Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съединител Fabia 1.9tdi 101hp


Criptonz

Recommended Posts

Здравейте колеги имам едно питане става на въпрос за следния модел.

Skoda Fabia 1.9TDI 101 (ATD)

 

#1: Когато сменям скорост най вече 1>2 2>3 като натисна и освободя съединителя малко по-рязко се чува леко изклопване.

#2: Другото което се чува е леко като тракане (все едно си е от двигателя но малко по-шумно) като започна да ускорявам и съм на скорост,а при като подам на празен ход няма проблем (понякога звука го има само към 1>2, а понякога го няма изобщо). Съединителя си отделя ниско долу,нямам проблем с включването на предавките.

Какви може да са причините за това? Някой знае ли колко пари е смяна+нов съединител за такава фабия (1.9тди 101коня)?

Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Здравей колега , 

вчера сменях на моята Фабия и цената е прилична ! Афтърмаркет съединител на Luk( какъвто е оригиналният) - 450 лв пълен комплект + труд . Симптомите ги имаш за съединител ;д

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много колега!?
Радвам се ,че не са 1000+ ? Бяха ме наплашили. Ще я закарам все пак да я прегледат да кажат дали е от него на 100%, и а ко е ще го сменям и аз.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли с демпферен маховик тази кола? Както описваш звуците по ми прилича на проблем с маховика, а там цената е по висока. На О1 с такъв мотор беше към 1500 всичко,. Маховик, съединител, и каквото там се сменя. Но пък аз карах с този звук 50 хил. и смених, щото взе да пробоксува съединителя. Не знам как е на Фабия. Да не подведа някой. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е при Фабия с ATD-двигател да е плътен маховик.

Веднъж спорихме с един колега и той показа схема, при която във Фабия е плътен маховика.

Ето темата - 

 

Обаче никой тук във форума не е писал от опит като е сменял съединител какъв е маховика.

Така, че най-добре да се провери.

@SanevTDI ако знае да каже? 

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, SanevTDI написа:

Колеги , плътен и обикновен маховик си е ;) сменяйте спокойно струва си !

ATD / AXR мисля че и двата модела са с еднаки съединители , защото аз лично питах за моят АТД в един сервиз и по каталог ми казват ,че си е обикновен плътен както каза ти за около 400-450лв смяната.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам Fabia и АTD и AXR. Сменял съм съединителя на ATD-то - беше си оригиналния на Luk твърд и го смених със същия за около 450лв. Предстои ми смяна на AXR-a ще ви пиша там какъв е. Предполагам и там ще е същият. (И двете Фабии са с оригиналните си съединители) Реално кода АTD и AXR означават както следва Евро 3 и Евро 4 и нищо повече (поправете ме, ако греша)

Другото, на което искам да обърна внимание е, че при мен хъркането го има в AXR-a, a в АТD-то никакъв шум. АTD e на повече километри от AXR. Точно съите симптоми - при отпуснат съед. на неутрална се чува хъркане, а при натиснат шумът изчезва и се чува само работата на мотора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, toma_todorov написа:

Имам Fabia и АTD и AXR. Сменял съм съединителя на ATD-то - беше си оригиналния на Luk твърд и го смених със същия за около 450лв. Предстои ми смяна на AXR-a ще ви пиша там какъв е. Предполагам и там ще е същият. (И двете Фабии са с оригиналните си съединители) Реално кода АTD и AXR означават както следва Евро 3 и Евро 4 и нищо повече (поправете ме, ако греша)

Другото, на което искам да обърна внимание е, че при мен хъркането го има в AXR-a, a в АТD-то никакъв шум. АTD e на повече километри от AXR. Точно съите симптоми - при отпуснат съед. на неутрална се чува хъркане, а при натиснат шумът изчезва и се чува само работата на мотора. 

 

 

При мен има леко хъркане на неотрална ,но не ми боксува.

Най ме дразни като включа на скорост или изключа се чува изклопване много неприятно?.

Но съединителя си ми отделя почти ниско...нямам проблеми при големите скорости ...но това изклопване ми бърка в здравето.
Замислям се да не би пък да е някой тампон?❓❓❓

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Здравейте колеги, притежател съм на Голф 4 101 коня, код на мотора ATD.Четворките с този код на двигателя са с двумасов маховик.Кодът на скоростната ми кутия е EUH пет степенна.От доста места съм чувал ,че ако премина към твърд маховик скоростната кутия ще понася всички вибрации. Та въпросът ми към вас е със какъв код на скоростната кутия е шкода фабия със код на мотора ATD за да мога да видя дали пък скоростите при двата автомобила са различни и от там да идва и разликата в маховиците.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моята ATD кода на кутията поне от лепенката в багажника е EMD

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Октавия 1 преминах на едномасов маховик и вече 100 000 км без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.