Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 2 - Engine Speed Sensor (G28)


svenn1

Recommended Posts

Привет Колеги,

имам проблем с колицата 2.0TDI (Pre FL) BMM Мотор. За трети път в рамките на около година и половина колата влиза в нещо като авариен режим (почва да мига лапмата за подгрев на свещите и ESP свети постоянно) и като я загася после няма палене (пали и веднага гасне). След като я оставя да поизстине 2 - 3 часа си пали и все едно нищо не се е случило. И трите пъти грешката на компа е една и съща, а именно:

 

000802 - Engine Speed Sensor (G28) 
               P0322 - 000 - No Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 221827 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:54:08
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1806 /min
                    Speed: 96.0 km/h
                    Load: 13.3 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    RPM: 882 /min
 
Първите два пъти смених датчик на колянов вал (първия път с Bosch, а втория с оригинален) и сега трети път.... не мисля, че може пак да е от него. 
Направи ми впечатление, че и трите пъти го прави в адски силен дъжд, но не знам дали има някаква зависимост..
 
Някой  с идеи :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си от София, виж Pepino. Може проблема ти да е от онези дефекти с топлия старт на Шкодите.

Малко ми е трудно да повярвам, че датчика ти гори постоянно. По скоро мисля, че грешката се показва в следствие на друг проблем.

Редактирано от CAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идея 1 - търсят се стари теми с подобен проблем

 

Идея 2 - виж тази тема

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/45580-пак-гасне-при-силен-дъжд/

 

Също така може да почистиш под кората на чистачките от листа, кал и т.н.

Зад предните гуми като развиеш 3 видии на подкалниците също има много кал и листа, които пречат на водата да се стича и помагат на ръждата по прага. (за по-лесен достъп навиваш волана в едната посока, после в другата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря, ще проверя всичко описано.

 

Относно търсенето на подобна тема, признавам си, не потърсих... Ако админите сметнат нека да изтрият темата.

Редактирано от svenn1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеше да си спестиш втория датчик.

Темата по-горе е за 1.9, при теб кабелния сноп може да е леко встрани, провери за наранени кабели. Взависимост от състоянието им се изолират или подменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.