Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Диагностика-ходова част +DSG в София. Къде?


Georgiev_vn

Recommended Posts

Здравей, група!

Моля, за съдействие. Каня са да купя Октавия 2, дизел с DSG.

Къде могат да погледнат колата, като ходова част,софтуер Но задължително и DSG- то. Тоест сервиз за ходова част и автоматици. Освен ЕТ

За София е въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DSG-то как се проверява в сервиз, освен оглед за течове?

Някаква диагностика ли му пускат?

Мисля, че с каране, най-добре се разбира какво му е състоянието.

 

За окачване и Трансексперт и Автокомплекс ще свършат работа. За скоростите не знам какво точно очакваш да ти кажат в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DSG-то как се проверява в сервиз, освен оглед за течове?

Някаква диагностика ли му пускат?

Мисля, че с каране, най-добре се разбира какво му е състоянието.

 

За окачване и Трансексперт и Автокомплекс ще свършат работа. За скоростите не знам какво точно очакваш да ти кажат в сервиза.

DSG също има софтуер и също така разбиране на това, което ще се прочете. Теста може и да включва пробно шофиране от механик. Предполагам, че нещо по осезаемо ще се хване.

Не очаквам 100% гаранция. Става въпрос да не се пропусне нещо фрапантно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За окачването е по-лесната задача, вече има 2 предложения.

За диагностика на мотор и скорости - Pepino  е правилния човек - 0888900960. Много е вероятно да ти предложи освен диагностика, така и сервиз за общ преглед на окачване - трябва да се чуете и да се разберете.

 

За DSG-то предполагам знаеш основните неща:

- да няма фрапиращо забавяне при потегляна напред и назад 

- да няма тресене и подскачане при потегляне напред и назад

- да реди плавно предавките нагоре и надолу (особено се внимава при спиране от 3 към 2 и от 2 към 1)

- да няма форсиране без ускорение (на скорост) - признак за буксуване на съединител

- да няма чаткане,подскачане и шумове при движение на скоростния лост

- да не тръгва назад на баир докато е на предавка за напред (някой кутии връщат по 1 педя назад, без да са строшени). Също така зависи дали колата има Аутохолд (ако има - си го ползвай)

- да работи ръчния режим - типтроник

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Купих Шкодата, Октавия 2, Dsg 6.

Прегледаха я в Трансексперт. За сега след 1000 км е Ок.

Изключителна динамика на двигателя.

Засега откривам забележка по сериозна само в ли в климатроника. Не работи съвсем добре. Изглежда това сме пропуснали при огледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.