Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Подлакътник в Румстър и Фабия Нова


mlastom

Recommended Posts

Бих искал да попитам колегите тук следното:

Колко от Вас са високи над 175 см., сядали са на шофьорското място в Шкода Румстър "Стайл", "Комфорт" или "Спорт" и са опитвали да включат втора и четвърта предавки? Как го правите, понеже аз успявам със синини под лакътя на дясната си ръка? При всеки опит буквално воювам с подлакътника.

Понякога им се чудя на конструкторите и маркетолозите от Шкода - да създаваш такива здрави, непретенциозени, икономични и отличаващи се автомобили, а да не поставиш в някои от моделите на Фабия дръжки за ръцете в купето например, радио ... или това с подлакътника ... Разбираем е стремежът им за постигане на най-ниска продаждна цена, но все пак на една Шкода не й отива да бъде смешна при постигането на тази цел. Предполагам, че две пластмасови дръжки за ръце не струват повече от 50-60 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога им се чудя на конструкторите и маркетолозите от Шкода - да създаваш такива здрави, непретенциозени, икономични и отличаващи се автомобили, а да не поставиш в някои от моделите на Фабия дръжки за ръцете в купето например, радио ... или това с подлакътника ...

 

Не се чуди на маркетолозите на Шкода, а на ЕТ, защото те поръчват автомобилите с ниско ниво на оборудване без дръжки на ръцете например или други елементарни екстри ;).

 

Относно подлакътника - нищо не мога да ти кажа. Нямам такъв. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се чуди на маркетолозите на Шкода, а на ЕТ, защото те поръчват автомобилите с ниско ниво на оборудване без дръжки на ръцете например или други елементарни екстри ;)

 

Гога, от Чехия пристигат коли с такова оборудване - каквото клиента си е поръчал! Ако не ти се чака Х месеца, скачаш в каквато има налична, прав ли съм?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, разбира се. Идеята ми е, че стандартно, ЕТ поръчва колите с някои орязани екстри в сравнение със стандартните екстри предлагани в други страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега mlastom, забелязал ли си, че на www.skoda-auto.com на снимките на новата фабия има само жени. Може би в това се крие отговора на проблема с подлакътника ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да попитам колегите тук следното:

Колко от Вас са високи над 175 см., сядали са на шофьорското място в Шкода Румстър "Стайл", "Комфорт" или "Спорт" и са опитвали да включат втора и четвърта предавки? Как го правите, понеже аз успявам със синини под лакътя на дясната си ръка? При всеки опит буквално воювам с подлакътника.

 

Аз съм почти 190 см , карам Октавия и при мен е малко неудобно в градски условия превключване на 2-ра и 4-та скорост. Затова винаги подлакътника е назад- в града. Извън града подлакътника отива напред , а кормилото надолу. ;) Не може хем вълка да е сит , хем агнето да е цяло , бе пич ! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм почти 190 см , карам Октавия и при мен е малко неудобно в градски условия превключване на 2-ра и 4-та скорост. Затова винаги подлакътника е назад- в града. Извън града подлакътника отива напред , а кормилото надолу. ;) Не може хем вълка да е сит , хем агнето да е цяло , бе пич ! :mrgreen:

 

Ти ме запрати оттатък тимпаните, та направо в цигулките, друже, с този отговор. За близо 30 и кусур хилади лева може да е сит вълкът и още как да е сит. Това да не ти е цена на килограм моркови?! За агнето даже и не мисля, а само за вълците, понеже това сме ние -купувачите. Ако искаш да рзбереш как стават тия неща с вълците и глупавото агне, пробвай Сийд на ония корейци от КИА, които правят коли от средата на 40-те години на миналия век. За същите пари .... не един, ами цели два безкрайно удобни поддлакътника и какви ли не още пущини. Излагаме се, ей ... излагаме се. КИА бе една от най-смешните колички до скоро, а сега .... "къде съм аз, къде сте вий" ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Аз съм 1.80 и имам подлакътник.Става въпрос за фабия 2.На мен ми е удобен, просто регулираш наклона му, щото наистина е малко високо поставен.А иначе си е кеф да караш с полакътник. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм 1.80 и имам подлакътник.Става въпрос за фабия 2.На мен ми е удобен, просто регулираш наклона му, щото наистина е малко високо поставен.А иначе си е кеф да караш с полакътник. smile159

Точно тва щях да питам - не се ли регулират по височина тия подлакътници? Просто го смъкни малко и виж тогава как ще е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Би трябвало да се регулира наклона, защото адски много ми приличат подлакътниците на тези на Октавия Тур (мойта), а тя може да се регулира и да не е хоризонтален, а наклонен напред. Аз съм 1,70м и също не ми е удобно в града, пък и извън, да карам с равен подлакътник, обаче като го сложа в най-ниско долно положение карам малко като тарикатите - с леки чупки в китката при смяна на споменатите скорости (добре, че колата е с 5 ск, щото ако бяха 6 - щях да имам още една чупка повече да правя :) ) Т.е. нещата стават нормални за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.