Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не пали 120L!!!


TaNeC

Recommended Posts

Имам проблем на който не мога да намера решението.

Беше ми свършил бензина. Сипах 5 литра подкачих с помапата опитах да запала захапа за момент и след това не поиска. Дърпахме я около 5-6 километра и пак не поиска да запали. Нов шофьор и собственик на шкода съм и нямам представа от къде може да е проблема. Моля помогнете.

 

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помисли дали няма вероятност да са излезли утайките от резервоара и да са запушили карбуратора. Започни от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо откачи бензиновия маркуч от помпата, и напомпи ръчно малко бензин да видиш дали работи помпата. Ако хвърля бензин, първо провери искрата към свещите, ако има искра провери мрежижката на карбуратора - отвива се един болт с ключ 14 мм отзад, ако тя е наред отвори карбуратора - най-често се запушка инжекторната тръбичка на 1-ва камера - прилича на човка.

Ако няма искра провери тока към ниското напрежение, свещите, кабелите, бобината и кондензаторчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не пропускай да си провериш свещите, на мен ми се случи нещо подобно преди месец-въртя-не пали. Наливам 7 литра бензин-пак не ще.Тръгнах да проверявам маркучи, бенз. помпа....накрая ги развих и видях, че са зацапани :x . Почистих ги и с голям зор запалих и оттогава не се е повтаряла случката. Колегите може би имат право, обаче и свещите не са за подценяване. :!:

А пък има и друго-че понякога от такива опити се стига до разреждане на маслото с бензин-което също не е желателно :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш книжката за обслужването на колата там са описани доста причини.Колегите са прави има много причини нито една не е за подценяване.Започваш да проверяваш всичко едно по едно:бензинова помпа,маркучи към и от нея(профилактично за всеки случай),филтърчето на помпата,ситото на карба(на щуцера отзад),жигльорите в него,игления капан също и той е много важен,щото ако е заял ще изразходваш само това,което ти е останало в поплавковата камера и после колата ще загасне.Също свещите както спомена колегата по-горе трябва да прегледаш,кабелите към тях и това са май най-важните неща,за които се сещам :roll: Ако пропускам или греша нещо моля по-разбиращите колеги да ме допълнят или поправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото нещо което забравих да спомена е че преди да пробва да я запаля смених въздушния филтър. Възможно ли е да съм го затегнал повече и да съм спрял въздуха?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени си първо кондензатора на делкото - на мен ми е правил мизерия и на шкодата и на ладата. Пробие ли този кондензатор, ако щеш и 10 км. да я теглиш няма да запали, а струва само 2 лв! без резервен не е препоръчително да се тръгва на дълъг път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.