Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фаворит 94г. придърпва и не върви


Recommended Posts

Здравейте,

 

Проблема не е отсега и става все по-зле.Години наред се мъча с това придърпване,но вече почна да ми писва.Колата просто не става за каране.Няколко пъти ходя на сервиз за този проблем и все не може да бъде оправен.Колата е на бензин и газ,но няма значение на какво карам.Явно сервиза дето ходя не са наясно с тези коли и ще помоля за препоръка на някой сервиз,но да не е Еуратек.Там ще ми отрежат главата !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбуратор или моноинжекцион ?

Само докато преминава от ниски към средни обороти ли придърпва (при ускорение) или въобще си придърпва ?

Освен да ходиш по сервизи да му връткат болтета друго правил ли си , като смяна на верига , реглаж на клапани , кабели , капачка , свещи ?

С какви свещи е колата в момента ?

Най - накрая , но не на последно място - къде се подвизаваш за да може някой от съответния град да те насочи към сервиз ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Години наред се мъча с това ......Няколко пъти ходя на сервиз за този проблем и все не може да бъде оправен. .......Явно сервиза дето ходя не са наясно с тези коли

 

За толкова време защо не си сменил сервиза ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбуратор е.Придърпването се наблюдава по-често когато колата набира скорост и дори скоростта да е постояна пак се случва да придърпа и то на интервали.Веригата е правена преди време,но за реглаж на клапани мисля,че не.Кабелите и свещите съм ги сменил с нови.Но не знам марка.Купени са от магазин на Шкода до Сточна гара.Капачката също е нова купена от там.Последно наскоро колата беше на сервиз и оправиха предните носачи тампони или нещо такова беше.Смениха маркучи за спирачната течност,че се бяха напукали.Накрах ги да погледнат и това придърпване,но без успех.Нещо човъркаха по предверието и ми обясняваха нещо си за някакви градуси,но не ми е ясно.Явно и на тях.Сега градусите са 9,а трябвало да са 5-6.Интересното е,че след като пипаха тези градуси колата спря да придърпва.Просто проблема изчезна,но радостта ми бе за кратко.Ден или два и проблема се завърна с пълна мощ дори по зъл от всякога!От София съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз карбуратор от както е станала кола , почистван ли е , някакво профилактика правена ли му е ? :roll:

Първо си намери свестен майстор , който си разбира на SKODA и тогава се оплаквай . Не си давай колата на разни да се учат на нея , кое как се прави , на принципа проба - грешка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко вероятно е да е от карбуратора , защото на газ е същото положение ... едната от възможностите е палеца да халтавее върху оста и не случайно в книгите дават да се залепи с каноколит и тогаз да се прави центровка и другата възможност калпави свещи или по - скоро несъответстващи за мотора , а тез мотори са капризни към свещи ... имал съм случаи със свещи на 1000 км. и други на 2 седмици да дадат фира и да почне да придърпва и на края провери дали не ги цапа било то с масло или с вода.

Ако искаш добър майстор иди над италианеца има сервиз за диагностика и там или ще решат проблема или ще ти кажат от какво е ... виж в белия списък има точен адрес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам сходен проблем, като взех колата имаше същите придърпвания и дори гаснеше, смених свещи и се оправи но за около 1000км Старите бяха Бош, новите са Шампион. Сега не е както в началото но понякога пак го има този проблем. Няма значение дали е студена или загряла. Без значение дали съм на скорост или не, придърпването прави най-силно впечатление при каране около 2000 оборота. Свещите са чисти и развномерно опушени. Кабели, свещи, дистрибуторна и палец са сменени. Промяна никаква. Остава само комутатор но него не знам как да го проверя. Някой ако знае да казва. The Best Forman би ли споделил какви са подходящите свещи за този мотор (1.3 карбуратор каран само на бензин). Да поясня че съм пробвал със всякакъв бензин така че това го изключвам като причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премерете си кабелите на свещите, стойностите ги има в книжката. Ако толкова ви съмняват тея комутатори намерете си от 120 делко и бобина за 10-15лв всичко и тествайте! Хем ще имате и за на път запалване

 

Аз преди имах проблем с комутатора беше пластмасов, неоригинален, но си беше направо прекъсване не придърпване. Оригиналния, метален е напълно ремонтируем. Силовия транзистор му е на цена 6-9лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа,че при мен съм сигурен за едно нещо.Не е от комутатора.Преди време се скапа фабричния на Фаворита и закупих нов от магзина на ЕТ в София.По спомен дадох някъде около 260 лв. само за оригиналния комутатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

премери си кабелите. Провери има ли луфт делкото аксиален, ако си близо до стрелбище пиши 1 лс да пием бира, ще почерпим и нея 1 биричка пък може и да тръгне

 

Aко пазиш изгорелия комутатор biser.or отдавна си търсеше изгорял оригинален, но дали е намерил не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.