Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как да захраним 136 мотор ?!


SKODA 105 RS

Какъв карбуратор за 136 мотор  

9 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Чудя се,дали може да тръгне тоя мотор,че ми се вижда спънат с Фаворитовия карб ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най лесно и без преправки - карбуратор от газка - двукамерен , с паралелно отваряне на клапите , голям набор от дифузори и жигльори , с регулируем дебит на иконостата (демек ускорителната помпа). като фланец е като шкодовия.

 

по- доброто решение - моно инжекция - има я и фабрично .

 

още по добре - пълна инжекция - скъпа изработка на колектор , нужда от стендалон .

 

още по- вървяща - ITB - демек 4 дросела , пак стендалон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е моменат да се обсъди и каква бензинова помпа да се ползва. Защото дали ще е газков или вебер ще трябва повече дебит. Скоро гледах външна помпа от пежо 1.1 или 1.0 не помня, но не я взех, не знаех колко дебит ми трябва, примерно за карб от ГАЗ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 атм пак е много карбураторите обикновенно искат около 0,15-0,2, а и не се гледа само налягането, а и дебита ма и това се прави аз съм със външна от БМВ на 6 атм с малко преправяне ги намалих до 0,17 колкото иска моя карбуратор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смукателен колектор с пълна инжекция и дросел... най-добре :)

Търси по фелицийте

нещо не разбрах - инжекция или дросел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е моменат да се обсъди и каква бензинова помпа да се ползва. Защото дали ще е газков или вебер ще трябва повече дебит. Скоро гледах външна помпа от пежо 1.1 или 1.0 не помня, но не я взех, не знаех колко дебит ми трябва, примерно за карб от ГАЗ.

Все е тая какво ще е помпата за 1 ход плюе предостатъчно гориво за които и да е мотор. А за карба пробваи с 125 както е писал 1 колега по - горе или с нещо италианско ...

 

В краина сметка пробваи и с 120 ков може и да тръгне, мен с 100с ковия ми върви осезаемо пове4е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка може и MPI,както виждате, в анкетата има и "Други". Та просто ми беше интересно. А ако наистина се сложи МPI,ще може и да се "чипоса" или бъркам ? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре ще върви със 4ри дросела и 4 дюзи от Хаябуса ако ме питаш ма много работа а и незнам колко ще издържи двигателя ;)

 

122_0712_13_z+2007_2008_suzuki_hayabusa+throttle_body.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За MPI не ми е ясно само как седи въпроса с датчика на кутията,който седи !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо не разбрах - инжекция или дросел?

1 дросел- за притока на въздух

4 дросела- по 1 дросел на цилиндър за впръскване на бенз-а

На цялата схема като му се сложи един мегасмърт и става готино smile035

 

Това е двигателя:

791px-Skoda_Felicia_1.3mpi_Lump.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За MPI не ми е ясно само как седи въпроса с датчика на кутията,който седи !?

Мести се. Този датчик е необходим, ако ще се ползва двигателя с компютъра!

 

П.П

 

335_2.gif

С пълна и в дясно с моно инжекция.

 

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=335

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За MPI не ми е ясно само как седи въпроса с датчика на кутията,който седи !?

може и на ремъчната шайба отпред .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе това MPI,толкова ли е по-добро от двойни карбуратори (а може и с един 280/280 вал)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
е тва трябва

7_553_122874__2009-11-17_14-00-53_63.jpg

7_553_122874__2009-11-17_14-00-23_6.jpg

абсолютно вярно - мултиканално запалване , липса на дебитомер - използва се еър денисити алгоритъм за опреденяне на порцията . единственото неприятно нещо е типа на дросела - много е капризена и нетрайна , необходимо е при смяна да бъде обучавана на стенд за да работи като хората - лично наблюдение от поло 6Н ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.