Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Молба за помощ за покупка на Yeti


jaalexzac

Recommended Posts

Здравейте,

 

Напълно нов съм във форума и бих искал да ви помоля за мнение/съвет за евентуална покупка на този автомобил:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21532538150555637&slink=7tzep2

 

Нямам абсолютно никаква представа от коли, не притежавам кола и не съм шофьорJ. Искам да купя колата за подарък на жена ми, която от години шофира и в момента има служебна Октавия.

 

Интересува ме мнението за Километрите, Годината на производство, Цената, Качеството на автоматичните скоростни кутии на Шкода, разход на гориво, бензинов двигател и каквото друго бихте ме посъветвали.

 

Прочетох внимателно доста статии от форума и научих много нови нещаJ. Едното от нещата, които прочетох е, че преди 2012 г. моделите Yeti са имали проблеми с ДВГ-то…веригата изкача, буталата също имат проблем. Означава ли, че този модел, който е от Януари 2012г. не би трябвало да има подобен проблем? Някакви други евентуални проблеми? Скъпа ли е поддръжката?

 

При евентуално решение за покупка, какво и как и къде следва да проверя по колата?

 

Двигателят, до колкото разбирам е слаб, но отговаря на нуждите ни. Оборудването ми се струва добро.

 

Предварително много благодаря за мнението Ви.

 

Поздрави,

Найден.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност трябва да се закачи на компютър.
На мен лично ми изглежда малко ниска цената, може да има нещо скрито.
Тук в сайта има бял списък от сервизи.
Търсиш Pepino Racing Team, има телефон.
Пепи, пред него колата всичко ще си каже.


 

Редактирано от komitoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не заблуждавайте така човека, има една камара скрити механични работи, който могат да излезнат без да бъдат отчетени при диагностиката. Сервизната история трябва задължително да бъде доказана, ако е представена само от продавача с някакви документи, примерно. Няма майстор, който ще си заложи репутацията за кола втора употреба от чужбина, всичко може да се очаква при положение, че там ги карат, като за последно и буквално им вземат въздуха. Една кола за да я разбереш поне малко за състоянието и, трябва около седмица тестов период, ама при нас няма как да стане, затова работата тук е и до голям късмет за съжаление. Това, което казвам е от собствен опит, а не някакви си мои неподплатени размисли. На колегата мога да му пожелая само успех и  дано няма изненади след прегледите на майсторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е 4х4, само с предно задвижване е, според това, което виждам на снимките. На задния капак нищо не пише; на топката на скоростния лост - само DSG; няма OFF Road бутон на панела под климатроника. И в обявата не пише да е 4х4. Явно затова е и толкова евтинка...

Редактирано от walker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.2 с 4х4 няма.

Така като гледам е с първа регистрация септември 2011. Може да е произведена 6 месеца по-рано, така че за буталата и веригата е на кантар дали е от "оправените модели" или от старите и проблемни.

 

Имам приятел, който кара 4 години Джета с 1.2 ТСИ 105к.с. и си возеше семейството (жена и 2 деца) без проблеми. Мотора има достатъчно сила за нормално ежедневно каране. На извънградски се държи прилично, ако нямаш състезателен дух.

 

Мисля че за този мотор имаше акция за подмяна на верига и обтегачи. Като се разбият обтегачите трака отчетливо и нямам начин да не го чуеш.

 

За DSG - вероятно е с 6 предавки и този нов съединител, не разбирам, каква му е ролята на снимките - вероятно продавача казва че кутията е за ремонт. В такъв случай, Тозва означава, че в момента кутията има проблем и не работи адекватни - трябва хубаво да се прецени кое е истина и какъв е проблема на кутията.

При съединител за смяна характерно е потегляна на тласъци  или забавяне на потеглянето при включване на скорост. Също така при подаване на газ - повишаване на обороти а колата не ускорява адекватно. 

 

Мисля, че схващам идеята на колегата пуснал темата за покупка на такава кола. Автоматик за ежедневно градско и леко повдигната кола за разходки през почивните дни по планини и вили без излизане от добре отъпканите пътеки. 

 

Моят съвет:

1. Отиди и разгледай колата за видимите неща. Неща който евентуално може да те дразнят за в бъдеще - състояние на тапицерията, протрито, скъсано, тракащи пластмаси, светщи лампи по таблото и т.н 

2. Направи пробно шофиране. Виж дали ти допада как се движи колата. харесва ли ти колко е пъргава, как ускорява и как спира. Не трябва да има тресене на волана при движение и спиране. Не трябва да има тракане, блъскане или шумове от скоростите. Да потегля сама напред и назад дори при лек наклон без подаване на газ. при преминаване на неравности да минава стегнато без да тропа и трака нещо по окачването. Разпитай за този съединител от снимките, каква му е историята.

Виж дали колата има сервизна книжка (лесно се фалшифицират) и кога е обслужена последно. Пробвай да караш на градско с включен климатик. Виж дали духа студено и виж дали колата се тормози и не и стига силата да се движи нормално.

 

След това ако колата ти хареса и изглежда свежа на живо, направи лек пазарлък за цената и разпитай, дали има някакви допълнителни екстри към колата (втори комплект гуми, джанти, стелки) и вече като ти е ясна цялата картинка, ако още мислиш, че това е твоята кола:

 

3. запиши час в Трансексперт или Еуратек за истински, професионален оглед на колата - да ти кажат всъщност става ли за купуване или е съдрана от каране и напудрена за продажба.

 

След прегледа вземи логичното решение, не емоционално. 

 

Не се отчайвай ако колата не става, с малко чакане и късмет, ще излезе хубава бройка и ще си я караш с кеф.

 

Успех с огледа и да се похвалиш какво решение си взел след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви на всички за помощта!!! Оценявам отделеното от вас време и мненията ви са много полезни!

 

Stanley, абсолютно точно това e идеята за ползване на колата!

 

Другата седмица ще я видя и след това ще я заведа в препоръчаният от вас сервиз. Надявам се всичко да е наред.

 

Благодаря отново и ще пиша за развитието :)

 

Найден.

Редактирано от jaalexzac
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще харчи много, по-добре 1.4тси или 1.6кр. Колега, малък мотор на тази кола не е ОК. Относно проблемните мотори, по ВИН се вижда веднага, в Гугъл има инфо за версиите на мотора, провери го преди да ходиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.