Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелиция 1,3 баланса от дясната страна на предницата хлопа


genadim

Recommended Posts

Здравейте колеги преди месец като сменях гърнето като вдигнаха колата да правят гърнето и като огледах колата от долу забелязах че има нещо като баланс.Когато го пипнах той се въртеше,та този баланс трябва ли да се върти или трябва да е заступорен :-k .Сега като карам нещо дрънчи особено като карам по грапава повърхност.Благодаря предварително колеги.Те и амортисьорите ми са малко тръгнали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е гасител на вибрации,някои колеги го премахват изобщо а аз си купих от шкода магазин гумени уплътнения,които подмених,въпросната част се разлобява.Успех.Улътненията са точно за тази цел.П.П. Тази част я виждате на дясната полуоска нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем скоро установих, че ми хлопа ., разглобих го и му подложих парчета от вътрешна гума, сглобих го и заспа.

Не знам дали е фатално ако се премахне, но едва ли е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е гасител на вибрации,някои колеги го премахват изобщо а аз си купих от шкода магазин гумени уплътнения,които подмених,въпросната част се разлобява.Успех.Улътненията са точно за тази цел.П.П. Тази част я виждате на дясната полуоска нали?

:smt017

Съвсем скоро установих, че ми хлопа ., разглобих го и му подложих парчета от вътрешна гума, сглобих го и заспа.

Не знам дали е фатално ако се премахне, но едва ли е.

:smt018 това с подлагенто на гуми под тампона няма смисъл , защото спира да си върши работата тоз топуз ;)

Хубаво е новият тампон да се залепи с хелметкс или подобно лепило към тежестите и към полуоската

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да се махне не е грешно, аз на моето Венто го махнах, щото се беше разбил и бучеше като лагер(даже си бях купил нов лагер да го сменям), и няма проблем колата си върви и не се чуват шумове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в интерес на истината и аз съм махал разбити на доста разл.коли.....ами не са се оплаквали...

иначе ако е за моя кола-бих си го купил нов,не да го махам..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам разбито вътрешно каре на таз същата полуоска. На Междене с бай Вълчо махнахме балансьора. Започна да тресе доста повече. На следващия ден след като се върнахме от Соколски го сложих обратно на полуоската, като навих някаква изолационна лента преди да поставя тампончетата и да сглобя балансьора. Тресенето намаля доста. Определено има смисъл от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам разбито вътрешно каре на таз същата полуоска. На Междене с бай Вълчо махнахме балансьора. Започна да тресе доста повече. На следващия ден след като се върнахме от Соколски го сложих обратно на полуоската, като навих някаква изолационна лента преди да поставя тампончетата и да сглобя балансьора. Тресенето намаля доста. Определено има смисъл от него.

Здравейте!Та по повод каретата имате ли представа,каква им е цената вътр. и външни.Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам разбито вътрешно каре на таз същата полуоска. На Междене с бай Вълчо махнахме балансьора. Започна да тресе доста повече. На следващия ден след като се върнахме от Соколски го сложих обратно на полуоската, като навих някаква изолационна лента преди да поставя тампончетата и да сглобя балансьора. Тресенето намаля доста. Определено има смисъл от него.

Здравейте!Та по повод каретата имате ли представа,каква им е цената вътр. и външни.Благодаря!

аз имам(от къде ли :-k ) външно:GLO 52лв,VIKA-32лв;вътрешно:само VIKA-42лв.само,че за вътрешното трябва да си видиш шлиците 22 ли са или 30 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги пуснете снимки на този балансъор /топуз/ , че нещо не се ориентирам за какво става дума. smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На полуоската от страната на пътника има завинтен един кръгъл дебел метален топуз. Ако не е махнат не може да не го видиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как да разбера дали с него всичко е ок

Бъркаш м/у акумулатора и двигателя, хващаш балансьора и пробваш първо дали се върти, а второ дали се движи наляво надясно по полуоската. Ако не се движи, нито върти - всичко е ОК. Ако се движи или върти - лягаш под колата, отвинтваш двете болтчета с мисля, че беше 5ца шестограм и той се разполовява. Разполовява се също и самото маншонче, което е проблемът. Купуваш ново, лепиш двете му половинки към двете половинки на балансьора, мажеш с лепило и от другата страна, така че да може да се залепи и на полуоската (добре зачистваш и балансьора и полуоската разбира се за да Фане лепилото), лягаш пак под колата, сглобяваш и разцепваш мрака с бързия автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш м/у акумулатора и двигателя, хващаш балансьора и пробваш първо дали се върти, а второ дали се движи наляво надясно по полуоската. Ако не се движи, нито върти - всичко е ОК. Ако се движи или върти - лягаш под колата, отвинтваш двете болтчета с мисля, че беше 5ца шестограм и той се разполовява. Разполовява се също и самото маншонче, което е проблемът. Купуваш ново, лепиш двете му половинки към двете половинки на балансьора, мажеш с лепило и от другата страна, така че да може да се залепи и на полуоската (добре зачистваш и балансьора и полуоската разбира се за да Фане лепилото), лягаш пак под колата, сглобяваш и разцепваш мрака с бързия автомобил.

smile126 Много благодаря за съвета , при първото свободно време ще направя теста и дано всичко да е ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.