Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

купих си фeлиция 1.3 95г.


Recommended Posts

Така да се похваля .

Сега за проблемите по нея

1. Разбит привод на скоростния лост- от прочетеното виждам че го има на почти всички тези дни ще се опитам да го по оправя малко.

2. Нивопоказателят на бензина на таблото не отчита - не съм го отворил още дали е от нивомера?

3.Амортисьори и тампони за смяна на предна ос.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нивомера, който отчита бензина, провери поплавака .. или другия вариант е да си вземеш друго същото такова табло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купих си филиция 1.3 95г.

 

Честито smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нивомера, който отчита бензина, провери поплавака .. или другия вариант е да си вземеш друго същото такова табло

Благодаря днес го отворих и нямаше поплавък напъхах си ръката докъдето можех но не намерих стария

наложи се да импровизирам и сложих от шоколадово яйце :D пластмасата и потръгнаха показанията

смених ключалките понеже имах такива.

масло маслен филтър и въздушен, горивен филтър.

За тия дни трябва да оправя привода на скоростния лост

а по натам другите неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Така днес имах свободно време малко смених левия носач, тампона на скоростите

и направих привода на скоростния лост и се появиха скоростите \:D/ , но друго се развали

на празен ход прекъсва :smt0344 . Като подадеш газ набира и няма проблеми, но щом изключиш

от скорост гасне. Колата е на бензин няма газ. Нищо не съм пипал по мотора.

Давайте идей ще съм ви благодарен smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си дръпнал захранването на карбуратора (тока) или да е останал без маса ?

Здрасти нищо не съм пипал по мотора

свърших с монтирането на привода и я запалих да я

пробвам как влизат скоростите след което започна да гасне на празен ход

отворих капака и забелязах откачена жица на термостата и я закачих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни за всеки случай жицата , която върви покрай акумулатора към карбуратора да не се е измъкнала докато си сменял тампони .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си дръпнал захранването на карбуратора (тока) или да е останал без маса ?

Забелязах сутринта че е спукана едната кабелна обувка на минуса на

акумулатора. Сменени с нови и на + и на -.

Днес смених и десния носач.

Имам да те черпя за полезните насоки smile027 smile027 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отворих капака и забелязах откачена жица на термостата и я закачих.

Taя жица е на датчика за температурата на таблото, няма нищо общо с гасненето - вероятно е било заради лошата маса на акумулатора.

Освен, че гният по-бързо отколкото вървят, пийват доста масло и антифриз, а често издухват и гарнитурата на главата тия колици в общи линии са бая корави - последния класически модел с карбуратор и без разните компютри, които понякога ти вгорчават живота... тъй че честито за придобивката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отворих капака и забелязах откачена жица на термостата и я закачих.

Taя жица е на датчика за температурата на таблото, няма нищо общо с гасненето - вероятно е било заради лошата маса на акумулатора.

Освен, че гният по-бързо отколкото вървят, пийват доста масло и антифриз, а често издухват и гарнитурата на главата тия колици в общи линии са бая корави - последния класически модел с карбуратор и без разните компютри, които понякога ти вгорчават живота... тъй че честито за придобивката!

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте

Сега ми се появи следния проблем не винаги като завъртиш ключа пали светват лампи и нищо

мисля си дали не се е разбила клемата за ключа.

Очаквам предположения и насоки

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клемореда е 120 ков, хванат е за самата ключалка с 2 маклки болтчета за часовникарска права отверка отгоре и отдолу и струва 26 на сточна гара. При 120, 2 та дебели кабела са захранване, жълтата е стартер, черната е контакт, тънката е тест на лампа спирачки. Аз палех с кабелите около година. Отначало с фенер 1 вия месец после го правех за време :D Вмимавай да не дадеш късо с захранващия кабел. Не знам как е при фелиция, но при 120 този кабел не минава през предпазител а идва директно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартер?

 

п.п. Много лесно се проверява дали е от ключа с пробна лампа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Директно подай 12 в на стартера да го провериш, само гледай да не си на скорост ;) Ако той е наред и се насочиш към клемореда, зареди се със слонско търпение, защото при фелата той се сменя адски ш....о - крепи се само на 2 болтчета, но... за развиване на горното трябва първо да свалиш таблото с уредите, което си е приключение само по себе си и свързано с рискове за счупване на разни неща от начинаещия /аз също имам работи за смяна по таблото, но все отлагам smile049 /. Истинската гадост обаче е долното болтче - ако не ти се сваля цялата кора отдолу /което признавам си не знам и дори не искам да узная как става/, остава ти варианта да пробиеш малка дупчица в тази кора точно под болтчето, колкото да пъхнеш часовникарска отверка там. Аз успях да го нацеля от 2-рия път, та си имам даже 2 дупчици :) Успех ти желая!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.