Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Предни Дискове от къде и за колко?


vloo

Recommended Posts

Ако ще сменяш дисковете сам, задължително прочети теорията в зелената ремонтна книга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:oops: Карбонови дискове за 120 Л....е ти изби рибата :mrgreen: ! Това не е McLaren SLR :lol: . Brembo също силно се съмнявам да имат в гамата си модел за твойта Шкодичка :lol: . Отиди в магазин за Шкода и си купи оттам просто :) . Успех със смяната. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

леле смях се с глас ... :D добре а за кво са ти карбонови или керамични с 350 ще караш??? а о те тези дискове побикновенно са с размер на джанта на твоита и моита кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VooDoo , и ти си един "хуморист", приятелю... :oops: Мисля, че е уместно модератора да прочисти тази тема от "шегите".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.performancecentre.co.uk/p/sv ... &PTC=BRB01

 

не бързайте да се подигравате , не е хубаво така .

имам каталози на black diamond - правят и 6 (шест) бутални спирачни апарати за шкода 1XX . цената на компелкта е около 1300 британски лири . включва предни дискове , задни дискове , спирачни апарати , супорти за апаратите , накладки , маркучи ... един приятел живеещ в англия беше взел оферта - парите ми се сториха доста и се въздъжах .

 

 

 

p.s.

линка не се отваря - кликате на Search by Car , после на шкодовата емблема ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е виж сега първо няма смисъл от подобен род спирачки...може вентилирани ама керамични или карбонови...второ с достатъчно пари можеш и да ис почъчаш да ти направят всичко...аз съм чел и гледал примерно че на порше карера 2 с керамични дискове собствениците каращи малко по спортно дават по 40000 евро за смяна на дисковте със стоманени защото онези се нагрявали и се скапвали...в такъв случай стават за шкода няма как да се нагреят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз съм чел и гледал примерно че на порше карера 2 с керамични дискове собствениците каращи малко по спортно дават по 40000 евро за смяна на дисковте със стоманени защото онези се нагрявали и се скапвали...

 

Е са ако дадеш и линк към това четиво, цена няма да имаш! Че ми стана интересно, как някой дава 1/4 от цената на кола, за да замени керамични със стоманени дискове, че керамиката го предава. Аз бих ги взел тея керамичните за мен, щот не съм голям спортист, пък ако требе ще купувам и по-голями джанти :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия пърформанс дискове, които продават уж за105/120/130 няма да влязат на 130-ка. Тия които са само за 130 ще влязат, ама пак са 2.5мм по-малки в диаметър от оригиналните. Объркали са размерите тия англичани ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 130RS-ката са ми сменени предните апарати с такива от Опел - марка АТ, еднинствено преди да се сложат нови накладки трябва да се отнеме от повърхноста им около 1 мм, защото шкодовите дискове са по-дебели и иначе ще стържат. Сервото също е сложено от Опел хоризонтално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бих ти пуснал веднага линк ама съм го чел в авто списания...едно време като бачках нощни смени на бензиностанция и по цяла вечер четях само това...и не е баш 1/4 от колата тя е малко по скъпичка...обещавам ще потърся линк за предаването 5-та скорост където също коментират несполучливите спирачки на това порше и необходимостта от смяната им...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бих ти пуснал веднага линк ама съм го чел в авто списания...едно време като бачках нощни смени на бензиностанция и по цяла вечер четях само това...и не е баш 1/4 от колата тя е малко по скъпичка...обещавам ще потърся линк за предаването 5-та скорост където също коментират несполучливите спирачки на това порше и необходимостта от смяната им...

 

Абе прав си ;) не е 160К евро, малко повечко е. Базовата цена е към 190ооо$ ;) Но пък ми е интересно, как 60ооо$ дават за спирачки и то стоманени, при положение, че керамичните са по-скъпи и се монтират като екстра на този автомобил ;) Както и да е. Мога да твърдя обаче, че на Porsche Carrera GT същите тези керамични спирачки са доста сполучливи ;) А разликара в колите не е мъничка...

http://www.rsportscars.com/eng/cars/911_gt2.asp

Ето един готин сайт ;)

Айде, че оспамих темата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този саит ми влиза във фаворитите ...а сега да ти кажа не съм сигурен дали не са били левове ама помня цифрата 40000...а пък за точно този модел съм чувал че спирачките в първите продадени модели не отговаряли на натоварването в случай че караш по-спортно...а това е май неизбежно щом си взимаш такава кола...а и този модел не ми е от най любимите попринцип не ги харесвам тези с размитите фарове класическите кръгли фарове са равни на емблемата на тази кола...

извинявам се за отклонението...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се пак да кажа на колегата удоволствието да имаш нови спирачки. Спирачен апарат 50 лв. Спирачен диск около 25лв. Накладки има маркови FERODO 13лв комплекта. Няма да е лошо да смениш маркучите. Разликата е огромна повярваи ми изпитал съм го

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.