Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

помощ


vloo

Recommended Posts

имам тежък проблем с пода днес установих че дясната му половина е стабилно изгнила ...ако някои има път в посока люлин или друга област близка до квартала ми бих помолил да мине за 5 минути и да даде акъл кво да правя...малко нахално звучи ама съм го закършил здраво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледането е безсмислено. Ще ти трябва читав майстор да ти я закърпи. Другия варянт е да хванеш флекса ,да си скроиш ламарини и вместо заварка да използваш попнитачка, но ако е много поизгнила по добре си иди на майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смятам сам да я правя е не съвсем сам а с помощта на един маистор ама сега не може работи ...смисъл не е в състояние...ама ми трябват идеи...и е много зле даже гредата на която се хваща седалката е заминала...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е следния.

Купуваш телоподаващо 450лв(минимум), бутилка за СО2- ?лв, редуцилвентил- 50-70лв, парче ламарина около 40лв. Поправяш си дупките...

Получаваш и бонус- ще си готов/оттрениран (живот и здраве) да направиш същото с 110ката която мислиш да взимаш. Тя го заслужава.

Успех

 

А инъче ако мислиш да го правиш от 5 за 4 взимаш ламарината и нитачката както каза колегата и...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e 450 лева няма дам за това нещо ...ще одя при бащата на жената и ше го вършим некак ама чак на пролет ако не падне седалката....то ако дам ще отпадне 110 ката...и без друго ще тегля заради нея...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е следния.

Купуваш телоподаващо 450лв(минимум), бутилка за СО2- ?лв, редуцилвентил- 50-70лв, парче ламарина около 40лв. Поправяш си дупките...

 

 

Убиваш на човека желанието направо. Ще зареже шкодата и току виж влязъл във форума на audi :mrgreen: . Се някъде ще се намери добър майстор да му я кръпне за 100-200 кинта цялата. А и тези телоподаващи за 450лв заварка не правят а просто плюят. Най добре е с оксижен цялостна заварка ,и след това една добра обработка на ламарината. По здраво става нищо че прегаря ламарината,но и майсторите са малко дето ще си играят да правят цялостна заварка на ламарини. Повечето се изхитрят и точковат на през 1 см. Аз на това не му казвам кърпене :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа няма си зарежа колата...верно че по някога много ми се събира ама точно към ауди няма да мина...само към едно немско съоръжение бих минъл ама ми липсват към 150000лв...може и повече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. А и тези телоподаващи за 450лв заварка не правят а просто плюят. Най добре е с оксижен цялостна заварка ,и след това една добра обработка на ламарината

 

a дали става с електрожен...щото само с това разполагам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

a дали става с електрожен...щото само с това разполагам...

става ако точкуваш заварката и си на най-ниския ток-75А .А само за инфо-преди да почнеш да заваряваш да свалиш акумулатора,защото цялата дъга ще минава през него и колата и да не направиш някоя беля.Ако си с газова по добре се откажи,да не ти ходиме на погребение :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво ще рече ако съм с газова хич да не го правя или да да сваля акумулатора...а иначе да си кажа като почна да го правя ще кърпя всичко и ще боядисвам което автоматично означава демонтаж на бутилката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарежи тоя електрожен колега.Ще прогорите ламарината с него.По добре хвани нитачката на първо време.Оголи колата отвсякъде(само не се плаши от гледката :mrgreen: ) Предполагам, че е прогнила от страната на праговете.Скрой си ламаринки и си кръпни колата по добре така.След това я омажи с боди 999 и си караи смело ако нямаш пари сега за майстор.А между другото ако се вдига колата с оригиналния крик не е толко страшно :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж то се вдига щото за здрави праговете горе долу...ама от към издутината на гумата вътре има голяма цепнатина през която е навлизала вода и кичетата са се напоили и така си гния тихо и спокоино...значи седалката се клатеше защото само в средата на колата където се захваща е здраво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво ще рече ако съм с газова хич да не го правя или да да сваля акумулатора...а иначе да си кажа като почна да го правя ще кърпя всичко и ще боядисвам което автоматично означава демонтаж на бутилката...

щом ще сваляш бутилката става ,ама колегата е прав да оставиш електрожена.ама както решиш.с нитачката не е за препоръчване ,защото после трябва и да попълваш дупките на нитовете с нещо.и пак си е много играчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а не може ли на първо време колкото да не влиза вода да го занитя в близост до сцепеното и после когато го правя да го заваря по отгоре...щото ако не го направя сега ще ми влиза еодя и ще става все по зле...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Се някъде ще се намери добър майстор да му я кръпне за 100-200 кинта цялата.

 

Малко ме съмнява 100 - 200 кинта за целия под да му вземе. Като прибавиш работата, после обработката против корозия и положително ще излезе повече. За справка - 2001 г. баща ми смени пода на МВ-то, цялото това удоволствие излезе 400 лв.

 

Най добре е с оксижен цялостна заварка ,и след това една добра обработка на ламарината. По здраво става нищо че прегаря ламарината

 

Не, не е най-добре. Оксижена, както сам си казал прогаря ламарината- След година - две ще трябва да кърпи отново, само че този път прогорената ламарина. Освен това, не съм сигурен дали става по-здраво от телоподаващото.

 

vloo, имаш лично :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да май тръгваме към оправяне сега...ама направо да си сменя и праговете искъм...някои ще ми каже ли колко струват нови или кво да правя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

праговете са не са скъпи под 20лв беше бройката като има различни видове БГ и чешки. Има и известна рзлика в тях едните се слагат по лесно от другите заради разлика в средната колонка но подеробности не знам.

 

лятото на 2005 ми взеха 60 лв за кърпене + грунд на пода като имаше отпред на калниците където се свързват с пода огромни дупки и там където е прага .... по точно където се захваща крика от вътрешната стрнана на прага там имах дупки и то големички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Малко ме съмнява 100 - 200 кинта за целия под да му вземе.

 

 

Толко се взима поне в Оряхово ,и момчето което се занимава с тази дейност работи много качествено. Изрезва всичко до здраво,което малцина го правят.А целият шев при него е закон,особено когато се кърпят греди или възлови места по колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а не може ли на първо време колкото да не влиза вода да го занитя в близост до сцепеното и после когато го правя да го заваря по отгоре...щото ако не го направя сега ще ми влиза еодя и ще става все по зле...

става ако не е за постоянно.но хубаво го уплътни за да не влиза вода през дупките и между нитовете

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.