Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте имам един въпрос може ли бракувана кола да се регистрира на ново и ако може кажете какъв е процеса.

Публикувано

Процедурата е известна като "възстановяване на рама". Необходими са документи за собственост - разбирай документа с който предишния собственик е бракувал автомобила, както и договор за покупко-продажба на двигател и рама м/у теб и предишния собственик, не е задължително Нотариална заверка. Представяш сглобения автомобил пред "Технотест" - АД и с така получения протокол регистрираш а-ла в съответния сектор КАТ.

Публикувано

ама никой не каза че процедурата струва колкото да си вземе младежа една читава шкодичка с редовни документи smile049

Публикувано

може да има сантимент към конкретната кола. а джо, ти пък вместо да го насърчаваш да спаси една бракувана skoda... аааа...

но майтапа настрана, сигурно няма да е евтино, но аз и затова пуснах линк към технотест, там си има ценоразпис...

Публикувано

ако е тая от снимките - по-добре да вземе друга. виж и тенекиите. в този вид никога няма да я пуснат на технотест. особено със сплескания заден калник, а сам знаеш колко пари е и коооолко трудно се намира точно този детайл... не че в гаража ми го нямаше доскоро, ам съфорумец/ка го отнесе щастливо. :smt032 Та наистина - по-добре да спаси нещо в сносен външен вид. двигателя винаги може да се оправи, ма с тенекиите е по-сложно. и скъпо.

Публикувано

Вчера гледах обявите и наистина в момента има доста слънчеви 120-ки на народни цени. Тази, определено ще излезе бая, ако реши да я минава на техно тест и да й прави ламарините. Аз нали точно тоя дебел съм захапала в момента... Пък и не се знае покрай ламарината какво още ще изскочи... :roll: Да се научи младежа на тази и да се оглежда за доста по-гледани коли. До колкото ми е известно bocko още няма необходимата квалификация (ако не съм права - моля за извинение, останах с впечатление, че още не си изкарал курсовете).

 

Реално в момента най-слънчевата 120-ка е 850 лв. И като я гледам май си струва парите. smile049

 

По спомен само техно тест ще му излезе малко повече от тази сума, но може и да греша.

 

p.s. Джо, много ти знае устата. smile001

Публикувано

М да не съм карал още курсовете 10 клас съм на 16. ама от 9 годишен съм зад волана и съм се учил на тази шкодичка и за това толкова си я харесвам \:D/ и за това и ходих чак до София за двигател :D ама не мисля да я регистрирам просто питах да имам информация мерси ,че ме информирахте.

Публикувано

Гледайте ценоразписа, "Изпитване на сглобено ППС с обем на двигателя до 1600 см3". Цена 150 лв. с ДДС-то.

Над 1600 до 2500 см3 156 лв. Ако имаш нужда от помощ пиши на лични.

 

Пич не се отказвай. Първата кола и първата жена не се забравят и въпросните 150-156 лв. са едни никакви пари за това което си намислил. Колкото и да е капризна една 30-40 год. кола /имам Жигули от 1972г./ не е по-капризна от една жена. Всъщност изобщо не е капризна, като се замисля.

Публикувано

Абе ще седна някой ден да изчисля колко ще ми излезе да я вкарам в форма ако ми е на оферта ще я регистрирам ако не вземам една регистрирана и старата за части я оставям.

Публикувано
Гледайте ценоразписа, "Изпитване на сглобено ППС с обем на двигателя до 1600 см3". Цена 150 лв. с ДДС-то.

Над 1600 до 2500 см3 156 лв. Ако имаш нужда от помощ пиши на лични.

 

Пич не се отказвай. Първата кола и първата жена не се забравят и въпросните 150-156 лв. са едни никакви пари за това което си намислил. Колкото и да е капризна една 30-40 год. кола /имам Жигули от 1972г./ не е по-капризна от една жена. Всъщност изобщо не е капризна, като се замисля.

 

За ценоразписа си прав. Тук няма да споря. Но заедно с този техно тест вървят и едни минимум 300-500+ лв. (защото освен ламарини си трябва и бояджия) за докарване на колата на външен вид и още минимум 200 лв. за техническата й изправност. И тези пари ги казвам като изобщо не включвам в сумата цената на труда. Чак тогава можем да говорим за 150-то лева на пичовете, които ще ти сертифицират колата. А после и в КАТ+гражданска+винетка+данък....

 

И колко станаха до тука? Нима са по-малко от тези, на които вървят 120-ките като слънце в мобилето?

 

Всеки сам си решава. Аз се пуснах по наклонената и вече съм вкарала толкова пари в моята, че няма да я продам никога. Не и за 850 лв. Ей така - ще я ползвам до когато мога и после - за 200 лв. в Надин.

Публикувано
.....И колко станаха до тука? Нима са по-малко от тези, на които вървят 120-ките като слънце в мобилето?

 

Всеки сам си решава. Аз се пуснах по наклонената и вече съм вкарала толкова пари в моята, че няма да я продам никога. Не и за 850 лв. Ей така - ще я ползвам до когато мога и после - за 200 лв. в Надин.

 

Човека питаше конкретно за "Технотест" - отговорих му. А за онези допълнителни пари които вървят с "Технотест"-а си абсолютно права, но ако е решил да си прави точно тази кола - да си я прави. Олдтаймера ми /разбирай Жигулата/ излезе сигурно повече от три лади в мобилето, но както съм казвал и друг път - тази плоскост е наклонена и намазана с грес - веднъж като се пуснеш и няма връщане.

Аз процедирах по следния начин - намерих си съхранена от собственика си кола - същата, като тази на която съм се учил, това в последствие ми икономиса един куп пари и нерви.

Огледай се в мобилето, може да си харесаш нещо. Все още излизат красавици на малко километри, много години, но гаражни с отличен външен вид, гледани от собствениците си, като писани яйца, на цена като за скрапери.

 

Досега, като съм си купувал автомобили съм гледал основно - салона и каросерията. Там са многото пари, ако решиш да правиш нещо. Мотора можеш да си го направиш и сам в къщи на масата.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.