Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблема /---\ на Гарде


Skoda_Estelle

Recommended Posts

След дълъг и денонощен труд в студ и пек, една важна стъпка от реставрацията на гардето беше направена с голям успех. Сложих заден мост от Шкода130, укрепих/облякох успоредните носачи и повдигнах ушите на гредата на скоростната кутия с 10мм(както каза Хашек- благодарности :smt017). Сменени са всички видове втулки, маншони, тампони... Гредата и носачите са минали през телената четка, ръждопреобразовател, грунд, боди 950- за да отскачат камачетата :mrgreen: .Резултата както ще видите от снимките е повече от доволен. Разкрача /---\ e оправен и дори клони към \---/, следата от задните гуми стана по-широка и гумите вече не опират в калника :mrgreen: .

 

Проблеми срещани по време на операцията: Два скъсани болта на гредата- по един от всяка страна- предстои разпробиване и т.н, разбити амортисьори(намерих фирма за резиклиране ;) ), оригиналните пружини се оказаха ладови!!!!(сложих от 130ката), успоредните носачи опират леко в купето в следствие на обличането им- предстои коригиране.

 

Тук има снимки на окачването и после стойката на колата: http://www.skodaclub-bg.org/gallery/thu ... p?album=33

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, гледам оттренирал си изправянето на задницата на Гарде/Рапид , което ме радва. Намисли си една цена и кажи кога ще направим и моя рапид :) Сериозен съм. Иначе трябва да ходя до Варна. Предполагам няма да ме върнат ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

=D> браво адаш - изпипана работа, шапка ти свалям... дано само резултатът се окаже освен положителен също и траен! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооооо вярвам че ще е траен!

 

Rapid, бих ти помогнал, но за тази операция си иска "терен" и най-важното инструменти, които аз ползвах на приятел в цеха му. Бих ти предложил да отидеш някъде, за да ти свалят гредата и да я дадеш на добър заварчик. После купуваш два нови успоредни носача(защото съм сигурен 70% че са ти за смяна) и всякакви маншони, втулки и тампони и ги връчваш на майстора да ги сглобява. Т.е от него ще се иска само демонтаж и монтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

верно е Миро - не съм подготвен по темата сухо окачване, но ще трябва да се поподготвям, че РС-ката е с такова :mrgreen:

Иначе в случая имах предвид следното:

това, което е направл адаша - смяна на почти всичко отзад с ново и укрепване на старите греди и носачи всъщност цели да възвърне стойката на колата до състоянието при излизането й от завода... като чисто нов рапида(гардето) сигурно е имал перфектна стойка, която с течение на времето постепенно "кляка", затова и споменах за трайноста на ефекта.... ако не съм разбрал нещо правилно, поправете ме :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По всички снимки, които съм гледал, гардетата не са |---|,а има леко /---\. Винаги ми е изглеждала прибрана задницата. Може би идва визуалната измама от това че растоятнието между гумите е по-малко от тези на рапид и 130.

Старте успоредни носачи при гардето и 130ката бяха "раздути". Т.е двете "П"образни ламарини се бяха разделечили една от друга.

Понеже имам чувството че гумите ми станаха \---/, пробвах някои неща. Първо като се качи някой в колата отзад и гумите се връщат |---|. Сетих се че мога да положа по една планка под гредата на ск. кутия където се захваща към купето с цел да смъкна ущите при сайлент втулките. Резултат нямаше или беше прекалено малък. Остава само да резна малко от пужините, но за сега ще изчакам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно така ще направя! Оригиналните от 130ката за сега няма да ги пипам и ще остана с тях. "Оригиналните" от Гардето всъщност са ладови(преди мен някой си е играл!!!) и мога да пробвам с тях- ама по-натам.

Тази операция беше належаща и така след като съм я приключил ще продължа с синята 105. Очаква ме слагане на ламарини и всичко свързано с купето и след нея ще съм се изтренирал добре за гарденцето, че да няма фалове ;)

 

П.П Днес приключи рециклирането на амортисьорите- станаха веднъж :mrgreen: . Предстои слагане :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.