Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 1 1.6sr akl смуче въздух.


rey

Recommended Posts

Октавия 1 1.6 sr akl с газов инжекцион,при интензивно натискане на спирачката оборотите започват да играят и се чува свистене от колектора при което горивната смес се обеднява.Понякога двигателя неможе да се изфорсира добре и придърпва при ускорение.При диагностика излиза грешка 00537 за това ,че ламбда сондата неможе да коригира сместа.Ламбдата работи, смених всмукателния колектор, сервото,трабанта до дросела е здрава, о-пръстените към главата са сменяни преди година , когато слагах газовото, огледах всички вакуумни маркучета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених о-пръстените на колектора (старите бяха като нови) смених маркучите газовата рейка до колектора.Иииии пак дърво. Сервото е сменено с втора употреба но педала му е мек дори и след дълъг престой, затова Предполагам че проблемът не е в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених маркуча на сервото с клапанчето и свистенето изчезна,но все още при помпане на спирачката горивната смес обеднява и излиза грешка 00537 Ламбда сензор Upper limit. дали да пробвам с още едно серво втора употреба или е възможно проблема да е в ламбда сондата. Друг проблем е че колата придърпва и иска една предавка по-надолу от обичайното за да може да ускорява плавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених ламбда сондата но проблема остана. Смених и бобината защото се чува леко гърмене в гърнетата. Утре ще пробвам с друго си серво втора употреба А също така ще сменя и кабелите. Проблемът го има както на бензин така и на газ като на газ е по-силно изразен. Възможно ли е заради бедна горивна смес да си получават такива гърмежи в изпускателният колектор или гърнетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Гърмежите и придърпването бяха от недобре работеща бобина. След адаптирането на дроселовата клапа проблемът с оборотите при натискане на спирачката изчезна за около 2500 км след което отново се появи. Грешката за бедна горивна смес продължава да излиза И то при натискане на спирачката. Педалът на спирачката е мек 2-3 натискания дори и след дълъг престой на колата. не съм сменял уплътненията единствено между двете части на колектора въглехидратите не са старт спрей на студен двигател върху местото на Съединението оборотите не се променят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.