Цялата активност
- Последния час
-
Не знам дали си пробвал launch control-а. Ако не си, направи го . Просто да е позагряла колата и кутията преди това. Да не го направиш от палене Иначе при Супърба не знам как е. Пасата с този мотор има клапи на крайните гърнета. На Sport звучат много прилично, особено при смяна на предавка нагоре около 3500 оборота. Чувала се един дълбок гърлен звук. При връщане надолу също много приятно повишава тон
-
Виж и задния. И, евентуално, размести куплунга. Тия системи мерят ток и, ако леко прекъсва, може и да се оплачат.
-
Ице, първите джанти ми се виждат рехави. Кое е по-важно. Да се виждат апарати и дискове или какъв ще е целия облик на автомобила. Избрах вторите, защото дизайнът им повече ми харесва и стоят по-масивно с повече спици. Според мен са по-подходящите за голяма кола. Разбира се, решаващата дума е твоя. Като ги сложиш, пусни една снимка. Друго си е да се видят на колата. Може и да си променя мнението.
-
Въпрос на таблото ми светна ламба,че десния къс фар ми е умрял ама той свети, та от какво може да е
-
Mirrko started following Octavia VRs - нестабилни обороти
-
Сервизи има по Любляна на горнобански не съм виждал ,ама и аз там не спирам
- Днес
-
По-хубавите джанти
- Вчера
-
Едно също са имитация на оригинални джанти от Кайен. И понеже три пъти броих гласовете и ги изкарвам равни - с моя глас - се спрях на първите. Вторите ми изглеждат по-красиви, но пиано лака се наранява много лесно и му личи повече, от колкото на графита, освен това гледната точка на Асен е много правилна, не се бях замислял от тази гледна точка. Дисковете и спирачните апарати са достатъчно големи, за да не изглежда грозно с големите отворени джанти (надявам се).
-
Във въпросния сервиз , човека беше много пичага , отдели ми време и се съгласихме, че новата клапа Хитачи, не е за този компютър. Просто не е била заместник на горната с буква G. Върнахме оригиналната. Сега се опивам да я върна на Аутодок , но това едва ли ще стане. За съжаление както и човека от другия сервиз , не знаем къде е проблема с Evap системата , заради които според мен покачва обороти , като загрее. Аз съответно нямам вече пари, а и ми е студено , тоест , ще си я карам така зимата с разход 17/100 . По - лесно ми е и по - безпроблемно. Днес бащата ме закара от добро сърце до сервиза със Ситроена на Поли , но за 20 мин си заобичах Шкодата още повече , макар и на 20 год ...
-
Роско се регистрира във форума -
Саше , видях ти колата пред един сервеиз на Горнобански път .. и ми стана ясно от къде и идват проблемите .. аз там и за свински опашки не спирам
-
Във Шкода България(Еуратек) нов струва 54.58 лв. с ДДС, скъпо ли е? Ето няколко предложения на доста по-поносими цени: https://www.avtosklad.bg/search?search=1U0953155D Партидните номера на този мигач, за Октавия 1 фейслифт са: 1U0953155D и 1U0953155C
-
firevint started following Преден ляв мигач за Октавия 1
-
Купувам преден ляв мигач за Октавия 1, 2004г.
-
Sarah се регистрира във форума -
Супер е, ако е направено така както си го описал, просто е направено всичко, което може и трябва да се направи, а цената е направо нищожна, бих казал. Честно казано, не са много застрахователите, които плащат добре. И да, всички имат за цел ако могат да избегнат плащане, така че не си мисли, че само ДЗИ се правят на луди. Обикновено политиката им е такава, че си искат всички дължими вноски до края на полицата, за да се застраховат, че няма да ги изпържиш, като ти платят щетата и ти в един момент просто да се откажеш от тях и спреш да плащаш. При някои има вариант да плучиш сума за щета по експертна оценка, като от нея ти приспаднат дължимата сума за оставащите вноски.
- 6 мнения
-
- 1
-
-
Не е черна 19ка стоманена е ама не знам защо тук не се вижда грешка черна е ама на бял фон Джанти Alcar Stahl Alcar Stahl R19 5X112 8J ЕТ45 57.1 #406190 - ProGumi https://share.google/qGAdE8x0cFZTvWgEN
-
Моята гледна точка е малко по-нестандартна. Освен визия, аз гледам самата джанта да е лесна за почистване и измиване. Това почти автоматично изключва джанти, които са като паяжина с много, тънки и гъсти спици и т.н. Предпочитам по дебели спици и по-отворени джанти, за да може да себръкне да се почисти. Също не си падам по черни джанти. Компромисен вариант ми е комбинация от черно с полиран алуминий. При такава конфигурация, мръсотията дори и да не е отмита, се забелязва по-трудно, но мен пак си ме дразни. Та, след дългото лирично отклонение, N1 са по-близки до моите предпочитания. N2, трябва да ги чистя с четка за зъби между спиците или да гледам как са матирали, защото както знаете, феродовия прах се натрупва и само с безконтактно или шампоан и водоструйка не може да се отмие.
-
Черна Жанта на черен фон ... Идеалка
- Последната седмица
-
Номер едно от мен.
-
На мене затова ми харесват №1, че са по-отворени.
-
На мен втория вариант ми допада повече. Ама ако ти е голям спирачния диск отзад, можеш и по-отворените да метнеш на каляската.
-
Прав си Жоре и аз го видях, ама няма значение, ако му харесват на Ицо - капачките се сменят , които да си избере, важното е, да го кефят
-
Това не го знаех, но ми направи впечатление, че първата джанта има засечка на капачката с формата на емблема на Порше. Или както е модерно да се казва "подготовка" за емблема.
-
Понеже докарах колата в петък по тъмно, в събота и неделя имаше други задачи неотложни и чак днес вече се повозих без да бързам за нещо. Отидох до КАТ да сменя талоните и т.н. Та първите няколко разлики спрямо ЦРВ-то, които забелязах са, че колата набира осезаемо по-леко от ЦРВ-то, с него карам с 50,60 и все едно ще излитам а с Шкодата не се усеща скоростта. Друго което забелязах е, че бръмчи доста приятно при изпреварване, не знам дали има някакъв говорител в гърнетата като аудитата или си е така, но шофирането се превръща в удоволствие! Както си карам в колоната, дистроника си потдържа 80,90 и реших да изпреваря една кола.....! Голям кеф става шофирането!
-
Тези с двойната спица са оригинални за Кайен, или поне са много добра имитация, че не ми се вярва Ицо да ръсне 20 бона за 4 джанти Поршето е същият варел и му стоят доста добре, така че би трябвало и на тоя бидон за зеле да лепнат.
-
Пепи, няма опция "Нито една от двете". Иначе бих се възползвал. Аз съм за ОЕМ джанта, дори и втора ръка. Най-вече заради качеството и здравината.





