Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Загуба на антифриз!


kvnedelchev

Recommended Posts

Здравейте колеги от няколко дни Шкодата ми(Октавия2, 2.0,140кс,06г) започна да губи антифриз. Наблюдавам я за течове,но от никъде не капе. За около 500км съм долял около 500мл антифриз. Ако някой има някаква идея за проблема да споделя. Благодаря предварително!

Редактирано от kvnedelchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се изпарява, ако капе върху гореща повърхност. Или не тече, а отива където не му е мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм специалист по дизелите, но имаше точно 2.0 тди непомня кой код на мотора което имаше проблем с главата ако не се лъжа и почва да гори антифриз. Потърси с търсачката с кода мотора и сигурно ще ти излезе конкретна тема. П.С ако нестава с търсачката тук търси през чичо Гугъл повече неща намира

Редактирано от edisonov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Двигателите 2.0 TDI от тези години 2004/2005-2008 пукат глава и започват да губят антифриз. Може и да не я пукнат никога, но може и да я пукнат доста рано. Има едни конструктивно грешно поставени шпилки, около които стените са много тънки и става белята. 

 

Сега... вариантите са - побългаряване, лепене и други глупости, както и вечното съмнение в колата, или нова глава за не знам си колко хиляди лева. :(

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имах подобен проблем, но не чак на 500км. При мен на месец два доливах по около 300гр., а видимо нямаше никакви течове, всичко се оправи след смяната на разширителния съд(поне при мен).

Успех. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-интересното, което забравих да спомена е, че сутрин, когато е студена и е на макс, когато я запаля и покарам и загрее, пада на минимум и там си стои. А би трябвало, според мен като загрее, дори да вдигне още нивото . При това положение, като е на минимума и я оставя да изстине, отварям капачката, изсъсква и пак вдига нивото.... Много странно???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо провери дали казанчето не е пукнато някъде, най-добре го свали и го огледай. Другото е да погледнеш навсякъде където има пластмаси по водните пътища. Маркучите гледам си ги проверил. Най-тегаво е, ако е пробило около радиатора за парното, на Шкодата не знам къде е, но предполагам, че е зад двигателя. Течове да виждаш под колата, значи нещо си тече, а не покапва.

Другото което можеш да направиш е да провериш дали не е пукната главата. Този мотор е от проблемните версии, които могат да пукнат главата.

Доколкото знам има начин да се види с тест на маслото и антифриза, дали имат примеси едното с другото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Дано нямаш никакви проблеми вече! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.