Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нямам ток - арматурното табло ми изгасна


Phiko

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

мислех да сменям свещи и кабели на моя фав, когато се оказа че имам по-сериозни проблеми.

В неделя, в големия сняг ме остави на пътя (извънградско).

Ужас!

 

Какво стана:

1. Изгаснаха ми уредите по арматурното табло.

2. Изгаснаха Мигачи, чистачки - постепенно (явно отначало акумулатора беше ОК)

3. Аварийки и фарове, обаче имам (или по-скоро имах докато акумулатора беше наред)

4. Когато я запаля, на високи обороти е ОК, като пусна газта, колата гасне и няма ток.

 

Мисля си, че алтернатора работи, щом на високи обороти двигателя не гасне.

Да, но в същото време пак си нямам мигачи, уреди, чистачки и т.н., което значи, че пък акумулатора не се зарежда и очевидно е паднал вече.

 

5. Пробвах я с нов акумулатор. Мога да я запаля, но уредите по таблото не светят (лампа за масло, горивометър, термометъра за водата). Затова си мисля, че и новия акумулатор ще изтрае 1 ден максимум.

 

Видях, че тук сте решили сериозен проблем.

Към кой майстор/сервиз да се обърна?

 

Verdered,

струва ми се че ги разбираш тези неща?

Би ли погледнал колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери бушон N 6 ако си с новото табло , а за старото е N 3 и проблемът ти е решен ... / старо до 08.1991 и ново след това /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери бушон N 6 ако си с новото табло , а за старото е N 3 и пробленът ти е решен ... / старо до 08.1991 и ново след това /

 

сори за offtopic-a първо :oops: , ама The Best Forman старото табло на Fav/For е до средата на '93, по моето скромно мнение, щото моя Fav е '93 и е със старото табло. А таблата са общо 4 варианта 8) . Няма значение, те лесно се различават поне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз сори за офтопика обаче междудругото каква е разликата в таблата? Във корите на вратите ясно ама в таблата? Аз помеждудругото имам много бегли впечатления от фаворита, понеже само съм сядал в такъв и то за малко, срамота, ама никой познат няма Фаворит!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз черпя инфо от книгата на Цедрих , а разликата е , че старото бушонно табло е с кръглите бушони . Незнам какво са внасяли Еуратек тогава т.к. моита е внос от Чехия '92 г. и е с плоските бушончета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

благодаря за информацията.

Бушон 6 беше гръмнал.

Всъщност историята е по-дълга...

Преди време колата беше при един майсотр електричар.

Той уж я поправи - нямах фарове. ТОва беше преди година.

Сега отворих кутията с бушоните.

Хаос - 7.5 А на мястото на 15 А и обратното. Наредени почти безразборно.

Както и да е - подредих ги. Вече ще проверям след всеки майстор какво е объркал.

Аз на $@#$@%!

Сега изглежда работи, но не мога да запаля. Акумулатора е много зле и мисля, че няма да го бъде. Освен че е разреден е и доста стар.

Пробвахме с ток от друга кола - върти но не може да запали.

Малко е притеснително но продължавам да опитвам.

Ще пусна резултатите съвсем скоро - може би като си купя нов акум.

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се случи днес.

Сложихме зареден акумулатор.

Колата запали без проблем.

Всички лампи по таблото светят нормално след смяната на бушон 6.

Когато включа десен мигач - всичко е наред.

Когато включа ляв мигач той постепенно затихва, мига все по-бавно и бавно докато спре. Много странно. Проверих всички крушки на мигачите - няма изгорели. Още по-странно.

 

Преди около седмица - това с левия мигач беше първия признак, преди въобще да започнат проблемите. Тогава не му обърнах внимание. Затова си мисля, че сега нищо не се е променило много, освен, че съм сменил изгорял бушон.

Мисля, че релето за мигачите е едно и също и за десните и за левите. Ако мигат с различен интервал (видимо) - то едната верига яде повече ток.

 

Замерих напрежението върху акумулатора при 3000 об./мин. с включени дълги, парно на макс, отопление на задното стъкло, абе колкото се може повече консуматори.

18 волта - струва ми се много. Някъде бях чел, че трябва да е около 14. (може и уреда да ми е скапан - не знам)

 

С дев думи: Одисеята продължава.

 

Всеки, който може да помогне със съвет или препоръка с добър еликричар моля да пише. Явно тоците са се объркали здраво в тази кола :)

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се сетя за разрешаване на останалите ти проблеми, но ако наистина ти показва 18 волта - това си е множко и води до презареждане и съответно да скапване на акумулатора. Виновника е реле-регулатора. Според мен е заминал. И трябва да го смениш. Задължително! Но не виждам логика във връзката презареждане - мигачи. Явно имаш и друг проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle,

 

така е. Явно има и друг проблем.

Просто се чудя на кой майстор да я закарам.

Очевидно последния, на който ходих, беше разбутал всички бушони, а може би и още нещо.

Питах в 1-2 сервиза - но нямаха кабелджии.

Почвам да се чудя дали да не я водя в ЕУРАТЕК, въпреки лошите отзиви - нали те, уж, трябва да имат пълни ел. схеми и т.н. на тези коли.

Ако някой има ел. схема на Фаворит 94 година, моля нека пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без спек.На първо време си смени реле регулатора-22лв ако не ти се давт аз имам един нов за 15лв ще ти го дам и монтирам, имам и схема и нея ще ти я дам.Това за мигачите е нещо дребно но вредно.

http://www.autoelectric.ru/auto/skoda/f ... cia-lx.htm

Това е схема на фелиция но нещата общо взето се покриват.То тази като я гледам няма да ти сварши работа ами довечера ще снимам една друга и ще я пусна тука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Почвам да се чудя дали да не я водя в ЕУРАТЕК, въпреки лошите отзиви - нали те, уж, трябва да имат пълни ел. схеми и т.н. на тези коли.

Ако някой има ел. схема на Фаворит 94 година, моля нека пише.

Аз имам ел. схемата на Фав. 94год. - и съм със същия.

Подобни проблеми имах преди с фаровете.

Предишния собственик е ходел в Еуротек и са провили простотии по платката и дори са му предлагали ДРУГА платка.

Естествено както винаги аз се боря с проблемите по около 6 месеца докато оправя нещата.

Със старата платка съм, оправена и нямам вече проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.