Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Гаранционна смяна на масло, на с такова по мой избор!


kirilsu

Recommended Posts

Здравейте,

Дали в ЕТ ще ми сменям маслото с такова което аз им занеса?! Маслото покрива всички необходими спецификации! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че 100% не се навиват :) Макар и да пише "...ЕТ не носи отговорност за течности...", които наливат в двигателя и т.н. (в гаранционните условия) Няма как да се навият да го сменят с някакво друго масло, докато колата е в гаранция ;) Ами ако в маслото има стружки и блокира двигателя, то тогава трябва да сложат нов двигател в колата и т.н. Едва ли ще се навият :) Отделно от маслото близо 200% печалба не е за изпускане.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как стружки в маслото бре колега.

Нали е запечатана туба?

 

Ко каза, ко? Не вЪ разбрах :)

 

Дай ми 5 мин и ще ти сложа каквото поискаш в една "запечатана туба", и ако трябва ще ти го запечатам с капачка и фолио, поставено в капачката за около още 5 минути :) Плюс това доста от тубите в ЕТ НЯМАТ ФОЛИО ПОД КАПАЧКАТА ИЛИ Е СКЪСАНО. Отговорът е "такава е партидата" /лоша, лоша партида/. На мен са ми наливали "току що разпечатано" масло, пред мен го отвориха, ама тубата беше осрана, все едно е наливано от бидонЯ. 

 

Като споделих горното и се сетих за цената на това масло - рЕзко ми се досра. Отивам. :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТ няма да ти сменят маслото с друго, което не е закупено от тях. При такава смяна гаранцията отпада.

Аз не знам ЕТ да работят с масло в туби. То е само за продажба. Те работят с варели т.е. наливно масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно. Наливаш от тяхното и после правиш една междинна смяна извън ЕТ.

 

Но това е само ако планираш да караш колата и след гаранцията. Иначе - да не ти дреме, гаранционна е.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно. ;) иначе...все едно да си караш с едно и също масло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига де. Вие ги изкарахте в ЕТ някакви супер гадове :) Аз ходих с фабията, казах че искам смяха на масло и филтър на 15 хил. , човека ме пита масло от туба или наливно. Питах го има ли разлика, кое как е, той ми каза, че маслото си е castrol, просто едното е в туби и е малко по скъпо. Аз реших наливно. Като си взех колата ,проверих на щеката колко е маслото, едва се виждаше, толкова беше бистро. Както когато си взех колата на 6 км. Чак след 2- 3 хил. леко потъмнява и става видимо на пръчката. Не мисля, че за 100 лв. ще правят глупости и няма да ти сменят маслото. 
Но твое няма да ти налеят, ако колата е в гаранция. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако толкова те притеснява маслото, не го сменяй там. Предполагам, че гаранционно важи всичко, което на сертификат отговаря на VAG спецификация номер нам си кой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига де. Вие ги изкарахте в ЕТ някакви супер гадове :) Аз ходих с фабията, казах че искам смяха на масло и филтър на 15 хил. , човека ме пита масло от туба или наливно. Питах го има ли разлика, кое как е, той ми каза, че маслото си е castrol, просто едното е в туби и е малко по скъпо. Аз реших наливно. Като си взех колата ,проверих на щеката колко е маслото, едва се виждаше, толкова беше бистро. Както когато си взех колата на 6 км. Чак след 2- 3 хил. леко потъмнява и става видимо на пръчката. Не мисля, че за 100 лв. ще правят глупости и няма да ти сменят маслото. 

Но твое няма да ти налеят, ако колата е в гаранция. 

 

100лв от теб, 100лв от мен, 100лв от друг и ето ти го гьолчето. Обикновено накрая излиза, че точно определен "майстор" не го сменя, не всички са такива олигофрени и "гадове", нали се сещаш. :)  Има и хора от форума, които са пропищели, аз също съм един от тях и т.н. Камерите винаги "не работят", когато пускаш жалби и т.н. Повече няма да се обяснявам, защото няма смисъл :) Това е добре смазана машина за пари. Някой беше казал, че са си обикновена автокъща, която не е на Горубляне и е малко по-лъскава. Всички официални сервизи са така. Проверявам след всяко ходене, където и да било и се връщам веднага. Запомнете от мен - дизелът не прави черно маслото на първото-второто палене. Ако не е сменяно с десетки хиляди километри - може и да стане така, но от моя опит виждам, че 100% не го прави черно на моите коли и след 1000км. 

 

Маслото от бидонЯ, вероятно излиза около 8лв/литър, даже и по-малко. Дали е Кастрол или друго - един Господ знае, вероятно и те не знаят какво е точно. Отделно, колко точно се таксува сега? Ами ако това в тубите, които продават е това от бидонЯ, просто запечатано в капачки /без фолиото - има ги и по 20ст тези капачки за тези туби в различни разцветки/, значи 8лв/литър стават 35-40лв/литър - много яко звучи, нали :)

 

И други схеми имат, но няма смисъл да ги казвам... Цецо беше най-прав - сменяйте си го междувременно някъде, където работят чисто и няма да оставят следи - нищо друго няма оправия. Аз лично ходя през смяна или две в ЕТ, за да вАжи гаранцията, иначе няма смисъл... 

 

Практиката ми е показала, че щом закарам кола на малко километри и ми кажат "Ама защо сега, много малко километри, още не му е дошло времето?" - маслото обикновено не се сменя. Златен момент за прибиране на парички /защото маслото "може да си изкара още"/ и масло за продан е това. Обикновено хората, които не знаят как да отворят предния капак са най-сладките клиенти. Толкова.  

 

 

Ако толкова те притеснява маслото, не го сменяй там. Предполагам, че гаранционно важи всичко, което на сертификат отговаря на VAG спецификация номер нам си кой.

 

Няма право :) Тук е монопол. Няма как да отидеш в друг сервиз и да го смениш с ВАГ и т.н. и да кажеш "ето там го смениха" и т.н. - отпадат всякакви гаранции. 

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафтe, това го дискутирахме и в другата тема. Никой никъде не те задължава да си поддържаш автомобила в официалното представителство, с цел да не ти отпадне гаранцията. Аз лично, както писах и в другата тема го научих от Евгени. При него се обслужват доста гаранционни автомобили, като разбира се за целта се води правилната комуникация с представителството им и се издават съответните документи за обслужването. Щото ако отидеш при чичо Гошо в Орландовци, който бачка 2на2 в гараж на канал, а през останалото време е стрелочник у БДЖ, то е ясно. Ни фактура ще видиш, ни документ, ни нищо. Съответно после няма как да кажеш "Маслото е сменено на съответния пробег". Докато ако отидеш в истински бял сервиз, не е проблем. И не, Евгени не е официален сервиз на каквото и да било, нито пък е оторизиран от марка X за каквото и да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно. Изпуснал съм го това нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При последната смяна на маслото ме питаха, какво искам да сложа Castrol или Shell. За Кастрола съм сигурен, че е от варела. Вземам си колата и гледам в багажника туба от масло в плик с документ "налято Х, останало Y). За смяната на маслото с филтрите, вкл. и горивен ми излезе 348 лв по спомен и имам почти 1 л за доливане. На предишната смяна нямах нищо в багажника, без горивен филтър цената беше към 360 лв и след това ходих да си купувам масло да доливам, което ЕТ продават за 37 лв 1л, а аз го взех за 17 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Имайте едно наум с масла, които са "много на далавера" :) На предишната ми кола си купувах масло, уж "оригинално" за марката, от небезизвестен сайт, и мотора се разпадна. После ми попадна публикация в нета за маслата менте, как да различиш тубата, картинките какви са им разликите. И като се загледах, се оказа, че маслото е било далече от оригиналното :) А не съм го взимал, щото е било много по евтино, а защото ми беше удобно магазинчето и сайта беше популярен. Ама...

Редактирано от Typi_taratajki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То,че трябва да се внимава какво масло се взима е ясно,но колегата може би имаше впредвид,че го е взел с отстъпка.Аз например купувам Castrol-а от ТЕХ–КО,като туба 5л. излиза за обикновен клиент към 100-120лв.,зависи.Аз го взимам с отстъпка 78лв.,а 1л. е 17лв.Реално Еуротек и Порше ползват същото(ако е в туба),но просто ви го продават скъпо.Разбира се,то няма нищо общо с тези от сайтовете за по 50-60лв.Сега си смених маслото с оригинално VAG,за да видя дали ще има разлика,а и Пасатора само с такова е бил каран.В сайтовете цената на ОЕМ масло е 80-90лв.,аз реално го платих на 160лв. с отстъпка през ЕлитКар,внос от Германия.В Порше цената е същата почти,което говори,че няма как в някой си сайт за 80лв. да е истинско маслото.

Редактирано от deodriver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защото ми беше удобно магазинчето и сайта беше популярен. Ама...

Ако кажеш и кой е сайта....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте едно наум с масла, които са "много на далавера" :) На предишната ми кола си купувах масло, уж "оригинално" за марката, от небезизвестен сайт, и мотора се разпадна. После ми попадна публикация в нета за маслата менте, как да различиш тубата, картинките какви са им разликите. И като се загледах, се оказа, че маслото е било далече от оригиналното :) А не съм го взимал, щото е било много по евтино, а защото ми беше удобно магазинчето и сайта беше популярен. Ама...

 

За да си коректен, кажи сайта, както и марката на маслото и по какво се различава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

:) Маслото беше за Ford. Сайта и магазина няма да ги споменавам, защото не съм правил лабораторни анализи нито на маслото, нито на мотора на колата. Казаното по горе са си мои изводи, които може и да са погрешни. Единственият факт е, че си купувах масло от там и след две поредни смени колата се счупи. А може и да и е дошло времето, знаете как е със старите коли :) 
Все още си пазарувам разни неща от това магазинче, като филтри за купето, течност за чистачки ,дреболии. Различното беше картинката на тубите, резолюция на картинката, щампите по самата туба, имаше разлики, но аз ги видях късно. Това пак според публикации в мрежата :) Споменавам го само,за да сте нащрек, когато взимате нещо. Да обръщате внимание на детайлите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От маслата най-дълго съм карал с GM 10W40 и смея да кажа , че това е истинско масло , както и W80 за ръчни скорости , за съжаление не съм наясно със спецификациите на ВАГ и се доверих на специалистите в ЕТ Благоевград - сложиха Тотал от туба и за 10 000 км. нямам разход на масло или странни шумове от мотора . Сега пак сложих Тотал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Понеже започнах темата преди известно време, искам да споделя, че ми смениха маслото с мое (разбира се запечатано в туба и по спецификация) без никакви проблеми, увъртания и тн. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
На 4.10.2018 г. at 18:48, Цецо75 написа:

Точно. Наливаш от тяхното и после правиш една междинна смяна извън ЕТ.

 

Но това е само ако планираш да караш колата и след гаранцията. Иначе - да не ти дреме, гаранционна е.

Точно по български-след мен и потоп. И после тая кола ще я купи някой колега от форума и ще си скъса гъза да оправя бакиите на друг колега от форума, който ще почне да му дава акъл как да я оправи, евала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.04.2019 г. at 23:13, kirilsu написа:

Понеже започнах темата преди известно време, искам да споделя, че ми смениха маслото с мое (разбира се запечатано в туба и по спецификация) без никакви проблеми, увъртания и тн. 

Колата е в гаранция, така ли? Това е полезна информация. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, markbenz написа:

Точно по български-след мен и потоп. И после тая кола ще я купи някой колега от форума и ще си скъса гъза да оправя бакиите на друг колега от форума, който ще почне да му дава акъл как да я оправи, евала

Това са предписанията на производителя. Не виждам защо емна колегата с обвинения едва ли не. Дали някой ще го сменя на по-кратък от предписания интервал си е негов избор. 

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.