Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Намерих си колата с отворени стъкла


paralichko

Recommended Posts

Здравейте, днес си намерих колата с отворени стъкла ( до долу ). Колата е Октавия 2. Колата си беше заключена и всички стъкла бяха свалени до долу. На някой да му се е случвало подобно нещо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята Елеганс ли беше ( с 4 ел. стъкла)? Единственото ми обяснение , ако не е имало външна намеса е попадане на вода в контролера. Щом се случва за пръв път значи не е бъг! Макар , че компа си има бъгове: Примерно всеки път при гасене на мотора при мен чистачките подскачат леко нагоре и веднага се прибират :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (честно).

Да си я мил малко преди да си я прибрал ?

Ако се повтори това тогава се тревожи! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята Елеганс ли беше ( с 4 ел. стъкла)? Единственото ми обяснение , ако не е имало външна намеса е попадане на вода в контролера. Щом се случва за пръв път значи не е бъг! Макар , че компа си има бъгове: Примерно всеки път при гасене на мотора при мен чистачките подскачат леко нагоре и веднага се прибират :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (честно).

Да си я мил малко преди да си я прибрал ?

Ако се повтори това тогава се тревожи! :)

Да елеганс с 4 ел. стъкла. И при мене забелязах това с чистачките :-) При тебе отваряли ли са се прозорците. Не съм я мил, а и дъжд не е валяло снощи. А между другото това с парафина оправи скърцането но само за ден два сега пак скърца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със стъклата се случва доста често. Четох за това в Briskoda. Не си спомням обяснението, но можеш да се разровиш.

 

Това за чистачките - и при мен е така... Обаче май схванах каква му е идеята. Има някаква закономерност и може би трябва да е така. Някой питал ли е в ЕТ?

 

За какво скърцане става въпрос? На стъклата при отваряне ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със стъклата се случва доста често. Четох за това в Briskoda. Не си спомням обяснението, но можеш да се разровиш.

 

Това за чистачките - и при мен е така... Обаче май схванах каква му е идеята. Има някаква закономерност и може би трябва да е така. Някой питал ли е в ЕТ?

 

За какво скърцане става въпрос? На стъклата при отваряне ли?

Не, като карам по неравности се чува скърцане което колегата беше иследвал и де оказа от уплътненията на вратите, идеята му беше да се намажат със силикон, помага но за ден два ( може и да не съм намазал много де ). Има ли свистене при движение с повече от 80 при вас ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За подскачането на чистачките - не вярвам да има някаква идея, това според мен си е чист БЪГ- получава се някакъв пик (импулс) при отпадане на захранването(изкл. от контакт), просто не е забелязано рано в завода и не са му отдали необходимото значение , но и аз лично мисля , че не е важно.

Обаче , ако това за отварянето на прозорците е серийно си е Е..АЛО мамата. :mrgreen: - трябва да се намери лек ! Че то така , ако се отварят стъклата произволно колата може да се напълни с вода , ако вали или да вземе да "избяга"... :)

За скърцането на уплътненията - мазах ги 2 пъти последователно с течен парафин. Макар и гумени- попиват, та те съветвам да намажеш още веднъж обилно с парафин ( или глицерин) , като внимаваш да не цапаш тавана :) .

Свистене имам леко , но е над 100 и особено , ако има силен вятър.

Ми то няма кола дето да не се чува "въздушното съпротивление", ами тези ръбати огледала - нали и те пърхат там ... :mrgreen:

При 120 км/ч всички звуци се сливат в едно общо , което прави шофирането приятно , особено ако е гарнирано с лека музика ! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За подскачането на чистачките - не вярвам да има някаква идея, това според мен си е чист БЪГ- получава се някакъв пик (импулс) при отпадане на захранването(изкл. от контакт), просто не е забелязано рано в завода и не са му отдали необходимото значение , но и аз лично мисля , че не е важно.

Обаче , ако това за отварянето на прозорците е серийно си е Е..АЛО мамата. :mrgreen: - трябва да се намери лек ! Че то така , ако се отварят стъклата произволно колата може да се напълни с вода , ако вали или да вземе да "избяга"... :)

За скърцането на уплътненията - мазах ги 2 пъти последователно с течен парафин. Макар и гумени- попиват, та те съветвам да намажеш още веднъж обилно с парафин ( или глицерин) , като внимаваш да не цапаш тавана :) .

Свистене имам леко , но е над 100 и особено , ако има силен вятър.

Ми то няма кола дето да не се чува "въздушното съпротивление", ами тези ръбати огледала - нали и те пърхат там ... :mrgreen:

При 120 км/ч всички звуци се сливат в едно общо , което прави шофирането приятно , особено ако е гарнирано с лека музика ! ;)

Абе свистенето при мен е като от отворен прозорец, четах че се случва, сменяло се уплатнението на джама. Както и да е, айде ако на някой му се случи отварянето на прозорците да свирка. Говорих с ЕТ и казаха че за Октавия 1 е нормално ако се намокри моторчето в шофьорската врата, но за Октавия 2 останаха учудени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За подскачането на чистачките - не вярвам да има някаква идея, това според мен си е чист БЪГ- получава се някакъв пик (импулс) при отпадане на захранването(изкл. от контакт), просто не е забелязано рано в завода и не са му отдали необходимото значение , но и аз лично мисля , че не е важно.

Обаче , ако това за отварянето на прозорците е серийно си е Е..АЛО мамата. :mrgreen: - трябва да се намери лек ! Че то така , ако се отварят стъклата произволно колата може да се напълни с вода , ако вали или да вземе да "избяга"... :)

За скърцането на уплътненията - мазах ги 2 пъти последователно с течен парафин. Макар и гумени- попиват, та те съветвам да намажеш още веднъж обилно с парафин ( или глицерин) , като внимаваш да не цапаш тавана :) .

Свистене имам леко , но е над 100 и особено , ако има силен вятър.

Ми то няма кола дето да не се чува "въздушното съпротивление", ами тези ръбати огледала - нали и те пърхат там ... :mrgreen:

При 120 км/ч всички звуци се сливат в едно общо , което прави шофирането приятно , особено ако е гарнирано с лека музика ! ;)

Абе свистенето при мен е като от отворен прозорец, четах че се случва, сменяло се уплатнението на джама. Както и да е, айде ако на някой му се случи отварянето на прозорците да свирка. Говорих с ЕТ и казаха че за Октавия 1 е нормално ако се намокри моторчето в шофьорската врата, но за Октавия 2 останаха учудени.

 

Искрено се надявам това, което ти се е случило да е някаква случайност, че... :? :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За подскачането на чистачките - не вярвам да има някаква идея, това според мен си е чист БЪГ- получава се някакъв пик (импулс) при отпадане на захранването(изкл. от контакт), просто не е забелязано рано в завода и не са му отдали необходимото значение , но и аз лично мисля , че не е важно.

Обаче , ако това за отварянето на прозорците е серийно си е Е..АЛО мамата. :mrgreen: - трябва да се намери лек ! Че то така , ако се отварят стъклата произволно колата може да се напълни с вода , ако вали или да вземе да "избяга"... :)

За скърцането на уплътненията - мазах ги 2 пъти последователно с течен парафин. Макар и гумени- попиват, та те съветвам да намажеш още веднъж обилно с парафин ( или глицерин) , като внимаваш да не цапаш тавана :) .

Свистене имам леко , но е над 100 и особено , ако има силен вятър.

Ми то няма кола дето да не се чува "въздушното съпротивление", ами тези ръбати огледала - нали и те пърхат там ... :mrgreen:

При 120 км/ч всички звуци се сливат в едно общо , което прави шофирането приятно , особено ако е гарнирано с лека музика ! ;)

Абе свистенето при мен е като от отворен прозорец, четах че се случва, сменяло се уплатнението на джама. Както и да е, айде ако на някой му се случи отварянето на прозорците да свирка. Говорих с ЕТ и казаха че за Октавия 1 е нормално ако се намокри моторчето в шофьорската врата, но за Октавия 2 останаха учудени.

 

Искрено се надявам това, което ти се е случило да е някаква случайност, че... :? :?

 

100% не е случайност - за справка briskoda.net

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За трепването на чистачките - наистина има закономерност. Логиката е следната: При изключване на работещи чистачки перата спират в долно положение с подвити нагоре гумички. За целта от време на време трепват и така гумичките се подвиват надолу - т.е. избягва се огъването им. Това го четох в някакъв руски сайт.

За отварянето на прозорците съм чувал да става в много горещо време на напечена от слънцето кола. Сего, обаче не е горещо... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При изключване на работещи чистачки перата спират в долно положение с подвити нагоре гумички. За целта от време на време трепват и така гумичките се подвиват надолу - т.е. избягва се огъването им.

 

А това "от време на време" навярно е момента на спирането на мотора. Бау! Чак толкова да са помислили за всяка една подробност ли пък !!! Ако е така - ЕВАЛА !

SIMPLY CLEVER

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:?: Ако някой малък член от семейството си е поиграл с дистанционното, това случайно или нарочно се води? :D

А иначе (без майтап) не е невъзможно дистанционното да е притиснато в джоба за повече от 10 сек.(ако е нацелено копчето за отваряне, стъклата се свалят) и след това, 30 сек. след отпадане на сигнала, колата се самозаключва, но стъклата не се вдигат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен два пъти.... спирам си пред кафето излизам-всички джамове долу... първо си помислих че някой приятел се ебава макар че не можех да си обясня как.... после пак и викам брех някой да не се опитва да ме краде но до там си останаха нещата.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:?: Ако някой малък член от семейството си е поиграл с дистанционното, това случайно или нарочно се води? :D

А иначе (без майтап) не е невъзможно дистанционното да е притиснато в джоба за повече от 10 сек.(ако е нацелено копчето за отваряне, стъклата се свалят) и след това, 30 сек. след отпадане на сигнала, колата се самозаключва, но стъклата не се вдигат.

 

Малкия член на семейството е на 50 дни, едва ли е тя :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе (без майтап) не е невъзможно дистанционното да е притиснато в джоба за повече от 10 сек.(ако е нацелено копчето за отваряне, стъклата се свалят) ...

 

:) ... при продължително натискане на бутона за деактивиране на алармата се отварят стъклата ли !? това не го знаех ...утре ще пробвам :)

...става дума за фабричната аларма със сгъваем ключ , нали ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе (без майтап) не е невъзможно дистанционното да е притиснато в джоба за повече от 10 сек.(ако е нацелено копчето за отваряне, стъклата се свалят) ...

 

:) ... при продължително натискане на бутона за деактивиране на алармата се отварят стъклата ли !? това не го знаех ...утре ще пробвам :)

...става дума за фабричната аларма със сгъваем ключ , нали ?!

 

Точно така, а като натиснеш продължително бутона за активиране се вдигат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ме навеждате на мисълта през 1-2 часа след заключване на колата да слизам да я проверявам ...да не да се отворят прозорците и някоя котка да влезе да нощува...макар, че това(с котката) е невъзможно тъй като системата за опазване на вътрешното пространство си работи...

Малко се отклонявам от темата с прозорците, но тъй като става въпрос за алармата...дайте ми пример за какво примерно може да се използва опцията ИЗКЛЮЧВАНЕ(чрез двойно натискане на копчето за заключване от дистанционното) на системата за опазване на "вътрешното пространство"? Може би ...ако оставя папагала в клетката вътре и да не дава задействие... :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе (без майтап) не е невъзможно дистанционното да е притиснато в джоба за повече от 10 сек.(ако е нацелено копчето за отваряне, стъклата се свалят) ...

 

:) ... при продължително натискане на бутона за деактивиране на алармата се отварят стъклата ли !? това не го знаех ...утре ще пробвам :)

...става дума за фабричната аларма със сгъваем ключ , нали ?!

Да а със заключването се вдигат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се отклонявам от темата с прозорците, но тъй като става въпрос за алармата...дайте ми пример за какво примерно може да се използва опцията ИЗКЛЮЧВАНЕ(чрез двойно натискане на копчето за заключване от дистанционното) на системата за опазване на "вътрешното пространство"? Може би ...ако оставя папагала в клетката вътре и да не дава задействие... :) :)

 

Точно за това става дума.

Деца, домашни любимци и т.н. Според мен става дума за изключване на обемния датчик. Поне така пише в user gude на моята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се отклонявам от темата с прозорците, но тъй като става въпрос за алармата...дайте ми пример за какво примерно може да се използва опцията ИЗКЛЮЧВАНЕ(чрез двойно натискане на копчето за заключване от дистанционното) на системата за опазване на "вътрешното пространство"? Може би ...ако оставя папагала в клетката вътре и да не дава задействие... :) :)

 

Точно за това става дума.

Деца, домашни любимци и т.н. Според мен става дума за изключване на обемния датчик. Поне така пише в user gude на моята.

 

 

Е аз доста вече се отклонявам от темата, ама от известно време подкупвам модераторите, та да не ям бой :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

 

- двойното натискане на бутона за заключване премахва механичната блокировка на заключващия механизъм и вратата(ите) може да се отворят отвътре с двукратно придърпване на дръжката.

 

- обемният датчик се изключва като предварително (преди напускане на автомобила) се натисне бутон (на колата) (на О2 е на средната колонка - долу) със символ - количка със спираловидна стрелка през тавана, който свети в червено и при натискане става жълт.

 

двойното заключване и обемният датчик са две различни функции и се командват по различе начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак настрани от темата, но държа да споделя:

 

Днес вали и наблюдавах поведението на чистачките. Когато работят винаги дясната остава в горно положение. Обаче когато ги спра дясната веднага пада долу. Когато загася и двигателя пак се качва малко нагоре. Иди им хвани логиката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[quote name="Bobi Doctora"

 

- обемният датчик се изключва като предварително (преди напускане на автомобила) се натисне бутон (на колата) (на О2 е на средната колонка - долу) със символ - количка със спираловидна стрелка през тавана' date=' който свети в червено и при натискане става жълт.

 

двойното заключване и обемният датчик са две различни функции и се командват по различе начин.[/quote]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.