Цялата активност
- Последния час
-
Също сега се сетих за още нещо, като купувах колата добственика ми каза, че като я е купил от Германия батерията на ключа е умряла за една седмица. Решил, че е стара и я е сменил, да но след седмица пак я няма, решил че е купил застояла бройка и купил друга, пак същия резултат. Ходил при ключар, който му казал че не може да му помогне и се отказал, със втория ключ няма проблеми. Пробвах да сменя батерията в събота, резултата е че днес вече е умряла. Някой ако може да помогне и по този въпрос?
- Днес
-
Един въпрос имам колеги, фенерчето в багажника не свети от както съм взел колата, разглобих го и смених батериите със същия модел, фенера светна но като го сложих на мястото му не иска да свети при отворена врата. Същевременно двете плафончета на вратата на багажника си светят, от къде може да е проблема?
-
Много добре.
-
Продавам 4 броя лети джанти RONAL R46M 16" 5x112 7.0J ET49 76,0 Silver.
BlackSpot отговори на BlackSpot's тема в Продавам консумативи
Ъп - за хора от форума 370лв! Минавам на 17" за лятото, а си имам вече едни зимни 16" - Вчера
-
https://bilet.bg/bg/events/ostava-mastilo-exclusive-at-voenen-klub-6904
-
-
Включвам се с един лек ъпдейт. През един слънчев летен ден, ми попадна обява за джанти, от модела, който си търсех. Целта ми бяха фабрични размери с офсет 46 или по-малък. Разликата в случая е, че ЕТ-то е 41, защото джантите са оригинални от Супърб (за Октавия има същия модел с ЕТ46). Вчера реших, че имам малко време и успях да ги сложа с новите зимни гуми, за които писах в друга тема. Те бяха предварително монтирани и балансирани. В сравнение с 18-ките с летните гуми, не стоят, чак толкова добре, но опредлено застанаха много по-добре от предишните, които дойдоха в комплект с колата. След смяната не съм карал колата въобще, така че нямам наблюдения относно гуми, джанти и поведение. Тепърва ще събирам впечатления.
-
RedLine+ Официален дистрибутор на RacingLine за България
redline.plus отговори на redline.plus's тема в Продавам консумативи
Тъй като един от най-големите модерни български празници "ЧернияT ПетъК" наближава, а някои от производителите, които предлагам в RedLine+ вече официално споделиха за техните отстъпки, редно е да не го пазя в тайна и аз! Официално откривам сезона на промоциите: + RacingLine PDM (Power Delivery Module) -10% отстъпка + RacingLine PCM (Power Control Module) -10% отстъпка + RacingLine OEM+ ( Tuning Software ) -20% отстъпка + Milltek Изпускателни Системи § Даунпайпове -20% отстъпка + Auto Finesse -20% отстъпка на всички налични продукти- 5 мнения
-
- 1
-
-
ivarkata се регистрира във форума -
И какво е замерил? Че напрежението е 14V? Това прави ли стартовия ток достатъчен? Или медията му мери напрежението по време на паленето та да види, че е паднало до 5V? Ей това беше при мен от РАБОТЕЩ акумулатор: 4 Faults Found: 23595 - Active Radiator Shutter 1 5158 - Diesel Particulate Filter; Differential Pressure Sensor 21605 - Sensor for Ambient Air Temperature (G17) 14742 - Active Radiator Shutter 1 2 Faults Found: 16401 - Tire Pressure Warning 16411 - Display for Tire Pressure Monitoring 1 Fault Found: 65794 - Function Restricted due to Insufficient Voltage 4 Faults Found: 262914 - Refrigerant Pressure 263425 - Air Quality Sensor 459527 - Databus 1048835 - Functionality limited due to Engine Control Module 2 Faults Found: 137217 - Outside temperature sensor 204290 - Remote key 1 1 Fault Found: 13637888 - Databus 1 Fault Found: 1054981 - Databus 1 Fault Found: 13639936 - Databus Докато не я закачихме на вилката и каза "15% живот"
-
Това е малка кола с големи джанти
-
Именно това трябваше да уточни, че става въпрос за преди 7-8 години. От 400 + 50% = 600.
-
Медията мери при запален двигател. Можеш да я събудиш по-рано за да я накараш да мери и още когато дадеш на контакт и след това по време на палене, но не обновява данните достатъчно бързо за да е меродавно. Едит: Мирко ми каза, че я е мерил и само на контакт и при запалване.
-
Товарна вилка, иначе не вяряам! Съвременните вилки са като мобилен касов апарат, с няколко клика, за задаване на параметрите, прави тест и ти изкарва разпечатка, колко % живот има.
-
Чичо Генчо, това беше през Балканската война, сега цените сигурно са поне 50% отгоре
-
И какво точно е замерила? Защото не виждам как медията ще мери разряден ток и/или вътрешно съпротивление на акумулатора. При мен единствените две индикации за заминалия акумулатор бяха спирането на start-stop системата и това, че в редките случаи в които се задействаше дисплея сменяше избора какво да показва. Иначе напрежения и т.н. си изглеждаха супер.
-
Нем според медията,че и това мери си е ок
-
Сигурен ли си? Да не е "ш"-то на обратно? Тогава симптомите ще се вържат.
-
По спомен първото обслужване на моята Фабия беше близо 400 (380 примерно) , следващата година (третата) смениха спирачна течност за близо 200 .. явно това са цените.
- Последната седмица
-
Рангел се регистрира във форума -
Здравейте, предстои първо сервизно обслужване на 23 месец, колата е с 5 год.гаранция, от еуратек посочиха като задължителни масло, филтър- въздух, масло, купе и смяна на спирачна течност, всичко около 600 лв. с промо в м.ноември. Това ли е нормалната процедура?
-
Работя в Цум... Докато DSG то превключи , чийто съединители са 4000 лв за части и само един човек в БГ може да ги настрой, аз вече съм там и си поръчвам шкембе и картофки ... Освен това имам два крака , с левия се използва съединителя.
-
Единственото тъпо на на дсг е като катериш поне при мен ,при всички останали случай Шумахер пасти да яде за времето за превключване само не разбрах какво ще правиш в центъра освен да търсиш паркомясто
-
Новия кмет уби дизелите за съжаление , а и аз автоматици не карам , няма как. Автомат кола - само ако ме помолиш да те карам към Пирогов...
-
На пушка мога да дам ток и на Белаз
-
Саше дай да ти продавам Шкодичко само 1.9тди тесни пички и смърт,вярно автоматик е ама видя как върви на събора ,върви и с 2 комплекта гуми и джанти,като зимните са на 1 сезон
-
Kлапана уж е нов, но не го проверих затваря ли. Най - накрая , така ще направя , опитах се онзи ден да откача буксата на клапана ,за да не отваря , но не можах да я откача , студено е и пластмасата се е одървила... Ще опитам в Петък пак . Според мен компа го отваря , когато не трябва , поради друга повреда , ама ще тествам. Утре ще я тествам без капачка на резервоара , че е най - лесно. Ако вакуум от сервото влиза в тая система , пак е проблем. Трябва и това да го затапя за тест. Един път отпред много миришеше на пластмаса...





