Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тропане(чукане) под жабката, дори когато колата е само на контакт


zapriang

Recommended Posts

От около месец се появи тропане(чукане) под жабката(все едно, че някой отвътре чука с чук по пластмасата) при палене на автомобила. Трае максимум 10 сек. Докато отворя предния капак да видя какво става и спира. Интересното е, че се появява дори когато дам само на контакт. След като колата загрее изчезва. Оставя ли я да изстине пак започва. Карах я на диагностика и преглед на предницата. Казаха, че евентуално може да се сменят биалетките и накрайниците(интересно гаранцията покрива ли ги?). Всичко друго е ОК. По руските сайтове четох за някакви канали или клапи на климатика, но те руснаците малко са си е..... мамата. Отделно при движение по неравности се чува нещо наподобяващо удари между пръчки(отпред дясно). Левия амортисьор съска леко при преодоляване на бабуни, но това едва ли има отношение.

Редактирано от zapriang
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми прилича на

https://www.manager.bg/

Виж последният пост

Колега ударил си го на майтап, няма лошо ама и аз да споделя. Не че ще помогнем особено за решаването на проблема на колегата и дано не приеме постовете ни като обидни, но понякога на шега на майтап пък то се окаже истина.

Миналата късна есен след пореден ловен излет ми беше останало едно стъклено "патронче" уиски. И съм си го оставил в жабката, в която освен документите, държа и разни дреболии - крушки , бушони и други, и съм си го забравил, и като се почна - на почти всеки по-остър завой независимо ляв или  десен, по едно изтропване ниско долу отдясно и едно чудене що е то, проверки на окачване накрайници биелетки амортисьори - нищо. И така докато след два месеца по друг повод не дойде реда да видим дънцето на "патрончето" и тропането спря. Е от тогава като видя или чуя "Балантай" все се сещам в какви филми ме вкара това "патронче" докато се подвизаваше и разхождаше из жабката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е - в "спора" се ражда истината, а ТЯ Е - това тропане под жабката се появяват само при стартиране на автомобила, когато е още в покой! Интересното е, че понякога, се появяват дори само когато дам на контакт без да стартирам двигателя. След 5-10 сек. си спира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колко силно е това тропане? Защото си написал

От около месец се появи тропане(чукане) под жабката(все едно, че някой отвътре чука с чук по пластмасата) при палене на автомобила.

Ама с чука може да лупаш с всичка сила, а може и само на почукваш "трак-трак-трак-трак". Според мен ако е втория вариант, то най-вероятно е рециркулационната клапа за вътрешен/външен кръг на въздуха.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До Izolini: Аз, може би малко съм го попресолил. Звукът съвсем не е силен. Все едно да чукаш с дръжката на отвертката и то не много силно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пробвай следното: Когато караш изключи радиото и ръчно намали вентилатора на 1. При намаляване на скоростта за спиране евентуално може да се чуе същото тракане. Пробвай също и на място да включиш задна скорост без да потеглиш веднага дали ще се чуе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, довечера като тръгвам  ще пробвам. Само не разбрах вентилатора на включен или изключен климатик да го включа на 1?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана за обръщане на въздуха, аз имах същият проблем и го отстраниха гаранционно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До IZOLINI:

При включване на задна и по време на движение(с включен вентилатор) няма никакви проблеми, ЗАСЕГА:( ОБАЧЕ, вчера, пък и днес сутринта се получи доста странна история! Вчера, в началото само дадох на контакт(без да включвам двигателя) и се побъзиках с вентилатора 1,2,3… различи посоки на духане. И след това като запалих – НИКАКВО ЧУКАНЕ. После спрях за малко на Кауфланда и като тръгвах пак попречука. Днес сутринта реших да повторя упражнението – „на контакт и включване на вентилатора“. Стартирах и отново - НИКАКВО ЧУКАНЕ. Очевидно, както казваш, има някакво проблемче с въздухопреносната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекалено умни се опитват да правят тез железа , което води до такива досадни проблеми ... аз лично бих тормозил ЕТ да я оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че ще я карам, но в началото на Септември. Тогава ще пиша и за резултатите от посещението ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Закарах я, диагностицираха проблема и след 2 седмици(частта идвала от Чехия) ми го смениха по гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.