Цялата активност
- Последния час
-
Единственото тъпо на на дсг е като катериш поне при мен ,при всички останали случай Шумахер пасти да яде за времето за превключване само не разбрах какво ще правиш в центъра освен да търсиш паркомясто
-
Новия кмет уби дизелите за съжаление , а и аз автоматици не карам , няма как. Автомат кола - само ако ме помолиш да те карам към Пирогов...
-
На пушка мога да дам ток и на Белаз
-
Саше дай да ти продавам Шкодичко само 1.9тди тесни пички и смърт,вярно автоматик е ама видя как върви на събора ,върви и с 2 комплекта гуми и джанти,като зимните са на 1 сезон
-
Kлапана уж е нов, но не го проверих затваря ли. Най - накрая , така ще направя , опитах се онзи ден да откача буксата на клапана ,за да не отваря , но не можах да я откача , студено е и пластмасата се е одървила... Ще опитам в Петък пак . Според мен компа го отваря , когато не трябва , поради друга повреда , ама ще тествам. Утре ще я тествам без капачка на резервоара , че е най - лесно. Ако вакуум от сервото влиза в тая система , пак е проблем. Трябва и това да го затапя за тест. Един път отпред много миришеше на пластмаса...
-
Този evap не ли клапана на адсорбера за бензиновите пари, какъв може да е проблема ,освен да не затваря и да смуче въздух от него , не може ли да разкачиш и затапиш маркуча, който излиза от клапана( не зная точно как е на 2.0 tsi ) при мен отива в дроселовата клапа
- Днес
-
А как ти е акумулатора? Защото тия симптоми някак ми напомнят на заминал(щ) акумулатор...
-
Ми вече не гърми на таблото че имам умряла крушка сега гърмят подгревни свещи
-
Да не е габарита. С малката крушка .
-
На горнобански само Емо гумаджията и павилиона на кака Валя
-
0-02-05-10e7648c0a8e367512e575070ed41d907753b04fafa5d44cd91704f05f045e10_6b74af94764dffc8.mp4
-
Ми , аре , казвайте къде спирате! Досега когото и да питам , никой не казва... Ама ако трети сервиз ми каже че не може да го направи, влизам в гаража , разпилявам цялата Еvap система , правя си я като на 120 ка , после искам някой да ме съди! Отделно вчера на опипване , мисля че опипах един клапан който свързва вакуума за сервото с Еvap purge valve - a , което е безумно тъпо.
-
Защото са били сложени на чисто ново audi q3 в шоурум в Германия, немеца е купил аудито и е махнал 17ките,сложил е по-големи а тези е оставил в хотел за гуми. На следващата година не си ги е потърсил и хотела ги е продал на наш съгражданин. Реално не са карани по улиците.
-
Как са балансирани преди да са им монтирани гуми
-
И така ето ги и зимните джанти, не са оригинални но са чисто нови, в кашони и с фабричните баланси. 17 цола, j7.017h2 et43 и централен отвор 57.1. Ще им взема гуми 225/50 /17 както ме посъветвахте и ще стане ТОП!
-
-
-
Darksouls88 се регистрира във форума -
Не знам дали си пробвал launch control-а. Ако не си, направи го . Просто да е позагряла колата и кутията преди това. Да не го направиш от палене Иначе при Супърба не знам как е. Пасата с този мотор има клапи на крайните гърнета. На Sport звучат много прилично, особено при смяна на предавка нагоре около 3500 оборота. Чувала се един дълбок гърлен звук. При връщане надолу също много приятно повишава тон
-
Виж и задния. И, евентуално, размести куплунга. Тия системи мерят ток и, ако леко прекъсва, може и да се оплачат.
-
Ице, първите джанти ми се виждат рехави. Кое е по-важно. Да се виждат апарати и дискове или какъв ще е целия облик на автомобила. Избрах вторите, защото дизайнът им повече ми харесва и стоят по-масивно с повече спици. Според мен са по-подходящите за голяма кола. Разбира се, решаващата дума е твоя. Като ги сложиш, пусни една снимка. Друго си е да се видят на колата. Може и да си променя мнението.
-
Въпрос на таблото ми светна ламба,че десния къс фар ми е умрял ама той свети, та от какво може да е
-
Mirrko started following Octavia VRs - нестабилни обороти
-
Сервизи има по Любляна на горнобански не съм виждал ,ама и аз там не спирам
-
По-хубавите джанти
- Вчера
-
Едно също са имитация на оригинални джанти от Кайен. И понеже три пъти броих гласовете и ги изкарвам равни - с моя глас - се спрях на първите. Вторите ми изглеждат по-красиви, но пиано лака се наранява много лесно и му личи повече, от колкото на графита, освен това гледната точка на Асен е много правилна, не се бях замислял от тази гледна точка. Дисковете и спирачните апарати са достатъчно големи, за да не изглежда грозно с големите отворени джанти (надявам се).





