Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Камери в София


gelkov

Recommended Posts

Може би ще е интересно на повече хора, а и мен ме интересува - каква е системата с нарушенията засечени с камери? Как се плащат санкциите точки отнемат ли се и ако да как като никъде не фигурират данните на шофьора, абе въобще ако някой е запознат нека сподели, мисля че ще бъде интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша ти описание от подвижните камери в София. Предполагам за стационарните е същото.

В един слънчев ден получаваш призовка да се явиш в КАТ. Ако колата е фирмена я получава собственика на фирмата на адреса му и от там той ти я предава ако ти си карал колата. Отиваш в КАТ в дадения ден и час влизаш в една стая с още хора и ти пускат едно записче. Там си виждаш колата как пердаши със 100 км в час като патрулката с камерата(по скоро цивилна кола) се движи с разрешените 50кв в час в града. След като изгледаш записа и си видиш ясно номера, час ,дата, скорост и тн. те питат дали нещо ще спориш и дали ти си я карал колата и си подписваш акта и тва е. Няма рушвети няма обяснения няма молби. Опцията РУШВЕТ отпада защото трябва да дадеш пари пред 5 полицай и още 20 души като теб който са сгрешили по подобен начин. Ако имаш познати и то добри познати може да се поизтрие някое записче ама и това е под въпрос. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И снимка може да ти пратят. Ако колата се води фирмена я пращат на фирмата. Колегата the Freshmaker мисля, че може да разкаже за една такава случка :mrgreen: , която му се размина, `щото на снимката не се виждаше кой кара, а колата беше служебна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е явно не се е разминало - одрусали са собственика - фирмажията..

 

Офтопик:

малко ми стана смешно - патрулката се движи така -оооопп-оооооп, а ти така -оп-оп-оп-оп... като в оня виц. Много смешно, ако не беше тъжно... Аз се чудя защо разни вагабонти дето не знаят правилника, карат зад патрулката и не я изпреварват когато кара с 40 при ограничение 50 а то защо било... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах случай на Цариградско - патрулка в средната лента се "влачи" с 60 някъде.

По принцип си карам в средната докато не настигна някой такъв.

И гледам ни в лявата, ни в средната някой се опитва да мине покрай тях.

Добре, че бях малко по напред, че можех да се престроя - вляво и газ на километража до към 75-78 - познавам си го, защото доста често си сверявам с ГПС-а.

И се започва едно бавно мъчно изпреварване отляво на патрулката - все пак разликата в скоростта е не повече от 10 км/ч.

До Метро бях набрал над 50 метра и пак в средната лента се престроих - поглеждам в огледалото - гадовете нарочно намалиха и зад тях зверска навалица.

А те пред тях като на манифестация.

Изпитах душевен оргазъм - хвала на хората не знаещи правилника!

До ден днешен не са ме спирали или да имам снимка от такива изпреварвания на птрулки - в крайна сметка това не е нарушение - нито измъкване.

Просто добро познаване на правилата за движение.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имал си късмет, че е била патрулка, а не цивилна, щото повечето с камери май са такива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сещам, че то медала има 2 страни.. напоследък ми се струва, че правилно са се влачили с 60 в средата - то лошото е че никой не ги ебава вече... А откакто е задръстено цариградско се наблюдава една хитра картинка - участъци в които се движиш с 80 и веднага след това участък с абсолютен блокаж - и като наближиш блокажа - гледаш - отзад някой те натиска, отстрани някой се опитва да те изпревари и да се шмугне пред тебе и незнаеш кого да пазиш и никога не си сигурен дали всички виждат задръстването...и ще спрат.

 

Мисълта ми е в случая, че май е добра идея да се ограничи скоростта на 60км по цариградско в пиковите моменти сутрин и вечер - така хем няма да стават задръствания, а ще се движи по-равномерно колоната.

 

б.р. - супер опасно си е цариградско особено на прясно паднал дъжд - едно да те уцелят с 80, друго - с 50 - едно време имаше една книга - където се сравняваше с падане от определен етаж - и с 40км - беше падане от 2-рия, а с 80 - от 7-мия.. Мене са ме удряли с около 50 и като знам какво е... 80 - айде по-добре нема нужда - още повече ако ис в некоя 105-чка - дето вика един приятел - "Е кво поне ще се мъчиш по-малко". Това черен хумор де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Актуална и ценна информация за софиянци и наште гости: ;)

 

В София се въвеждат нови правила за движение на няколко възлови и претоварени кръстовища. Кметът Бойко Борисов е настоял незабавно да бъде забранен левият завой на ул. "Гурко" и "Раковски" - при информационния център на Военното министерство.

Забранен е вече и левият завой на кръстовищата на ул. "Опълченска" и бул. "Тодор Александров.

Като съобщи тези нововъведения, зам.-кметът на столицата Велизар Стоилов добави, че спешно ще започне прекрояване на движението по бул. "Г. М. Димитров". На пресечките му със "Симеоновско шосе" с ул. "Никола Габровски" и бул. "Климент Охридски" ще бъде организирано кръгово движение.

Тези дни блогъри разпространиха в мрежата изготвен от тях списък на стационарните камери,

с които Пътната полиция контролира за нарушения на местата с най-затруднено движение в София. Ето този списък:

- На бул. "Н. Вапцаров" пред "София ленд" и на кръстовището с "Черни Връх" - камерите са в двете посоки и засичат скоростта, която е ограничена до 60 км/ч;

- На околовръстното шосе пред "McDonalds" в посока Студентски Град в края на разширението;

- Пред хотел "Хемус" камера е монтирана при светофара, на който спирате, идвайки от бул."Арсеналски";

- На бул. "България" между НДК и моста на бул. "Витоша";

- На кръстовището на "Др. Цанков" и "Евл. Георгиев" - пред Строителния техникум;

На "Ботевградско шосе" при караулката на КАТ на разклона за Кремиковци;

- На бул. "Сливница" (в посока към Сточна Гара) точно преди кръстовището с бул. "Хр. Ботев";

- На бул. "Сливница" и ул. "Раковски" в посока Лъвов мост;

- На бул. "Сливница" и ул. "Опълченска" в посока бул. "К. Величков";

- На бул. "Т. Александров" - на влизането и излизането при тунела за "Люлин";

- На кръстовището пред Ректората на Софийския университет;

- На бул. "Др. Цанков" при спускане от тв кулата към БНР на около 100 метра преди пешеходната пътека и 150 метра след знака за ограничение за 40 км/ч ;

- На бул. "Св. Климент Охридски" - на първия светофар след бензиностанцията OMV, срещу Онкологията;

- На ул.202 към "Надежда" (при тецовете) - в едната посока, малко след Shell, и в другата - преди OMV;

- На бул."Мария Луиза" и бул."Христо Ботев" при Централна гара в посока надлез "Надежда";

- На бул. "Витоша" при НДК;

- На светофара пред Военния клуб на "Раковск" и "Цар Освободител";

- На кръстовището на "Опълченска" и бул. "Стамболийски", следи за неправилен ляв към Руски паметник;

- На кръстовището на бул. "Св. Наум" и бул. "Джеймс Баучър";

- На бул. "България" в посока НДК преди кръстовището с "Ив. Гешов" ;

- При паметника на Васил Левски - посока от Университета;

- На бул. "Мадрид" в посока гара Подуене;

Блогърите твърдят, че из София се движат и няколко автомобила с камери.

 

Лек и безаварийен път от мен и внимавайте, че биг брадър вижда всичко. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мисълта ми е в случая, че май е добра идея да се ограничи скоростта на 60км по цариградско в пиковите моменти сутрин и вечер - така хем няма да стават задръствания, а ще се движи по-равномерно колоната.

 

Привет.

Мисля, че идеята е много лоша, защото колкото по-ниска е скоростта, толкова по-яко е задръстването. В повечето бели държави, особено в Германия, в крайната лява лента се подреждат шахматно за да може да се намали дистанцията, без да се намалява безопасността. Така пътя може да побере повече коли на единица дължина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я пак това за шахматистите...как точно се подреждат??? Сори, ама ми стана интересно.

 

Много е просто и ефикасно. Използва се цялата ширина на лентата. Ако едното возило е заело крайно ляво положение , на лентата, то другите (отпред и отзад) са в крайно дясно пак в същата лента и т. н.

Е те тва му е шахматното.

Термина се използва и във F1 http://clubf1.net/forums/index.php?showtopic=13727 (виж стартова решетка)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезна тема! Във всички автомобилни форуми има такива теми и винаги са "важни". В този смисъл си мисля дали не е добре да се обособи подраздел или някаква важна тема (да стои отгоре) където да се събират такива общополезни неща. В БМВ форума си имат таква тема - "The Best Of". Скоро гледах, че stenly е пуснал такава теме във "Fabia, Roomster, Octavia, Superb", но това, че е в този раздел в известна степен я ограничава да съдържа само техническа информация и то само за тези модели. А има и теми като тази, които ни касаят пряко всеки ден и е добре те също да са събрани някъде. Може да има технически теми, исторически теми, такива driver helpful и всякакви подобни.

Разбира се, модераторите ще определят кои теми заслужават да бъдат отбелязани и евентуално може да ги редактират - примерно в тези теми е добре мнението на Pesho да е най-отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мисълта ми е в случая, че май е добра идея да се ограничи скоростта на 60км по цариградско в пиковите моменти сутрин и вечер - така хем няма да стават задръствания, а ще се движи по-равномерно колоната.

 

Привет.

Мисля, че идеята е много лоша, защото колкото по-ниска е скоростта, толкова по-яко е задръстването. В повечето бели държави, особено в Германия, в крайната лява лента се подреждат шахматно за да може да се намали дистанцията, без да се намалява безопасността. Така пътя може да побере повече коли на единица дължина...

 

Това важи за бели държави както си споменал, тук все пак сме бимбинистан и в момента почистват цариградско и някоя от лентите /понякога и заветната крайна лява/ е задръстена от камиони и работници в пиков час/защо ли?/ - затова от понеделник - чакайте задръствания, а повишаването на скоростта неминуемо при стеснения и чупки /недобре обозначени на необходимото разстояние преди/ неминуемо води до опасности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.