Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

е, нЕма такъв карък!


Владо©

Recommended Posts

Понеже съм учуден от способността си да бъда карък, реших да ви питам дали някой може да се сравнява с мен - да му изгорят и на двата фара късите, в един и същи момент?! Без примигване, закъснение във времето, "предупреждение" или да изгорят къс-дълъг. Като по команда...

Ето и доказателствен материал, а и "свидетел" мога да посоча, ако не вярвате в натуралната ми каръщина :mrgreen:

Едната ламБа

Другата ламБа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо, случи ми се подобно нещо миналата година на служебната. Един колега беше купил крушки за късите светлини по 2 лв. парчето и на първото застудяване изгоряха и двете. Тези твоите са H4, но и те изгелжда идват от същия "производител". Смени магазина и стискай палци да не са ментета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките са ми оригиналните на Шкодата, произведени от "Bosch" - не може да се говори за "менте", още повече, че такива не видях да се продават по магазините, в които влизах...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип това,че са изгоряли по едно и също време е признък,че са много качествени!По принцип на мен на МПС не ми се е случвало,но на огледалото в банята и двете изгоряха едновременно! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих нарекъл това карък :D Карък щеше да е, ако те бяха спряли КАТ и да ти изфраскат един як акт :D На мен това ми се случи през декември - карам Фабия-та на осветен булевард, спират ме, оказва се, че едната крушка не свети, аз обаче няма как да усетя на осветения булевард, предложих да я сменя на място (винаги нося резервни), обаче си ми написаха акт...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади ти да нямаш някакви компютри да следят консумацията.

В момента, в който една изгори да изгаря и другата и смяна.

Явно консумацията на бройка е огромна и изгаряйки едната , другата нейзбежно получава пик:)

Сег амалко офф:

izov, откакто съм активен шофьор винаги ме гложди тая ситуация, за която ти говориш.

И заради това дет се вика по навик я на сграда , я на стъклена фасада хвърлям по едно око.

Обаче имам спомени по комунизма, редовно спираха и проверяваха абсолютно всякакви светлини.И ако не работи те караха на място да я смениш.

И има логика особено ако е вечер.

В твоя случай най-странното е, че си измиват ръцете с акта и дотам спира контрола - ми то може да си продължиш да си караш с акта?

Вместо да не ти пиашт акт, обаче пред тях да оправиш, те ти пишат и те пускат.

Винаги съм си мислил ако попадна в такава ситуация каквс би била реакцията ми и следващи действия ако постъпят както в твоя случай.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hamsia, крушките на късите светлини са на отделни предпазители много отдавна.

Владо, при мен изгоряха при студено време при самото включване. Предполагам, че нажежаемата жичка е била много тънка и много бързо е вдигнала температура и затова и двете в момента на запалване изгоряха. Но определено си бяха ментета, ама за толкова пари какво да очакваш.

Както и де не коси, не си първия карък с подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

той актът се размина, само защото не бях аз шофьор, а човек със 7 години "чисто досие" - спираха до два пъти, единия път ги убеди, че фаровете са му мръсни и затова не светят хубаво, вторият път му се размина само, защото няма провинения. И това в разстояние на две преки! Мислех да не го разказвам, ма като задълбахме по темата... :mrgreen:

 

офф топик: Двата фара на Фелицията са на отделни бушони (номера 7 и 8 на таблото с бушоните), така че би трябвало евентуален по-силен ток да изгаря първо бушона. А относно "ремонтът на място" - Евгени да ви разкаже в Германия как всичко се прави в оторизирани сервизи и това, че "можеш сам", не ти дава право "да го направиш". А "последващият контрол" се заключава в получаване на глобата в края на месеца - всичко е възпитано, мило и в "услуга на данъкоплатеца"...и полицаите не взимат пари на ръка...но това е "една друга бира", както казва един наш уважаван съфорумник!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Както и де не коси, не си първия карък с подобен проблем.

Всъщност цялата тема беше заради тази реплика :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Колега ID A, имаш една бира от мен - успокои ме ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом са на отделни вериги - съгласих се :)

Верно е на карък.

Обаче друго ми обяснете - Германия - хубаво.

Обаче спират те за проверка - и за карък точно тогава - да кажем да не са късите - забелязват се все пак - но и двата габарита заминават, както на Владо по едно и също време?

Искате да кажете, че вместо превенция, предпочитат да напишат акта и да си измият ръцете и да те пратят в сервиз.

Не мога да го повярвам нещо това - най-малкото няма да те оставят нормално да се придвижиш до тоя сервиз.

Може би ще те принудят да вземеш влекач - знам ли.

Малоумието да се кара зад някой ако нямаш светлини мисля, че е отживелица и не го споменавам;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.