Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения за покупка на автомобил


ludiamaks

Recommended Posts

Здравейте,

Знам че питането ми е малко неуместно без да виждаш и докосваш автомобила, но искам да разбера дали съм се насочил в правилната посока. За километрите на автомобила може да се направи справка в сайта на министерството на транспорта в Чехия ако имаш VIN кода за това в момента не мога да знам колко са реални. Бих желал просто за няколко съвета когато отида на място да прегледам автомобила, за да знам върху какви конкретни неща да се средоточа. Спрял съм се на Октавия 1.9 TDI 110 h.p. или Супърб 1.9 TDI 131 h.p.

Вариант 1:

Цена 6000 лв

Октавия 1

Година на въвеждане в експлоатация
2004
Клометража
171 298 км
двигател
1.9 TDI
мощност
81 кВт (110 к.с.)
трансмисия
ръчна
Комби
Първи собственик
euro3
900140514_640x480x81.jpg
 
 
 
900140514_2_640x480x81.jpg
 
900140514_3_640x480x81.jpg
 
900140514_5_640x480x81.jpg
 
900140514_8_640x480x81.jpg
 
 
 
900140514_10_640x480x81.jpg
 
 
 
900140514_12_640x480x81.jpg
 
900140514_14_640x480x81.jpg
 
900140514_16_640x480x81.jpg
 
900140514_18_640x480x81.jpg
Редактирано от ludiamaks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант 2:
Цена 5000 лв
Година на въвеждане в експлоатация
2001
Километраж
171 301 км
двигател
1.9 TDI
гориво
дизел
обем
1 896 ccm
мощност
81 кВт (110 к.с.)
трансмисия
ръчни скорости
хечбек

 

 

900093761_640x480x81.jpg

 

 

 

900093761_2_640x480x81.jpg

 

900093761_3_640x480x81.jpg

 

900093761_5_640x480x81.jpg

 

900093761_7_640x480x81.jpg

 

900093761_8_640x480x81.jpg

 

 

 

900093761_10_640x480x81.jpg

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този двигател 131 h.p. на супърб нямам никакво понятие като качество и изненади които мога да очаквам от него. Бих се радвал ако получа някаква по конкретна информация, за това какво да очаквам от него 

 

Вариант 3:

Цена 8000

Година на въвеждане в експлоатация
2005
Километража
205,481 км
двигател
1.9 TDI
гориво
дизел
обем
1 896 ccm
мощност
96 кВт (131 к.с.)
трансмисия
ръчна
 
900101278_640x480x81.jpg
 
900101278_2_640x480x81.jpg
 
900101278_3_640x480x81.jpg
 
900101278_6_640x480x81.jpg
 
900101278_8_640x480x81.jpg
 
900101278_10_640x480x81.jpg
 
 
900101278_12_640x480x81.jpg
 
900101278_13_640x480x81.jpg
 
900101278_14_640x480x81.jpg
 
900101278_17_640x480x81.jpg
 
900101278_18_640x480x81.jpg
 
900101278_22_640x480x81.jpg
Редактирано от ludiamaks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм спец по двигатели , Супърба изглежда най-свеж.

Двигателя 1.9 ТДИ и във вариант 110 к.с. и 131 к.с. е здрав и мисля , че последното нещо , с което може да имаш проблем(ако е експлоатиран правилно де).

Уапех в покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гената ме изпревари. Аз направо се влюбих в Супърба от снимките. Няма нищо общо като кола с другите две, освен марката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените са бая високи, за тия пари колите трябва да са кукли без забележка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И трите коли изглеждат много запазени на снимките.

Супърба определено печели класацията, макар, че както Цецо писа- цената е малко висока, но като се види на живо може и да си заслужава парите.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде и как смяташ да го караш? Супърба е супер, но за градско е тегав. Паркирането е значително по-трудно от това на Октавия, просто "не влиза" :( Във всичко останало я превъзхожда. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените са бая високи, за тия пари колите трябва да са кукли без забележка.

Нали , "за тия пари Е60" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде и как смяташ да го караш?

 

Колата ще се кара в Чехия, като 85% основно ще е 100 км на ден по магистрала.

 

За карането и паркирането не се притеснявам, все пак над 20 години стаж имам като шофьор и все съм понаучил нещо от тук и там . Интересувам се конкретни неща по тези три автомобила които могат да ме изненадат, тъй като не съм имал турбодизел автомобил и няма идея точно къде да си насоча вниманието когато ги преглеждам. На снимките изглеждат доста свежи, но това не е гаранция за каквото и да е било. Да Супърба с тоя цвят и интериора хваща окото веднага, но до колкото прочетох Октавията е с роторна помпа този двигател и казват, че е "вечен", а не знам Супърба 131 как е и как се държи. Както казах колите са в Чехия и ще се купуват от Чехия, а не в България, това е относно цените. Тук в Чехия Шкода си държи висока цена и това е. Единствен плюс е че може да се направи справка за километрите в тяхното министерство по транспорт, защото при всеки технически преглед се подава информация, но и това не е 100% тъй като аз ако реша преди всеки преглед може да връщам километрите и все да е на малко. Подводни камъни има много просто искам да избегна големите. Благодаря на всички отзовали се на питането ми.

Редактирано от ludiamaks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За над 200К Мица (1.9TDI, 90bhp с роторна помпа) проблем по двигателя не е имала. Изключвам изгнилия вариатор, който струваше 110лв и си е стандартен проблем на модела (кой мозък го е заврял най-долу на двигателя да се мокри !??!). Накратко - наистина много издрържлив двигател. За PD-тата не мога да кажа доколко търпят на бой, но и при тях май проблемите са рядкост.

 

Що се отнася до паркирането - и аз съм научил някои неща, но разлика от 20см на дължина и 10 на ширина се усещат и просто колата не влиза в наличното място.  Но, предвид 90% каране по магистралите това изобщо не трябва да е критерии. Напротив - комфорта на Супърба на магистралата е трудно сравним с този на Октавия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен основния проблем ми е, че тук има огромно количество Шкоди и ми е трудно да избера. Озни ден гледах Октавия 1 1.8Т РС на 240 х.км. за 10 000 лв. но състоянието и беше зле. Предното стъкло беше сменяно плюс това фугите на капака фарове калници не си бяха съвсем на мястото. Цената няма да коментирам, но тук е така и за това се спрях на тези три. Външно и вътрешно са запазени и може километрите да са реални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех Октавията, когато беше на 2 години и я карах още 16! Абсолютно безпроблемен автомобил! Продадох я с оригиналния съединител, мотора не пипаше маслото до последно, климатроника си бачкаше...изобщо, прекрасен автомобил! Относно Супърб-а и двигателя му - помпа дюза, нямам преки впечатления. Не съм чел/чул за специфични проблеми или тежки повреди. Ако няма да си сам, а с пасажери на задните седалки - определено ще е по-приятно изживяване (за тях), тъй като в сравнение с Октавия-та, пространството отзад е просто огромно! Спор няма, че Супърб е по-комфортната кола за шофьора и пасажерите. Минус е ограничения отвор на багажника, който всъщност е дълбок, но обемисти предмети просто не влизат през отвора. Докато такива проблеми при Октавия не съществуват! Мястото на водача е комфортно и в двата автомобила, така че, ако джиткаш сам, няма да е от значение зад теб има ли място за човек :)

Лично аз, от тези три коли, гледайки снимките, бих взел Супърба, тъй като отвътре най-много ми допада салона (може би, защото Октавията ми беше L&K и много се радвах на светлия салон), и поне за мен, колата трябва да е кеф за окото, особено, погледната от мястото на шофьора, защото все пак, той прекарва най-много време в нея.

Имай в предвид, че тези коли си имат хронични проблеми с ел. инсталациите. Малки, но дразнещи: микроключета на бравите, прекъснати кабели в маншоните на вратите са най-честите. За т’ва - при огледа, абсолютно всичко електрическо да провериш дали работи!

Успех с покупката! Дано уцелиш читав автомобил и да те радва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zloqq каьа основните неща кипува октавия=голф4 супърб=пасат. недостатък на супърб е предното окачване поне по наще пътища за чехия можеби няма да е проблем. докато октавията е с по просто и малко по евтино окачване поради което аз избрах октавия1.от към комфорт супърб(но кефа си има по висока цена) . наще шкоди да вземем да ги продадем в чехия щом са такива цените там . Теа чехи хич не ги карат тез коли и 2те октавии на по 170к като едната е 2004 набор.аз за 5 години едва навъртях 65к като всеки ден карам по 10тина км и веднъж месечно по 70км и 3-4пъти в годината по 600км. явно ходят с градския теанспорт или с велосипеди. или теа коли ги карат възрасни хора дето ходят до магазина с тях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да си кажа мен този Супърб хич не ме впечатли.
Може би, защото като модел Супърб 1 ми е мега безличен автомобил.Дизайнът му е
копи/пейст от на Пасат. Като менте ми стои цялата кола.
Тези автомобили или са прясно пребоядисани или снимачната техника е на ниво
От трите ми хваща окото резедавата Октавия.
Може би поради факта, че надписите и отзад стоят, за разлика от на другите две,
което е почти сигурен знак за превапцване.
При такъв дневен пробег щом колата се взема с презумпцията за голямо каране
аз бих потърсил кола на по-малко километри - 120-130 хил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да оставя и аз две стинки по въпроса, най-вече като бивш собственик на Октавия 1 и настоящ на Супърб 1.

Двигатели няма да коментирам, тъй като тук са зачекнати само дизелови. Не им разбирам, не ме вълнуват, не ги карам.

Супърб 1 и Октавия 1 имат общо по между си само марката. Екстри, комфорт, обезшумяване, возия и прочие - на светлинни години една от друга. Ако автомобила ще се кара предимно по магистрала, определено коректния избор би бил Супърба.

Колата си е тежка, стабилна и тиха. Направена е за "круизване", не за ръчкане. От тук насетне вече има значение конкретният екземпляр с какви екстри разполага и разбира се, най-важното - в какво състояние е.

Зависи много и до колко си претенциозен като шофьор и какво ти се иска да намериш в колата? Надежност, комфорт, вървеж? Ако търсиш надежност - максимално опростена Октавия. Ако търсиш комбинация от няколко - Супърб.

 

п.с. - Отностно коментарите, че Супърба е като Пасата, чувствайте се поканени за тест драйв на моя, да видим кое точно е като Пасата :) Единствената прилика с Пасат е в силуета на автомобила и нищо друго :)

п.с. - Ако си в България и минаваш през София, това е читав екземпляр - http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/55639-%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D1%81%D1%83%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B1-1-19%D1%82%D0%B4%D0%B8-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA-%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA/

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като бивш собственик на Октавия 1 и настоящ на Суперб 1 мога да кажа, че Супърба е доста по-подходящ за магистрално каране. Предното окачване въобще не е пеоблем, напротив точно заради него колата вози като лодка и след дълго шофиране липсва умората характерно за по-малка кола. Пасата, който карам в момента вози доста по-дървено от Супърба. Ако мога да избирам бих искал комфорта на Супърба и динамиката на Пасата. За съжаление Супърб 1, комън рейл с DSG няма.

P.S.дизеловия Супърб, автомат се оказа по-безпроблемна кола от бензиновата Октавия с ръчни скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.с. - Отностно коментарите, че Супърба е като Пасата, чувствайте се поканени за тест драйв на моя, да видим кое точно е като Пасата :) Единствената прилика с Пасат е в силуета на автомобила и нищо друго :)

 

Стоповете, формата на вратите, таблото(централната конзола е различна) , цялата техника. Супърба е като Пассат дълга база, в което няма нищо лошо разбира се.

Иначе на мен ми харесва супърба най-много, след това хечбека и накрая комбито.

Помпа-дюзите си имат специфични за тях проблеми - износване на разпределителен вал, течове на гориво и загуба на вакуум от тандем-помпа, о-пръстени на помпа-дюзите, самите помпа-дюзи. Това разбира се са проблеми, които не би трябвало да имаш, ако колата е на посочения пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разни хора разни идеали. Кой какво му харесва изобщо не е било цел на темата която съм отворил. Ясно попитах върху какво да се средоточа когато оглеждам точно тези три автомобила. Разгледах доста теми и навсякъде се намира някой който да разводни темата и накрая нищо не се получава от тази тема.

 

Пак да повторя.

 

Върху какво да се средоточа конкретно върху тези три автомобила.

 

Купе. Двигател. Скоростна кутия. Турбина. Дюзи. Рейка. Спирачни механизми. Електрически проблеми.

 

Кое е най често срещан проблем и на кое да обърна внимание когато оглеждам и проверявам тези три които съм посочил.

Както казах не съм се сблъсквал с турбо дизел автомобил от марката Шкода.

 

Благодаря Ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички проблеми на посочените от теб двигатели са свързани с износване от много километри. Нямат вродени дефекти. Статистически, това са най-здравите мотори за тези автомобили, от там насетне топката е у теб.

 

Ако питаш - чупят ли турбини - да понякога чупят. Износват им се съединителите, разбиват легла на дюзи и т.н.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям Цецо на 100%. Мисля, че получи предостатъчна информация, още повече, че задаваш въпроси, задавани стотици пъти и получавали отговор хиляди пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като бивш собственик на такъв суперб в продължение на 4 години мога да кажа 2-3 думи и аз ... емблема на шкода, шаси на китайски пасат дълга база и пълнеж повече на ауди отколкото на пасат.

Перфектна кола за дълъг път и магистрално каране, като комфорт и тн няма забележка. Минавал съм 1000 км без спиране.

 

Обаче определено мисля, че Октавията е по-безпроблмена от към честота и сериозност на проблемите, и цените им.

 

След около 200к при суперба се появяват по-сериозни и досадни проблеми, отколкото при октавията. В голяма степен това е и заради повечето електроника и ниво на оборудване, но е факт.

Съсредоточи се върху км и сервизна история. Останалите неща ако работят е божа работа кога и дали ще се счупят.

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.