Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения по аварийна ситуация - VW Транспортер 2011 - 180 hp


Levcho

Recommended Posts

Форумци здравейте,

Моля ако имате мнение да се изкажете за следната авария за която 2 фирми не можаха да намерят проблема.

Автомобила е VW Транспортер 2011 (Т6) дизел, пробег 120К. Автомобила е от един месец собственност на един мой роднина (закупен втора ръка).

* Аварията на кратко ; Сигнализирва с червен цвят лампичката за масло, последователно за електрическа авария.

* Аварията ;  След дневен пробег от порядък на 300-400км, светва с продължение за секунда в ЧЕРВЕНО лампата за масло (No 57). Лампата периодично (на 50-60км) пак светва за кратко и угасва. След като получим тези грешки, понякога (но много по рядко) сигнализирва лампата за електрическа авария (No 11), след което видимо падат оборотите и колата 'не върви'. За месечен общ пробег от около 3000км, 3-4 пъти е светнала и лампата за катализатора (No 25).

 

* Профилактиките ; Първата фирма която обслужи автомобила е сменила маслена помпа с обоснования че помпата не компресира достатъчно и не се получава смазване. След около 550 км, продължение на грешката за ниво масло, втора фирма е обслужила и изявила че не могат да намерят грешката. Първата фирма отново обслужва колата и сменя датчика който отчита налягането на масло.

Грешката продължава. Първата фирма заявява че е нужна основна профилактика на двигателя, за която се искат финанси от около 1500-4000 Лева.

 

Ако някои има коментар, ще съм благодарен. Също, може да ми препоръчате и фирма от бял списък, в краен случай можем да се придвижим към Пловдив, Хасково, Варна или Бургас.

Дали тази серия (Т6) имат някакви хронични проблеми които са известни като авария и като стандартна профилактика?

Благодаря предваритело за коментарите.

 

 

maxresdefault.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм грам специалист имам питане?

1. Въпросната лампа кога светка? При ниско налягане на масло , при ниско ниво на масло, друго? Ако е само за нивото - барем имате нова помпа.

2. Сменения датчик оргинален ли е? Питам, защото на друга марка автомобил, ако датчика не е оригинален само си дал едни пари на вятъра.

3. Четене ли е колата с диагностика? Възможно е изобщо да няма проблем /страшен/, а нещо дребно по тоците.

4. Падат обоеорите иколата не върви кога? Като светна и втората лампа ли. Аз така го разбирам.

5. Светка лампата за масло. Спираш, ,гасиш, палиш  -още ли свети или гасне до следващия път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм грам специалист имам питане?

1. Въпросната лампа кога светка? При ниско налягане на масло , при ниско ниво на масло, друго? Ако е само за нивото - барем имате нова помпа.

2. Сменения датчик оргинален ли е? Питам, защото на друга марка автомобил, ако датчика не е оригинален само си дал едни пари на вятъра.

3. Четене ли е колата с диагностика? Възможно е изобщо да няма проблем /страшен/, а нещо дребно по тоците.

4. Падат обоеорите иколата не върви кога? Като светна и втората лампа ли. Аз така го разбирам.

5. Светка лампата за масло. Спираш, ,гасиш, палиш  -още ли свети или гасне до следващия път.

 

1. Обикновенно светва след дневен 200-300км пробег, значи след дълъг път. А пък на следващия ден, когато двигателя е изстинал, за къс пробег не светва. При светване на тази ЧЕРВЕНА аварийна лампичка, проверяваме нивото на маслото, нормално е.

2. Нямам информация дали е оригинален. Смениха го във фирма която обслужва само ваг групата.

3. Четена е, в двете обслужващи фирми. Но не взехме информация за грешката (просто ние не поискахме кода от майстора). Фактически има нещо по тоците, но не разбираме какво е, доколкото разбирам и фирмите които ни обслужиха не разбраха точно грешката.

4. Да. Когато светне втората лампичка (за електрическа авария) тогава оборотите падат и колата не върви.

5. Лампата за масло светка само за една секунда. И си продължаваш да караш. Но когато светне лампичката за електрическа авария, е нужно да спреш и да угасиш за   5-10 минути за да се занулира грешката, инак колата върви като умряла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората лампа е за подгрева или авариен режим на двигателя. По-скоро си мисля, че всичките проблеми са свързани с ЕКУ-то. Като поработи по-дълго загрява и съответно окъсява/разкъсва веригата за маслото и сработва лъжливо индикацията. Ако много е загряло светва и другата лампа за повреда в ЕКУто и двигателя влиза в авариен режим. Като се охлади всичко е наред. Уж!

По-скоро вижте дали след по-дълго каране ЕКУто е загряло и къде. Ако е при буксата е възможно просто лош контакт на пинове, ако е към центъра, вероятно студени спойки вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората лампа е за подгрева или авариен режим на двигателя. По-скоро си мисля, че всичките проблеми са свързани с ЕКУ-то. Като поработи по-дълго загрява и съответно окъсява/разкъсва веригата за маслото и сработва лъжливо индикацията. Ако много е загряло светва и другата лампа за повреда в ЕКУто и двигателя влиза в авариен режим. Като се охлади всичко е наред. Уж!

По-скоро вижте дали след по-дълго каране ЕКУто е загряло и къде. Ако е при буксата е възможно просто лош контакт на пинове, ако е към центъра, вероятно студени спойки вътре.

@ID A, благодаря за коментара. Очакваме развитие до десетина дена. Запланувахме да посетим поред 2 препоръчани фирми от бял списък.

В случай че се намери точно грешката, ще пиша за последното положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай в този сервиз и няма да сгрешиш

http:// dasautoservice.com

@maisuda благодаря, Ще го имам в предвид. В момента търся фирми които са по близко по моите маршрути. Но в краен случай ще караме към София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно в dasauto не бих го посъветвал да ходи.  

 

Мен се опитаха да ме насапунисат яко, като си закарах Alhambra-та на преглед при тях диагностичен, след като я бях внесъл. 

Бил и тръгнал ангренажа накриво, не можела да се кара. Викам какво ще струва като части и труд - те викат 1200лв са само частите и 2 дни работа отделно.

 

Звъня на Аутотехника - 950лв всичко за половин ден с 2 години гаранция. Колата преди това беше минала пълно обслужване през тях и те казаха че са гледали ангренажа, като част от обслужването. 

 

Звъня на Пепи, вика ела да я видим,  отидох, каза ми че ангренажа ми е перфектен и да не се занимавам с глупости. 

 

Колата тогава беше на 151000км, сега е на 173000. Ще го сменя на 190000 при предписание 210000 от VAG. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е кабел към датчика или ECU-то. Първо тях поразмърдай и виж предпазителите. Може и кутията с предпазители да има проблем след това подхвани ECU-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо трябва да се направи качествена диагностика, за да се насочите към проблема. С гадаене не става.

 

Отивай в този сервиз и няма да сгрешиш

 

http:// dasautoservice.com

 

Жорка, ти лични впечатления от този сервиз имаш ли? Ремонтирал ли си кола там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя шефчето на Дас ауто е нямам думи. Части съм взимал от там, но не бих закарал кола, защото съм сигурен, че ще си измислят още 3-4-5 неща за смяна според някой строго секретен ваг бюлетин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо трябва да се направи качествена диагностика, за да се насочите към проблема. С гадаене не става.

 

 

Жорка, ти лични впечатления от този сервиз имаш ли? Ремонтирал ли си кола там?

@Pepino Благодаря за коментара.

Там е работата че не можем да намерим "правилния/истинския" майстор.

И за да не продължаваме да "хвърляма пари на вятър" си рекох да науча нещо от отговорите на опитни хора с обективни мнения, за да имаме инфо и да се предпазим от калпави майсторляци.

Ако бяхме в Б-я, досега щяхме да се насочим към фирми по бял списък от форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.