Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1.8T 4x4 проблем


miro_vtu

Recommended Posts

Здравейте, колеги, колата ми е Октавия 1 1.8Т 4х4 2003 г. Онзи ден ми светнаха три лампи, като първо светна ESP, след това CheckEngine и накрая ЕРС, както последната забелязах, че светва при подаване да газта. В момента турбото не работи и някакси бавно вдига оборотите

Излизат ми следните грешки:

4 Faults Found

 

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 35-00 - -

16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High

P0103 - 35-10 - - - Intermittent

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal

P1639 - 35-10 - - - Intermittent

 

Някой имал ли е такъв проблем или някой да има някакви идеи от къде може да идва проблема. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента свети само CheckEngine. Турбото работи, но не е на 100% според мен. Грешките си седят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Актуатора дали може да е сдал багажа, при мен се оказа че е изгнил и се е разпаднал. При мен даже ме вкара в авариен режим без никаква сигнализация на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копираш кода за грешката в гугъл и четеш или провери директно на сайта на рос тех какво означава грешката, симптоми и действия за локализиране и отстраняване на проблема. За втората пише, че засича спад на налягането между турбо и дроселова клапа. А може и дебитомера да е заминал, като гледам следващата грешка.

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17705/P1297/004759

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е този актуатор? Ще проверя в сайта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си дебитомера първо, разкачи го и виж със стандартни настройки без дебитомер, как ти е колата. Може и той да обърква сметките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш актуатор, не го търси. Да не си сложил някой модерен блоу оф клапан? От това дава тази грешка за прешър дроп. Иначе е възможен пропуск в турбо пътищата, ако не си слагал блоу оф. Провери и това https://www.google.bg/search?client=ms-android-huawei&ei=coU6W7HrFI2JmgXFl4rQDA&q=dump+valve+1.8+t+20v&oq=dump+valve+1&gs_l=mobile-gws-wiz-serp.1.1.0i19l2j0i22i30i19l3.6054.8065..10682...0....203.396.0j1j1......0....1.........0.cgBmvoe4xRk%3D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм, всичко си е оригинално! Махнах буксата от дебитомера, но не виждам разлика във вървене и работа на двигателя със и без него. Имам Октавия 1.6 101 коня и съм го пробвал това с дебитомера и разликата е огромна- без него неможе и да тръгне, забива муцуна, гаснеше, а както го сложа и всичко ок. Но при този мотор 1.8Т незнам дали пак е така, предполагам, че би трябвало и тук да е така, незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

058906283F - N75 като се скапе налягането от турбото е на половина.Управлява гейта на турбината, намира се близо до дебитомера.

078906283A - N249 не помня точно какъв дерт създаваше но се беше скапал при мен. През него минава налягане/вакуум за D.V.

06A145710N - D.V. - мембраната се пука леко и държи пак по ниско налягане.Може да се изпробва лесно (с уста).

 

При същите грешки които си описал смених и трите на веднъж.3 години не са мръднали. Взех оригинални, олекнах с 400...

 

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-00 - - - тая грешка съм на 90% сигурен че идва от N75.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.