Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Нещо от Evap системата е според мен . Утре ще карам без капачка на резервоара , да видя дали ще мога да мина поне преглед...  Другия вариант е за прегледа да го запуша и да си търся къде ми е дупката ...

Публикувано
Преди 16 часа, maxrpm написа:

Нещо от Evap системата е според мен . Утре ще карам без капачка на резервоара , да видя дали ще мога да мина поне преглед...  Другия вариант е за прегледа да го запуша и да си търся къде ми е дупката ...

Какво и е? Смени ли дроселовата клапа?

Публикувано

  

Преди 10 часа, ghost_rider написа:

Какво и е? Смени ли дроселовата клапа?

Смених я , сутрин пали с EPC и ESP с нестабилни обороти , ако запалиш пак след 10-15 сек няма проблеми , колата работи топ , лампи не светят. На VCDS грешки вади 

 

EVAP Emission Control Sys  P0441 - 002 - Incorrect Flow 

Idle Control System RPM

 

P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent

 

Когато е студена , работи перфектно , малки обороти чук 750 ги кове , вдига 90 градуса , работи ок , минат ли 10 мин да е загряла и се започва 1000 оборота - 2000 оборота 

Не е клапан за картерни газове , защото за него хората казват че имат грешки за бедна смес и пипа повече масло , аз нямам нито едното от двете от там ми остана само Еvap - a , но тя и докато си работеше нормално , тая грешка си я имаше , а и не е за leak , а за incorrect flow .... И аз вече не знам ..

Публикувано

Имаме си и новородено , но тези са само за първото палене и остават активни за около 10 сек , ако я загасиш и запалиш пак изчезват. За мен са фалшиви и се коренят в първия проблем .

008482 - Accelerator Position Sensor (G79) 
               P2122 - 002 - Signal too Low

001688 - Sensor Reference Voltage C 
               P0698 - 002 - Too Low - Intermittent

005480 - Throttle Actuator (J338) 
               P1568 - 001 - Mechanical Failure

 

това всичко е дроселова клапа , побъркана... :)

Публикувано
Преди 12 часа, maxrpm написа:

Имаме си и новородено , но тези са само за първото палене и остават активни за около 10 сек , ако я загасиш и запалиш пак изчезват. За мен са фалшиви и се коренят в първия проблем .

008482 - Accelerator Position Sensor (G79) 
               P2122 - 002 - Signal too Low

001688 - Sensor Reference Voltage C 
               P0698 - 002 - Too Low - Intermittent

005480 - Throttle Actuator (J338) 
               P1568 - 001 - Mechanical Failure

 

това всичко е дроселова клапа , побъркана... :)

Първото не е ли педала на газта?

Публикувано
Преди 1 час, ghost_rider написа:

Първото не е ли педала на газта?

 

И да, и не. Някой път дроселната клапа лъже компютъра, че получава грешни сигнали от педала. Така ми казаха нашите механици. Ама трябва да се смени за да отпадне като причина.

Публикувано
Преди 9 часа, ghost_rider написа:

Първото не е ли педала на газта?

 

Преди 8 часа, C2H5OH написа:

 

И да, и не. Някой път дроселната клапа лъже компютъра, че получава грешни сигнали от педала. Така ми казаха нашите механици. Ама трябва да се смени за да отпадне като причина.

 

Не си спомням за какъв двигател ставаше дума в темата и затова разглеждам напосоки в един документ с ел. диаграми на Фабия, където има два различни сензора:

G79 - сензор за позиция на дроселната клапа

G185 - сензор за позиция на педала на газта

Компютърът се очаква да чете директно и независимо двата сензора (както показват и диаграмите), така че клапата изобщо не би трябвало да може да го "лъже" с грешни сигнали от педала - т.е. G185 е заданието, а G79 е обратната връзка за реакцията и изпълнението. По-скоро той вероятно сравнява сигналите от двата сензора дали са синхронни и пропорционални. Грешка свързана с G79 подсказва за проблем със сензора за позиция на клапата или на електрическата му верига.

Нека някой по-запознат да поправи, ако горното е неточно.

Публикувано
Преди 1 час, Peter_CLX написа:

 

 

... Фабия, където има два различни сензора:

G79 - сензор за позиция на дроселната клапа

G185 - сензор за позиция на педала на газта

 

 

Ето какво пише AI оувървю в Гугъл:

 

G79 and G185 sensor roles

G79: The primary accelerator pedal position sensor.

G185: The secondary, or redundant, accelerator pedal position sensor. It acts as a backup and is used to cross-check the signal from the G79 sensor for accuracy.

Signal comparison: The ECM compares the signals from both sensors. If they disagree, it can lead to fault codes and performance issues, as the ECM cannot trust the input.

Symptoms of failure: A fault with either sensor can result in poor acceleration, an unstable idle, or a Check Engine Light. 

 

Т.е. G185 е по-скоро бекъп. И когато ЕКУто открие разлики в стойностите между двата сензора веднага казва "Тия не на менЕ!" и минава в авариен режим. Та има смисъл да се тръгне с подмяна на G79. Другото е, че трябва да се провери и да няма прекъсване по инсталацията.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.