последвалите около 200 километра откак пуснах темата се държи ок.

Страх лозе пази, возя едни ключове и така...

 

Предполагам - няма да е последният път, в който играе номера и рано или късно ще инвестирам стотин лева. Ще пиша развитието. 

 

P.S. Ако никой няма телефон на някой Наско от Стара Загора - дайте Наско и от други градове на страната  :D

Коко, намерих старата платка с поплавъка, която ми правеше проблеми.
http://prikachi.com/images.php?images/123/9350123x.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/126/9350126n.jpg
Тази, дъговидната писта прави проблем с времето. Виждаш, че е отделен елемент от сондата, което при Октавия 2 не е така.
Просто исках и ти и някой друг с такъв проблем да види за какво става дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Здравейте,

 

В продължение на темата и аз имам подобен проблем, само че стрелката откакто заредих до горе и така си стои. Изминах вече 150+ км и не мърда. 
(Октавиа 2, 1,9 TDI, 105, BLS мотор)

 

Предполагам ще препоръчате същите решения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след пълнене до горе стрелката отлепя от пълно след 150-200 км, така че покарай още и тогава търси проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте,

Дали при проявата на проблема при някого се е появявал и проблем с отчитането на външната температура - при мен при пълен до половината резервоар стрелката на горивото падна на 0, не ми светна лампата за зареждане и градусите, които се изписват на дисплея станаха от +14 на -3!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.