Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Поздрави от нов член и малко снимки на колата!


kolev123-jr

Recommended Posts

Поздрави на всички във форума. Както вече разбрахте аз съм брат на Ники от Родопската Къща и с някои от вас сме се виждали - аз също работя там! Съвсем наскоро и аз се сдобих с Шкода - 120Л, '83г., оранжева, от първи собственик. Колата е боядисвана преди около 2 години, но гланцът на боята е паднал много бързо и сега стои матова. Иначе ланарините са изключително прави, има ръжда само на веждите и предния капак. Правен е осн. ремонт също преди 2 год. Собственикът й е бил в Чехия в момент, когато е била деноминацията на кроната и всичко е било много евтино, та по този случай се обзавел с някои екстри по колата: оборотомер, подглавници за седалките, ел. запалване, интервален включвател на чистачките, датчик за налягането на маслото и волтметър...Също така има и спортен волан. В общи линии колата е в много добро състояние. Предният мост също е отремонтиран и е железен. Като недостатък има само едно леко прескачане на волана, придружено с почукване и бензиновата помпа трябва да смени, понеже леко покапва от единия щуцер. Ами това. За този пост ми помогна и брат ми, понеже не съм толкова вещ техничесли по колата, но за в бъдеще няма да е така! Ето и малко снимки:

o633090407119823750.jpg

o633090407142480000.jpg

o633090407162323750.jpg

o633090407182011250.jpg

o633090407201855000.jpg

o633090407219511250.jpg

o633090407235761250.jpg

o633090407265292500.jpg

o633090407283573750.jpg

o633090407251855000.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, браво колата е супер! =D>

А за боята дето ти е матирала оптай някъде на един ъгъл на колата да тръкнеш с един парцал с малко шлайф паста, ако има ефект и този проблем ти е решен! :smt044

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е страшна...аз вече и на живо я видях :P пред Родопска.

Айде още един път честито за колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джуниър, колата ти изглежда много добре!!!

Да си я караш със здраве! А по повод матирането на боята..ако не бързаш много, малко да се позатопли и може да ти ударим едно пастиране - мисля, че на този цвят ефектът ще е забележим и забележителен! ;) ... тъкмо да си припомня как се пастира :)

Един съвет - само пастиране на ръка! С машинно не става много хубаво....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а да ви питам виждам че има облегалки за врата така ли са фабрично или са правени?
Както сам каза "виждам", виж сега пак и помисли колко са фабрични :mrgreen: .
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък, ако и прочетеш какво пише по-горе, ще разбереш, че са купувани допълнително, но са си оригинални за Шкода!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и честито ! Да си я караш със здраве и да и се кефиш. Абе много шкоди станаха пред родопската бре :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега. Със здраве да си я караш и много безавариини километри ти пожелавам. Иначе колата наистина е доста запазена и вярвам, че с едно пастиране и боята ще се освежи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и то мен! Наистина изглежда смпатична и доста запазена! Пожелавам ти още подобрения да си направиш и безаварийно ползване :)

 

...Един съвет - само пастиране на ръка! С машинно не става много хубаво....

 

Владе...пишеш глупости! Ще ти дам моята кола да я пастираш, а после ще идем при твоя адаш и ще видим дали има разлика и с машината ли е по-добре или както казваш ти – ще е...не много хубаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито ниско - летящо самолетче, Джуниър, и добре дошъл !!! Слушай батко си, пази си колицата и не пускай гаджето си да ти се качва често на главата, другите благини сами ще си дойдат !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, знаеш с какво се захващаш :D Надявам се тази кола да ти стане добър Хоби кар и да ти служи подобаващо много безавариини километри! Take Care! :smt005

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен. За съжаление тези модификации вече са на изчезване. Така че се радвам още един човек в клуба да кара такава ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt039

...Един съвет - само пастиране на ръка! С машинно не става много хубаво....

Владе...пишеш глупости! Ще ти дам моята кола да я пастираш, а после ще идем при твоя адаш и ще видим дали има разлика и с машината ли е по-добре или както казваш ти – ще е...не много хубаво.

Ела и ще го направим! Няма да успееш после да купиш всичките бири, които ще ми дължиш :!:

...и се дръж възпитано, щото аз глупости не пиша никога :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

simulator,

Първият ти пост е, меко казано, неразбираем за мен. Дано останалите са по-читави :mrgreen:

 

По темата: Честито и много безаварийни километри. На някоа от следващите срещи се надявам да се видим (пропускам следващата)!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Малко късно се включвам, но поздравления и от мен :smt017

колкото до въпросния неразбираем пост, явно колегата познава предишния собственик и го поздравява, че се е отървал от шкодата, доколкото схващам. Ма ти нема да се пУашиш, тва са железни коли, щом след близо 30 г. още се търкалят - верно искат си повечко грижи като ретро, но ако си мераклия няма да ти е голям проблем, дори напротив тръпката да си човъркаш сам по колата е част от "играта". Като разгледах подробно снимките в галерията забелязах освен изброените екстри още няколко интересни детайла, а именно "перфориран" скоростен лост от 110/130 Рапид и дори нещо като ключ-маса :!:

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/dis ... 0079&pos=4

онова червеничкото м/у седалките... Та да попитам тая кола да не е била преди някаква рали-бегачка? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност не е била съзтезателна кола, Мите. Иначе това наистина е нещо подобно на имобилайзер. Има ключ, който като не е там и завъртян в определена посока се прекъсва Плюса от акум-а към стартера.

Към този с 'поздравленията" - Явно си в грешка, понеже човекът, от който я купихме колата й е първи собственик и едва ли има познати, които да имат речник като твоя( на около 55г. е)! Да не говорим, че малко или много си имам представа от тези автомобили и тази кола е меко казано много добра! Дане говорим за препоръката на мой приятел, който познава собственика и колата и който е доста по-запознат от мен с Шкодите! Става въпрос за Вики!

Всъщност какво ли ти се обяснявам като едва ли ще влезеш втори път във форума!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да Ники, точно такъв ключ се използва в състезателните коли при аварийни ситуации за иключване на цялата ел. система с цел предотвратяване на пожар. Даже при по-новите е изнесен такъв прекъсвач и отвън на купето, в случай, че пилота не е в състояние да го задейства отвътре. Ако случайно решите да го махате аз съм мераклия да го взема за моята бегачка ;)

Иначе колицтата е много добре - то си личи и по стойката, доколкото виждам има само козметични забележки. Още веднъж честито на брато ти и със здраве да я кара и да й се кефи! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.